Damperen reviews

Damperen reviews

8.6

Fantastisk hurtig levering!

Bestilte mine var tirsdag d. 17 december kl. 15.20.
Klokken 17.47 var de afsendt, og de blev modtaget her til formiddag kl. 10.44.
Det må siges at være fantastisk levering, når man har sine vare knap 19 timer efter man bestiller det.
Og til de priser er det bestemt et sted man vil komme igen og igen!!

Pederlykkes vej

Var nede i den fysiske butik. Den er lille, men bliver stor når man modtager god service. Købte 3 batterier og en, lad os bare kalde det en, bæresele til min Vamo V3. Der skal jeg klart ned igen

Det er sgu bare iorden 5 Stjerner herfra.

Nem og overskuelig shop. Fornuftige priser, en super leveringstid. Og responstid til support/kundeservice er ganske kort.. Så kan det vist ikke gøres meget bedre.

Perfekt online forretning

Perfekt service, som man ønsker det, når man handler på nettet.
- hurtig levering - hurtig respons pr.mail - service af høj klasse -

perfekt

hurtig levering, gode produkter, orientering løbende via mail ved fejl på produktet pengene hurtigt tilbage, alt ialt et godt firma.

Kan klart anbefales.

Jeg har handlet hos Damperen en del gange, og jeg kan kun anbefale shoppen. Godt udvalg af Pink Spot essenser, og rigtig god kundeservice. Jeg modtager altid mine varer inden for ganske få dage.

Exceptionel

Hjælpsom, god og hurtig service og gode produkter:-) Min familie, mine venner og jeg er meget glade!

Fantastisk

Meget mere er der ikke at sige. God levering, hurtigt og smertefrit. Betaling via paypal.

Is Damperen your company?

damperen.dk Details

Visit Damperen