Dagensbedste ApS reviews

Dagensbedste ApS reviews

4.7

Dun jakke uden dun!!

Jeg har købt en jakke på Dagenbedste.dk Annoncen lød på en dunjakke.

Om jakken:
Ultralette dun
Vindtæt
Maskinvaskes på 30 grader
Fyld 80% dun, 20% fjer
Skal: 100% polyester

Benyt dagens tilbud, hvis du gerne vil holde varmen uden at gå på kompromis med den gode stil.
Det lyder sku da godt! og jeg kan holde varmen her i den kolde tid. Men det jeg modtog var en meget meget tynd og ja "ultra" let jakke som aldrig har set skyggen af dun og fjer. Stoffet lyder som når man krøller sølvpapir sammen. I annoncen er den beskrevet som en vinter jakke. Ja i sydspanien er den da nok god nok..
Jeg kontakter dagensbedste.dk og får et nummer til leverandøren og hun oplyser desuden at de har haft andre henvendelser vedr. jakken. Jeg kontakter herefter leverandøren. : der siger der har været en fejl i annonceteksten og det da er en fiber jakke. Og hvis jeg da ikke vil have den er jeg velkommen til at sende den retur til dagensbedste.dk - hvorfor skal jeg så kontakte dagenbedste.dk for at blive henvist til leverandøren som så henviser mig retur til dagensbedste.dk ?? hvad sker der!
Jeg sidder bare her med en flad fornemmelse af (går den så går den) og hvis ikke laver vi lidt krumspring så giver de nok op:( øv øv siger jeg bare, jeg havde set frem til en jakke som beskrevet i annoncen..

Hej Peter

Vi er rigtig kede af at høre om den oplevelse du har haft med jakken. Jeg kender ikke til den specifikke sag og kan ikke ud af det du skriver se, hvem der er forhandler.

Men hvis du køber et produkt på nettet, som ikke lever op til dine forventninger, har du altid 14 dages fortrydelsesret. Det gælder lige meget på hvilken side du handler. Så jeg vil råde dig til at returnere jakken (til forhandleren ikke til dagensbedste.dk) og så får du pengene refunderet så snart vi får en besked om at den er registreret retur.

Vi beklager meget den ulejlighed du har haft.

Mia, dagensbedste.dk

Du løber selv risikoen, hvis leverandøren svigter eller snyder

Jeg er som 100 af Deres andre kunder blevet snydt. Købte en Serano skinke med tilhørende stativ og knivsæt. Det var ikke den viste vare der blev leveret. Billedet viste et kniv sæt med knivsliber og et flot stativ med skuffe. Der kom kun en enkelt kniv med, og ikke et kniv sæt. Deres forretningsprincip bygger på direkte indkøb fra leverandører. Hvis leverandøren svigter er det kundens problem.

Hej Peter

Jeg kan forsikre dig om at det ikke er et bevidst forsøg på at snyde kunder. Der er sket en beklagelig fejl fra forhandleren Designnlivings leverandør i Spanien. De fleste kunder har modtaget den korrekte skinke med den holder der er vist på billedet. Men nogle kunder har desværre modtaget en forkert. Jeg har bedt Designnliving kontakte dig på mail inden for 24 timer med forslag til hvordan I kan løse problemet.

Vi beklager ulejligheden!

Elendig forretningsgang!

Efter at have bestilt en "Serranoskinke" med speciel holder medio november, til levering i uge 51 (inden jul) ankom den først efter jul. Det værste var, at den vare vi modtog overhovedet ikke svarede til "tilbuddet". Der er god grund til at være MEGET kritisk når man handler med disse såkaldte "Deal-firmaer". Når noget går galt, er det fuldkommen håbløst at trænge igennem til den leverandør der står for en givet levering. Det fortaber sig i tåger, hvem der er den ansvarlige. Denne vare blev købt på et tilbud fra LAURITZ. one bid, der åbenbart har haft aftalen med Dagens Bedste Aps, der igen har haft en aftale med noget der hedder DESIGNN-LIVING, som på ingen måde kunne leve op til en nogenlunde acceptabel forretningsmoral. Bevares, jeg har da fået et par intetsigende svar fra både Dagens Bedste og Designnliving, men udover at de oplyser at de "vil undersøge sagen" er der ikke sket noget som helst. Og tilbage sidder jeg med en vare, der på ingen måde svarer til den beskrivelse der var anført i "Tilbuddet". Konklusionen er; UNDLAD AT HANDLE MED DE MÆRKELIGE OG U-SERIØSE "DealTilbuds" Aps'er. Havde jeg kunnet give MINUS-stjerner, var det blevet gjort.

