Dagensbedstetilbud reviews

Dagensbedstetilbud reviews

4.7

KØB ikke hos DAGENSBESTE.dk

Jeg har nu i over 5 uger forsøgt at retunere nogle kufferter købt på dagensbedste.

De blev desværre leveret i den forkerte farve, og det er nu mig som forbruger der skal tage direkte kontakt på engelsk til trejdepart firma branddevellopment.com

Iflg forbruger rådet:
Da forbrugeren ikke må have udgifter i forbindelse med afhjælpning af fejl og mangler, skal afsenderen betale alle forsendelsesomkostninger.

DVS at DAGENSBEDSTE ELLER BRANDDEVELOPMENT skal betale for retur udgiften.

men DAGENSBEDSTE har ikke gjort andet end at videre sende min email :(

Desværre nåede jeg ikke at bruge mit tilbud og anså pengene for at være tabt. Men efter en behagelig samtale med kundeservice hos Dagens Bedste er pengene sat ind på min konto hos Dagens Bedste til at købe andre tilbud. Sublim service - Ganske enkelt.

Deres digital kamera

Lige nu reklamerer de med et kamera til 1.119 kroner. De anfører at man sparer 1.796,-

Humlen er bare at det pågældende kamera er et "noname" winait dc-2000, der kan købes på nettet til ca 130 dollar. Omregnet i danske kroner er det 752,83,-

Køberne bliver med andre ord snydt for næsten 500,-

Levering og betaling en farce.

Kender Trustpilot og på trods af det vælger jeg alligevel at bestille en støvsuger med de lovede 50 % til 599 kr. uden at tjekke Trustpilot.. Jeg kan så læse her, at 50 % skal man ikke regne med. Der var 10 dages leverings garanti og det skal overholdes. Nu er der gået 10 dage. Jeg skulle som i andre nok genkender indløse et værdibevis via mail, og alt var ok., indtil jeg opdager, at DBT trækker beløbet pr. omgående på min konto til trods for at varen ikke er sendt. Det mener jeg klart er ulovligt. Det værste er så, at alt der vedrører reklamation henvises til 3. mand info@whitebrown.eu.. Konceptet er smart lavet, men gudskelov har vi Trustpilot, hvor vi kan dele erfaringer.
1 stjerne kan det blive til fra mig og pas på derude. Bemærk at andre firmaer der får kritik herinde vælger at svare retur, men her er der helt tavst.
Efter 5 min. på nettet har jeg fundet den samme støvsuger i Tyskland til 566 kr. incl. fragt. 50 % fra DBT, det er jo svindel. På den tyske hjemmeside oplyses det, at man sparer 30 %, svarende til at støvsugeren før har kostet max. 750 kr.. DBT oplyste at støvsugeren tidligere har kostet 1299 kr..
PS. Jeg har fået min støvsuger i dag efter 12 dage - det er fair leveringstid, men DBT's oplyste førpris på 1299 kr. er ikke korrekt.
17.2.2013. Så var der tilbud på den samme støvsuger i anden farve til 549 kr. Denne udmærkede sig dog ved at have en støvsugerkapacitet på 2,8 ltr. mod min som havde 2,0 ltr.. Påståede førpris 1499 kr. :-)
Føler jeg mig snydt ?: Det er helt mit eget ansvar. Kig jer for.

varer kommer alt alt for sent

Bestilt vare kommer alt alt for sent - kundeservice bliver ved med at fortælle mig at min vare er på vej og bør komme i morgen......

langsomt - holder ikke løfter omkring levering
hold jer væk.

Janus

Utrolig leveringstid... bestilt 28. maj

Blev først leveret idag d. 25. sept. 4. måneder forsinket...

- de skriver ellers brev d. 13. juni... - at nu!! - skal de nok sende det senest i uge 31.

Nå! - det er da godt det ikke er en rejse eller noget andet vigtigt :-o

er det her endnu en sag for kontant

for den ANDROID NOTE de prøver at viderformidle til 1999kr er da en kina model som aldrig og jeg SIGER ALDRIG NOGENSINDE ville kunne retfærdiggøre en pris på 1999kr efter at der er blevet givet 50% i rabat og den oprindelige pris er angivet til .den kan fås mange andre steder til mellem 124$-164$ vilket vil sige den koster under 1000kr, en 100% avance er ikke noget DAGENS TILBUD men SNARER DAGEN RIPOFF. ret jeres pris så den er tilsvarende det som folk vil kunne forvente af så billig en kinamodel/kopivare.

jeg vil kalde det kreativ markedføring når man sælger en vare som prøver at udgive sig som noget den ikke er, og at sige "Android Note er en af verdens absolut vildeste smartphones" sakset fra jeres side-

"Efter at have testet den i flere uger, har jeg besluttet at aflevere min ellers elskede iPhone 4 til min 12 årige datter - da Android Note er min nye super multi device jeg sikkert kan bruge i mange år fremover"
det er da en direkte løgn skærmen er større ja men absolut ikke bedre da vi her snakker om en gammel AMOLED skærm som man kan finde i samsung galaxy s 1.

en iphone 4 har en opløsning på 640 x 960 hvilket er en meget bedre opløsning mod den oplyste opøsning på ANDROID NOTE som er 480 x 800

svindelfirma

ingen:
penge
svar på mine spørgsmål
pendrives
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når ”Halv pris” alligevel ikke er halv pris!!! Snyd på vægten

Dagens bedste tilbud – Når ”Halv pris” alligevel ikke er halv pris!