Hej Jørgen

Vi beklager den oplevelse du har haft med dit køb. Vi har løbende været i kontakt med Designnliving, der er forhandler af dette tilbud. Der har desværre været en fejl i leverancen fra deres spanske leverandør af serranoskinken med holder. Nogle kunder - her iblandt dig - har fået en forkert holder til skinken, som ikke svarer til den viste i tilbuddet. Jeg har bedt designnliving kontakte dig i dag på e-mail og finde en acceptabel løsning.

Hvad ansvaret angår så er det altid forhandler du skal kontakte i første omgang - hvis der er problemer med produkt eller levering. Men vi hjælper naturligvis gerne hvis der skulle opstå problemer med at få kontakt til denne. I dette tilfælde er designnliving dog en forhandler der ofte har tilbud på vores sites - og de er altid meget flinke til at svare.

Vi beklager ulejligheden du har haft

Mia, Dagens Bedste Aps

Ingen ære i hvem der leverer

Dagensbedste - nu har jeg lige læst den første side anmeldelser om jer her på Trustpilot, som vist siger alt. I har absolut INGEN ære i det I leverer (burde levere) til jeres betalene kunder!

Jeg har nu tre gange købt noget via dagensbedste og gør det ALDRIG igen. De har simpelthen ingen ære i hvem der leverer produkter til deres kunder, så længe de får deres penge.
Jeg har derved mistet penge i porto to gange på at sende produkter retur fordi de ganske enkelt ikke levede op til produktbeskrivelsen, eller decideret var forkerte. Pt sidder jeg og venter på en julegave jeg skulle have givet, og som skulle være kommet i uge 51 -altså ugen FØR jul!!
Produkterne er piv-ringe kvalitet, fordi deres distributører henter dem hjem fra Asien. Derved kan de heller ikke overholde den tidsfrist de sætter, og vi kunder ender derfor med lorten, da vi skal bruge tid til at skrive frem og tilbage med dagensbedste og leverendøren og ikke kunne aflevere de julegaver vi har købt og som der er trukket penge for.

De andre tilbudssider er om muligt en smule dyrere, men de bruger deres ressourcer på at researche og tjekke deres leverandører ud. Jeg handler meget halv-pris varer og har kun oplevet problemer gennem Dagensbedste, som helt sikkert skulle være tvunget til at skifte navn til DagensAbsolutVærste.dk!

Hej Christina

Vi er rigtig kede af dine oplevelser med de produkter du har købt via vores tilbudssite.

Det er dog ikke korrekt at vi ikke sætter en ære i at de forhandlere der benytter sitet - også overholder de leveringsbetingelser der er oplyst. Og at det produkt de sælger kvalitetsmæssigt svarer til det der er beskrevet i tilbuddet. Desværre er der ind i mellem enkelte forhandlere der ikke overholder dette og det kan have mange årsager. fx at deres egen leverandør/producent ikke kan levere eller der er fejl på produktet. I disse tilfælde er det selvfølgelig vigtigt at de hjælper med at finde en løsning sammen med os eller direkte med den enkelte kunde. Hvis dette ikke er tilfældet vil vi meget gerne høre fra dig/jer! Kun på den måde kan vi vide hvilke forhandlere vi kan stole på fremadrettet.

Du har helt ret - der er mange ting vi kan blive bedre til. Og heldigvis kan vi se at der sker rigtig mange forbedringer bla i forhold til udvælgelse af forhandlere - vi bliver jo også klogere af de fejl vi laver.

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe på din holdning til dagensbedste.dk - men vi håber naturligvis at du også fremadrettet vil kigge forbi. Og gerne fortælle os hvad du mener der er godt og skidt.

Virkelig ØV-oplevelse :-(

D. 8/12 købte jeg en deal hos DagensBedste; En skohylde - levering stod til 'senest uge 51' og dermed så jeg ingen problemer i at bestille denne til en julegave.

Torsdag i uge 51 (d. 19/12) skriver jeg en mail, en 'forventet-levering' forespørgsel. Fredag i uge 51 (d. 20/12) ringer jeg til kundeservice - intet svar.
- Sender endnu en mail.
Idag d. 23/12 - uge 52 i øvrigt - har jeg endnu intet hørt. Ingen svarer på kundeservicenummeret og ingen af mine mails er blevet besvaret.

Jeg har forsøgt at kontakte leverandøren direkte - uden held, nummeret virker ikke. Et opslag på krak efter andet kontaktnr - ringer ud.

Nu står jeg og mangler en julegave til imorgen, og pengene for denne er naturligvis trukket - uden at vide hvornår (eller OM?) den overhovedet kommer frem - og uden mulighed for at få svar. Dét er virkelig virkelig ærgelig 'service' :-(

Hej Majken

Vi er rigtig kede af at din ordre blev forsinket. Vi går selvfølgelig ud fra at skohylden for længst er modtaget og alt er i orden. Men det er rigtig uheldigt at en pakke som skulle bruges til julegave ikke nåede frem til tiden.

Vi har ikke fået meddelelse om at der var generelle forsinkelser på dette tilbud. mht kontakt til vores kundeservice, så var der ekstra meget pres på op til jul og der har derfor været lidt længere svartid på mails og ventetid på telefonen. Alle er svaret så hurtigt som overhovedet muligt.

Vi vil selvfølgelig følge op på om vi har fået skrevet et forkert nummer på forhandleren - normalt er det ikke et problem at komme i kontakt med JH Import.

Hvis der er noget vi kan gøre for dig på nuværende tidspunkt så vil vi meget gerne høre fra dig på vores kundeservice@dagensbedste.dk

Mia, dagensbedste.dk

Bestilte en jakke ved dem, som jeg har fået, så vidt så godt.
Men det undrede mig, man hæver pengene inden de sender varen.
Men når det så er sagt, så har jeg ikke noget, som jeg syntes de skulle lave om.

Hej Jesper

Tusind tak for din fine anmeldelse.

Jeg vil meget gerne svare dig på hvorfor vi trækker pengene før produktet er sendt. dagensbedste er ikke forhandler af de produkter og serviceydelser der er på tilbud - vi formidler en tilbudskampagne for en masse forskellige forhandlere i hele Danmark og også udlandet. Vores "produkt" er det værdibevis der bliver sendt til dig og når det er sendt til din mailadresse, trækker vi pengene. Derefter indløses dit værdibevis og forhandleren får besked om at sende produktet inden for den leveringsfrist der er anført i tilbuddet.

Rigtig god dag

Ringe service!

Den 18.04.2013 købte jeg en bikini: http://dagensbedste.dk/campaigns/single/29044/?partner=facebookdaily&utm_source=FacebookPost&utm_medium=Landsdaekkende&utm_term=29044Frynsebikini-DesignnlivingApS&utm_content=Beklaedning&utm_campaign=Q22013
Nu er der gået over 7 mdr. og jeg har aldrig set noget til varen, eller en ordrebekræftelse. Men pengene... ja dem har de skam trukket...
Jeg synes simpelthen at det er for ringe, at man som firma, oven i købet e-mærket, bilder folk ind, at de kan handle sikkert ved jer. Hvad så med at sende varen og en ordrebekræftelse??
Jeg fraråder alle at handle her! For jeres eget bedste..

Hej Michelle

Det er vi rigtig kede af at høre - der er desværre sket en fejl i din ordre, som har gjort at beløbet ikke automatisk er refunderet. Forhandleren kunne ikke få leveret de bikinier han havde forventet og vi måtte derfor refundere ordrene. Det blev der også sendt en meddelelse om til alle der havde købt.

Jeg har naturligvis refunderet beløbet d.d. og sat 150 kreditter ind på din profil, som du kan benytte inden for 3 måneder, som en lille kompensation for ulejligheden og din store tålmodighed.