Jeg har tilmeldt mig ”Dagens bedste tilbud” fordi deres tilbud så lokkende ud. Har hver dag modtaget gode og lokkende tilbud, der alle lover ”mindst 50% rabat” på fantastiske rejser, middage og andre dejlige ting. Man skal bare lige betale på forhånd og får så et tilgodebevis.

Forleden blev jeg fristet til at købe et tilbud på en 4 dages ophold på Mark Hotel Berlin for 2 personer. Med i tilbuddet var en opgradering til business-værelse, og 20% rabat i restauranten. Tilbuddet var på 1995 kr. og det blev anført, at man sparede 2000 kr.
Tilbuddet er lavet i samarbejde med IDE-rejser.

Ved kontrol på hotellets hjemmeside konstaterede jeg, at der til businessværelser ”kostenlos” var adgang til business-lounge, 20% rabat i restaurant og andre fordele.

Jeg købte tilbuddet i forventning om at få et business-værelse med ”kostenlose” fordele og da jeg fik mit tilgodebevis, bestilte jeg rejsen og fik telefonisk bekræftet booking datoer, da jeg oplyste, at jeg skulle bestille busrejse. Samtidig fik jeg oplyst, at bookingbekræftelse først ville komme i løbet af et par dage.

Da jeg modtog bookingbekræftelse, bemærkede jeg til min overraskelse, at der var skrevet, at business-lounge fordelen ikke var med i tilbuddet.

Ved kontakt til både Ide-rejser og Dagens Bedste tilbud fik jeg en udmærket og flink behandling. De forstod udmærket, at jeg var blevet vildledt af formuleringen ”opgradering til Business-værelse” men var ikke til sinds at berigtige fejlen.

De tilbød at refundere købet, men jeg forklarede dem, at jeg allerede havde købt for 1000 kr. busbilletter, ligesom 2 mennesker havde taget hver 4 fridage. Dette kunne de jo ikke refundere.
De har dog ønsket mig en god rejse til Berlin….

Efterfølgende har jeg regnet på tilbuddet:
Jeg har på Hotel Mark’s egen hjemmeside lavet en bestilling på 4 overnatninger for 2 personer på fuldt business-værelse, incl. alle fordele. I samme periode som den jeg bestilte gennem Dagens Bedste Tilbud.

Prisen var 443 EURO, svarende til 3297 kr. Halv pris af dette giver under 1650 kr. altså har Dagens Bedste Tilbud taget 350 kr. for meget i forhold til det de lovede. Deres forklaring er, at hotelpriser svinger og derfor passer deres tal.

DEN HOLDER ALTSÅ IKKE…

Skal man reklamere med halv pris for en vare er der 2 hovedforudsætninger:

Det skal være nøjagtig samme vare
Der skal vitterlig være tale om halv pris.

Skal du handle hos Dagens Bedste Tilbud, så se dig godt for. Der er al mulig grund til at antage, at ovenstående forudsætninger ikke bliver opfyldt.

Den venlige dame i telefonen trækker 1 op!

Puha - Jeg hader at skrive negative anmeldelser. Men når firmaer, udviser den her slags for sløsethed, så bliver jeg irriteret, og får lyst til at dele det med andre.
Sagen kort:
Min bror har fødselsdag, og skal have et ur. Jeg bestiller et gennem dagensbedstetilbud.dk fordi det ur jeg gerne ville købe til ham er udsolgt i USA. Tilbuddet er på samme type ur, og prisen er til trods for de 50% på uret, næsten det samme (150 kroner dyrere hos dagensbedstetilbud )
Jeg tænker at jeg bare køber det her, så kommer det vel med posten et par dage efter.
Men nej - bestiller den 17.07.2011, og for en bekræftelse. Her hæver de også pengene på min konto for mit køb.
Skriver pænt en mail til dem den 18.07.2011 og spørger hvornår der er levering da det er en gave.
For et svar den 19.07.2011 - med et værdibevis.
for endnu et svar den 25.07.2011 fra firmaet der øjensynligt har urene:

Hej Michael..

Undskyld det sene svar grundet ferie:)

Urerne bliver sendt fra Metroexpress, da det er dem der ligger inde med alle adresser og indbetalinger..
Men det er jo ikke så smart når det er en gave, så lad mig vide om det stadig er aktuelt..
Ha en god dag...................

__________

Jeg sætter mig så igen og venter, og i dag den 27.07.2011 ringer jeg til dagens bedste tilbud, og spørger til hvornår de har tænkt sig at sende min vare.
Telefon pigen, er meget sød, og prøver virkeligt at forklare, men summa summarum er - de har ikke urene, og har ikke engang taget sig tid til at maile ud, at der er et leverings problem.

Beklager - 2 stjerner, det er ganske enkelt totalt mangel på respekt for sine kunder.

Is Dagensbedstetilbud your company?

dagensbedstetilbud.dk Details

Visit Dagensbedstetilbud