God dag

Forkert førpris

Denne deal fra Gladly.dk: http://dagensbedste.dk/campaigns/single/44576
omhandler Gillette Fusion efterligninger, men alligevel så annonceres der med normalprisen for originale Gillette Fusion barberblade.

Det er fusk og humbug og lokker folk til at tro de får den ægte vare. Procentbesparelsen holder ingen steder.

Stram op :-)

Køb af ydelse fra underleverandør

Har handlet online igennem virksomheden der til gengæld aldrig har leveret varen.
Har flere gange og helt forgæves forsøgt at få kontakt til virksomheden samt underleverandør. Over en periode på 5 uger har der nu ikke været en eneste reaktion via mails til virksomheden.
Reel eksistens som funktionel virksomhed er stærk tvivlsom.
Underleverandør går under navnet new-trend.dk og fendo.dk

Hej Niels

Det lyder mærkeligt hvis ikke du har fået svar når du har skrevet til vores kundeservice - hvilken mail har du benyttet? Husk altid at skrive til kundeservice@dagensbedste.dk - her svarer vi inden for 24 timer på hverdage. Hvis det haster så ring til os på 39 202 100.

Mht Fendo/New-Trend så er de normalt også flinke til at svare hurtigt - har du skrevet til info@fendo.dk?

Jeg kan se du har købt smart-push og går ud fra det er den din henvendelse går på? Jeg ved at Fendo har sendt en mail til alle kunder med opdateret information her i weekenden. Vi håber du har modtaget mailen - ellers kontakt Fendo på ovenstående mailadresse.

Mia, dagensbedste.dk

Køber fra dem aldrig igen - 0 stjerne!

Jeg bestilte en taske for 2.5 måneder siden, og pengene blev trykket fra min konto d. 04-09 dvs. med det samme. Efterfølgende har [Navn fjernet] fra kundeservice oplyst mig flere gange (efter jeg blev nødt til at spørge), at tasken står ved tolden og til sidst at jeg skulle modtage tasken i sidste uge, og igen i stil som "jeg går stærkt ud fra, at det bliver i denne uge".... Elendigt og uacceptabelt! Selvfølgelig var der ingen levering, og til sidst ville jeg have pengeretur. Igen kommer [Navn fjernet] med de samme sætninger... Jeg ringede til dem flere gange, og til sidst fik jeg en e-mail, at min kupon er slettet og jeg får pengene på mit kort. Efter tre dage ingenting skete, har ringet til min bank for at tjekke, ingen pengene venter til at blive sættet på min konto... Ringer igen (f. eks. 10. gang) til Dagens bedste for at oplyse dem, og nu skifter de historie i stil "der er isære regler omkring Master Card, og der kan gå op til 1 måned før jeg får pengeretur"!!! og så "ring til Master Card (dumt, ikke?)" og så "det er ikke vores skyld!!!!" sagde hun til sidst! Jeg blev rasende, og til sidst nævnede jeg at tage til politiet, siden jeg ikke har andre muligheder, og hun siger til mig "ja, det må du gerne, men du kan ikke tale med mig på denne måde" og slut færdig med samtale. En dag senere (og ikke op til en måned senere) fik jeg pengene på min konto... Og jeg var helt seriøst lige ved at tage til politiet...
Mit forslag: Hold jer væk fra Dagens Bedste, samt [Externt link fjernet] (som ikke har telefonnummer til at ringe på!!!). Ring til Dagens Bedste 100 gange, hvis I gerne vil få jeres pengeretur, eller får I hverken vare eller penge tilbage!
Skammeligt, skammeligt, skammeligt - 0 stjerne!

Svar til dagens bedste: Helt seriøst, I kan ikke se noget galt i jeres behandling af kunder... I denne situationer, når man har ventet på vare (dvs. på Godot) i mere end 1 måned, kan kunde mindst få en lille "undskyld" fra jer. I stedet for får man "det er ikke vores skyld!". I er "by the way" det eneste firma, som har isære regler omkring pengeretur for op til 1 måned. Jeg har betalt og afbestilt mange gange hos de andre, og har fået pengeretur lige med det samme efter afbestilling. I er meget specielle - i hvilken retning går det, må I selv finde ud af. Held og lykke til jer og jeres fremtidige kunder - jeg køber aldrig hos jer igen!

Svar til dagens bedste nr. 2: I er mere end kede af det nu, efter afslutning, men dette var ikke rigtigt en udvikling af situation mens jeg har ventet på Godot.
Jeg er også meget glad for, at jeg fik mine pengene tilbage, men dette skete efter jeg har skrevet til kundeservice flere gange samt ringet til Dagens Bedste flere gange, hvilket også er uacceptabelt. Og flere gange har jeg fået svar fra jer: "vi kan ikke afbestille nu, fordi tasken er på vej..." eller "vi går stærkt ud fra, at det bliver i denne uge...". Altså, andre kunder skal vær opmærksomme på, at pengeretur ikke skete efter mit første forsøg. Tværtimod... Hvis I en gang kunne tænke lidt over, hvorfor I har fået så mange 1 (til 0) stjerne fra mange kunder, ville det muligvis betyde, at I bliver bedre i fremtiden. På denne måde fortsætter jer med at blive et rigtigt dårligt firma.
God weekend til jer, jeg skal nyde min pengeretur i weekenden!
Vh
Dj.

Opdateret:

Vi er mere end kede af den udvikling dette tilbud tog - det vil vi gerne medgive. Men som vi ser det kunne det ikke håndteres meget anderledes - og vi har så vidt overhovedet muligt forsøgt at holde kunder orienteret om situationen.
Jeg kan forstå at du fik pengene langt før 30 dage - vi oplyser heller ikke at der nødvendigvis går 30 dage. Blot at du skal være opmærksom på at ved ex. Mastercard kan der være andre forhold, der er gældende. Pengene vil altid forlade vores bank samtidig med at du får en mail som bekræfter pengene er refunderet. Hvad der sker der i mellem og til du har pengene på din konto, har vi desværre ikke indflydelse på.

Vi er glade for at du fik dine penge før de 30 dage var gået og ønsker dig en rigtig god weekend

Venlig hilsen, Mia

_________________________________________________________________________
Kære kunde

Hele sagen omkring levering af denne taske er meget uheldig og heldigvis ikke noget vi normalt oplever. Men forhandler af tasken var så uheldig at få tilbageholdt hele sendingen af tasker af Told og Skat og kunne intet gøre. De har en behandlingstid på 4-5 uger - hvor forhandler næsten ringede dagligt for at få udleveret taskerne. Forhandler har flere gange sendt mails til alle kunder, med informationer om hvor sagen stod.

Har kunder ønsket pengene retur har vi naturligvis refunderet med det samme. Det er helt korrekt, hvad min medarbejder har oplyst dig i forhold til Mastercard. Vi oplever at på nogle korttyper, kan der gå længere tid fra vi refunderer til I kan se pengene på jeres konto. Grunden til at hun har henvist dig til Mastercard/din bank, er at vi ikke kender de specifikke aftaler der foreligger på alle de forskellige kreditkort.

Jeg mener ikke - udfra ovenstående - at der er handlet eller sagt noget forkert. Men vi er helt enige om at det var en uheldig sag, som både vi, forhandler og kunder gerne havde været foruden.

Elendigt firma

Jeg har 5/11 købt en lille trådløs højtaler. Pengene blev trukket med det samme.
Har ikke modtaget varen ! Har siden rykket 3 gange, uden at få svar.
Derimod sender de fortsat dagligt nyhedsbrev - på trods af min afmelding fra første dag. De burde have 0 stjerner
Næste gang jeg handler ( og det bliver ikke hos dagensbedste ) skulle jeg nok lige først checke trustpilot. Der er jo mange der har tilsvarende oplevelser.
Vibeke Østerbye Trindballevej 12 8260 Viby J

Hej Vibeke

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse med køb på dagensbedste.dk. Du skal være opmærksom på når du købet produkter på et dealsite, så har vi ikke varerne fysisk på lager. De bliver sendt fra den forhandler, der har tilbudskampagnen. Dvs der står en leveringsdato på tilbuddet når du køber - i dette tilfælde uge 48. Pengene bliver, som beskrevet i vores handelsbetingelser, trukket når dit værdibevis er afsendt.

Det lyder mærkeligt hvis ikke du har fået svar når du har skrevet til os - har du skrevet til kundeservice@dagensbedste.dk ? Husk du også altid er velkommen til at ringe på 39 202 100 hvis du er i tvivl om fx levering eller du mangler et værdibevis.

Hvis du sender din mailadresse til vores kundeservice vil vi meget gerne hjælpe dig med at få afmeldt nyhedsmailen - men det ser ud til at den er afmeldt?

God weekend

Mia, Dagensbedste.dk

Skidt forretnings moral

Jeg er ikke imponeret over dette Firma. Det varer altid længe inden du kan få varerne og de trækker pengene længe inden de overhovedet tænker på at sende varerne.

Hej Morten

Vi er selvfølgelig kede af at høre din oplevelse af dagensbedste.dk ikke er særlig positiv. Husk når du køber et tilbud ( uanset om det er på dagensbedste eller et andet dealsite) at vi ikke har produkterne fysisk på lager. Vi formidler et tilbud for en given forhandler. Leveringsdato står altid oplyst i tilbuddet under "Det skal du vide". Vi trækker pengene når vi sender dit værdibevis - som det er beskrevet i vores handelsbetingelser, det er desværre ikke muligt at gøre det anderledes, da vi ikke står for forsendelse af produktet.

Vi håber at du på trods af denne oplevelse, vil overveje at benytte dagensbedste.dk igen.

God weekend

Dårligt Firma

Jeg købte en Deal på 6 timers rengøring/vinduespolering den 24-07-2013 til en pris på 954,00 kr, som skulle udføres af Snowwhite Rengøring, og dealen udløber 25-11-2013, og da jeg forsøger at komme i kontakt med firmaet gennem ca 14 dage for at få udført den rengøring som jeg endnu engang har betalt for er der ingen der tager telefonen, og jeg lægger beskeder på telefonsvareren med mit telefon nr, men der er ingen der ringer tilbage, så kontakter jeg kundeservice/kristina, og hun er så flink at indsætte de kr 954,00 på min profil, men da jeg så efterfølgende siger til hende at jeg ønsker at få dem indsat på min bankkonto, så siger hun at det kan jeg ikke da fortrydelsesretten på de 14 dage er udløbet, men da jeg ikke kan få kontakt i det pågældende firma, så er det en ophævelse af købet i følge forbrugerklagenævnet og så har de pligt til at udbetale ens tilgodehavende, men det vil de ikke så jeg indgiver en klage til forbrugerklagenævnet over My Deal, og dermed bliver der startet en sag på dem.

Håber på at de ændre mening i stedet for at man skal starte en sag i forbrugerklagenævnet.

Hej René

Jeg kan se at vi har modtaget en mail fra dig også som jeg har besvaret med nedenstående:

Jeg har modtaget en klage fra dig via min supportafdeling. Jeg kan forstå at du forgæves har forsøgt at få kontakt til Snowwhite Rengøring og dermed ikke har fået brugt dit værdibevis.

Som jeg har forstået på min support har de ikke haft andre klager fra kunder, der kunne tyde på at det er svært at få kontakt til firmaet, og de har derfor valgt at refundere beløbet til din profil på Mydeal.dk. Det er du ikke tilfreds med og beder om at få pengene retur på din bankkonto.

Jeg vurderer at du i denne sag har ret til at få udbetalt beløbet kontant.

Sagen burde hermed være afsluttet - ellers hører vi naturligvis meget gerne fra dig.

Rigtig god weekend

Mia, Support Manager
dagensbedste.dk

God service!

Jeg havde problemer med et firma. Og skrev det til dagens bedste. Allerede dagen efter fik jeg svar og to dage efter stod der 1999,- på kontoen igen.
Tak for fed behandling!
Da jeg var ude og kigge på deres sengeudstilling i Hellerup. Var de meget imødekommende og havde disket op med drikkevarer osv.
Kan kun anbefale dem

Super dårlig stil!

Dagensbedste sælger deals til et sted som ikke en gang er åbnet endnu.. Sindsygt dårlig stil...

Hej Nikolaj

Vi beklager din oplevelse af tilbuddet - vi skriver dog i både overskriften og teksten at slikbutikken åbner d. 11. oktober.

Du har som altid 14 dages fortrydelsesret - så hvis du ikke ønsker at gøre brug af din kupon er du meget velkommen til at kontakte os og få den refunderet.

Mia / Dagens Bedste

Virker hver gang.

Har nu brugt det et par gange , og hver gang uden nogen problemer , gode tilbud , penge at spare.....så simpelt er det. :-)

Dejlig nem og til og med hurtig

Køb - bevis - penge trukket - ophold bestilt indenfor 1/2 time fantastisk

Dagens Bedste stjæler dine penge

Har den 25 marts 2013 bestilt og betalt et købsbevis til komplet vask og rengøring af min bil udvendig og indvendig samt polering af lakken
Til et beløb på 1199.kr
Men det firma som Dagens bedste havde et samarbejde med Probilpleje i Brabrand
svarede ikke på de telefonnumre som blev oplyst. Og der var lukket da jeg kørte forbi selv om det var inden for normal åbningstid.?

Så jeg kunne ikke bruge det købte købsbevis da det ikke var muligt at lave en aftale med firmaet

Efter kontakt med Dagens Bedste ville de ikke udbetale pengene men sende mig et til gode bevis. på beløbet
Har nu flere gange undersøgt om der kom andre deals der lignede uden held
har i dag den 01-10-2013 ringet til kunde service for at få dem til at udbetale det beløb de har stjålet fra min konto for en vare de ikke kan levere
Men Dagens Bedste kan og vil ikke udbetale pengene da det ikke er en vare jeg har bestilt og købt nej det er et købsbevis. og et købsbevis kan man ikke give penge tilbage på.

Hvad er forskellen ?
Dagens Bedste har stjålet 1199.kr fra mig og vil ikke betale dem tilbage
Og de vil heller ikke tilbyde et andet produkt som er tilsvarende

Har i dag efter at have talt med kundeservice prøvet at bestille en anden vare for at bruge min kredit på 1199kr for lige som at få lidt for pengene
Men det var heller ikke muligt
fik at vide jeg skulle lade som om jeg ville købe en vare og når jeg tastede min mail adresse ville der komme et pop op vindue der ville skrive om jeg ville bruge min kredit men nej det eneste der kom op var at jeg skulle taste mine kort nummer igen
Så som det er nu har Dagens Bedste stjålet mine penge på 1199.kr
Og den kredit de har sendt er fup og svindel og kan ikke bruge

Så hvis du har for mange penge en masse tid til overs. Så køb noget på Dagens Bedste
Så er du sikke på du mister dine penge og kommer til at bruge en masse tid
på at tale med kundeservice som alligevel ikke gider høre på dig

Dagens Bedste er lig med tyveri ved højlys dag

Hilsen

Kim Ørnstrøm
Ørnstrøm Beregnerservice
Gammel Viborgvej 143
8471 Sabro

kontakt@oe-beregnerservice.dk
28569369

Hej Kim

Dagens Bedste har ikke stjålet penge fra dig - det vil vi gerne understrege.

Vi kan ikke forklare hvorfor du ikke har været i stand til at komme i kontakt med Probilpleje - vi kan se at stort set alle kuponer der har været solgt i dette tilbud er indløste og dermed brugte. Vi beklager selvfølgelig at du ikke er lykkes med at få bestilt en tid.

Men netop af samme grund tilbyder vi, som en ekstra service at indsætte beløbet på din brugerprofil, til senere køb. Dette har du som jeg forstår accepteret i juni. Nu hvor der er gået nogle måneder vil du have udbetalt pengene til dit kreditkort, fordi du mener vi har stjålet penge fra dig.

Vi skriver meget tydeligt i vores handelsbetingelser at du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag du køber værdibeviset og derefter kan få indsat beløbet på din profil, hvis ikke du får brugt kuponen inden udløbsdato. Dette har du godkendt i købs processen ved at sætte et hak i "Handelsbetingelser".

Hvis ikke du kan se dine kreditter skyldes det næsten 100% at du ikke er logget korrekt ind på din profil. Jeg vil bede en medarbejder sende dig en video hvor vi viser hvordan det ser ud, så der ikke er nogen tvivl om at kreditterne står på din profil som aftalt.

Mia / Support Manager
Dagens Bedste

Har aldrig fået varen

Den 26. august købte jeg en taske fra Designnliving.
Jeg har bare aldrig fået denne taske!
Da der stod at der kunne gå op til 3 uger før jeg modtog den, har jeg selvfølgelig bare ventet, men synes nu, at der er gået lidt for lang tid, så jeg ville kontakte Designnliving. Det viser sig så, at deres hjemmeside er lukket, og efter at søge lidt på nettet, finder jeg ud af, at flere står i samme situation som mig.
Så nu har jeg betalt 300 kr. for en taske som jeg nok aldrig ser skyggen af.

Det er første - og nok også sidste gang, at jeg har købt noget hos DagensBedste.
Jeg forstår ikke, at DagensBedste ikke gør noget for alle os, der står i denne situation. Man kan jo undre sig over, om det bare er sådan de normalt gør forretninger.
Jeg er i hvert fald dybt skuffet og forventer at få mine penge tilbage.

Hej Signe

Du skulle meget gerne have modtaget en mail fra Designnliving angående forsinkelse af levering på tasken. Jeg ved at forhandler har sendt en mail til alle kunder i sidste uge med mærmere status vedr levering.

Desværre forveksler rigtig mange kunder denne forhandler der staves designnliving.dk ( 2xn) med designliving.dk - sidstnævnte er rigtig nok lukket - men har intet med forhandler af taskerne at gøre. Det er vist en tidligere møbelforretning.

Du kan naturligvis få pengene retur idet du ikke har modtaget tasken (og derfra har du stadig 14 dages fortrydelsesret) - men taskerne er på vej og bliver sendt hurtigst muligt. Men som sagt skulle du gerne have modtaget en mail fra designnliving i sidste uge. Ellers kan de kontaktes direkte på kundeservice@designnliving.dk eller tlf: 7199 6339

Vi håber dette kan hjælpe lidt på din oplevelse - vi beklager samtidig at tasken er forsinket, men ved der bliver arbejdet på sagen.

Mia / Dagens Bedste

Har afviklet flere deals hos Dagensbedste og endnu ikke modtaget pengene (3 rykker sendt i dag)

Hejsa,

Vil lige dele vores oplevelser med Dagensbedste og Lokaldealsen.se (som de står bag). Vi har afviklet 6 deals hos dem og efter længere tid er det lykkedes at få udbetalt afregning for 1 af de afviklede deals, men har nu rykket 3 gange for de forfaldende penge vedr. de 5 andre deals. Vi hører intet og deres konsulenter tager ikke telefonen. Supporten lover at ringe tilbage men sker ikke og det er ikke muligt, at blive stillet om til en der ved noget. Så såfremt vores pengene ikke bliver udbetalt straks vil de blive sendt til inkasso.

Herudover har vi oplevet at have en kontrakt på en deal, hvorefter at dealen er afviklet får afvide, at de er en anden der har kørt den pga. de ville gå med til et højere afregningsprocent. Det er selvom vi har kontrakten, vores firmanavn er oplyst og det er vores billeder der er benyttet. Denne sag vi også blive overdraget såfremt vi ender i rettet med inkasso sagen.

Forstår ikke hvordan sådan et firma kan være e-mærket. Dette vil jeg tage fat i e-mærket om. Syntes også alle andre som bliver "snydt" bør gøre det samme.

Så derfor pas på dette firma hvad enten du er forbruger eller firma.

Mvh. Lars Sørensen
www.trendseller.dk

DagensBedste ApS Details

Dagensbedste.dk giver dig halv pris på wellness-behandlinger, restaurantbesøg, underholdning og meget mere. Vi finder de nye og spændende steder i danske storbyer som: København, Nordsjælland, Horsens, Vejle og Aarhus, og giver vores medlemmer mulighed for at få den fulde oplevelse til den halve pris.

Visit Dagensbedste ApS

Call us on: 39 202 100