dampshop.dk reviews

dampshop.dk reviews

8.1
1900 Trustpilot review(s)

Kæmpe udvalg.

Kvalivarer til hurtig og præcis levering.

Dejlig hurtig betjening

Det gik hurtigt. Fra jeg bestilte, til jeg havde varerne. Jeg bestiller snart igen.

Levering?

Det hele gik fint, men efter jeg havde afgivet min ordre gik der der 3 hverdage, om eftermiddagen fik jeg en mail om at det var sendt, hold da op allerede tænker jeg, det var LANGSOMT, men da jeg kommer hjem, ligger det i min postkasse. Det er jo i og for sig godt nok, men stram op på track and trace, den mail skal sendes når varen sendes og da ikke efter den reelt er modtaget, ellers yderst tilfreds.

Hej Tanja

På grund af, at vi har flyttet vores lager for nogle uger siden, så har der desværre været lidt forsinkelse på afsendelsen af pakkerne. Normalvis bliver ordren pakket en hverdag eller to efter at den er bestilt og vi er heldigvis tilbage til normaltilstand nu på det nye lager.

Men desværre har denne flytning også gjort at der har været fejl på afsendelsesbekræftelserne, hvilket vi naturligvis beklager mange gange, men dette er der nu også styr på, så vi beklager dette opstarts rod, som du har oplevet.

Men det er dejligt at høre, at du ellers er tilfreds og du må endelig altid skrive til vores kundeservice på info@dampshop.dk, hvis der er noget vi kan hjælpe dig med.

med venlig hilsen
Dampshop

Ekstremt ringe levering eller rettere slet ingen levering!

Jeg bestilte for lige omtrent 1000DKK den 4.april. Da jeg ikke havde modtaget noget den 10. april og pengene var trukket for længst, kontaktede jeg dem via deres hjemmeside support. Jeg fik dagen efter en mail om at mine varer nu var sendt og normal leveringstid var 1-4dage... Den 18. april havde jeg stadig ikke modtaget noget og kan nu gå til påske uden noget at dampe på. Har stadig ikke modtaget noget og vil reklamere på Tirsdag efter påske uden at være diplomatisk.

Det grænser til bondefangeri!

Forsættelse (22-4-2014)Hej Dampshop.
Jeg modtog varen Lørdag den 19 April. Synes stadig det er meget ringe at der skulle gå så langtid..... nu er sagen så ikke blevet bedre i mellemtiden...
Jeg bestilte for første gang ego-batterier (plejer at bestille evod, men mener ikke i forhandlede dem) bestillte 3 grå og 2 sorte batterier... vi har nu den 22 april, altså kun 3 dage senere.... og!!!! 2 af de grå batterier og det ene sorte batteri er allerede defekte!!! det ene grå vil simpelthen ikke lyse overhovedet, det andet grå dryppede ligefrem med batteri syre på mit gulv under opladning og det ene sorte batteri viser det er opladet efter 2 sekunder, men har ingen kraft... De cleromizere jeg modtog drypper også, de er langt fra så gode som H2 modellen.
Jeg ved godt det ikke er jer der fremstiller batterierne og de varer i sælger, men anser jer stadig for ansvarlige.

Synes det er en rigtig uheldig service jeg har haft igennem jer og kan simpelthen ikke anvende det meste af det modtagne, det synes jeg er rigtig dårligt.

Torben

Hej Torben

Vi er rigtig kede af at høre, at du endnu ikke har modtaget din pakke, for det burde du. Du skal naturligvis have de varer som du har betalt for, så hvis du fortsat ikke har modaget din pakke, så må du endelig kontakte vores kundeservice på info@dampshop.dk eller på tlf. 78791249, så vi kan finde en løsning på din sag sammen.

Fortsættelse:

Hej Torben

Vi er rigtig kede af at høre, at du har haft disse udfordringer med dine produkter og vi vil naturligvis meget gerne hjælpe dig med at finde en løsning på dem alle, så du kan dampe uden problemer.

Du bedes derfor skrive ind til info@dampshop.dk, hvor du angiver dit ordrenummer, så skal vi nok finde den bedste løsning sammen.

Ufuldstændig levering.

Mangler stadig de 2 batterier......

Hej Susanne

Vi er kede af at høre, at der manglede to batterier i din pakke. Vi har bedt lageret om at eftersende disse til dig, som vi håber du modtager inden længe.

Hvis du har nogen spørgsmål eller andet, så må du endelig altid kontakte vores kundeservice på info@dampshop.dk, så vi kan hjælpe dig på bedst mulig måde.

Kun en stjerne

Nu er jeg meget utilfreds. Tidligere har servicen været god, men nu har jeg to gange fået sendt den forkerte nikotinvæske fra Sverige. Jeg har forsøgt at ringe til dampshops danske forretningen. Ingen kontakt til den ene af forretningerne, og den anden henviser til deres hotline hotline, som overhovedet ikke svarer på mine tre henvendelser. Jeg har to gange bestilt vanilla 18 mg nikotinvæske, men begge gange fået tilsendt 6 mg. Nu ligner de et firma, som fortjener at blive fremstille i Kontant, som kan afsløre de samme salgsmetoder som i f.eks. LightintheBox. Svindel.

Hej Mette

Vi beklager mange gange denne fejl og kan godt forstå at du er utilfreds over dette, da det ikke er i orden.

Men vi kan bekræfte at din pakke med de korrekte e-juicer blev sendt til dig igår, sammen med en lille kompensation for denne fejl, som vi håber du modtager meget snart.

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@dampshop.dk, hvis du har noget spørgsmål.

lidt langsomt levering

alt i alt godt tilfreds

Udmærkede produkter.

For lang leveringstid.

Hurtig og præcis levering. Jeg har nu købt hos Dampshop.dk flere gange og har ikke oplevet uregelmæssigheder overhovedet. Tak for det

SVINDEL

Jeg har altid brugt Dampshop, ganske problemfrit.
Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men intet fungerer og de er upålidelige som virksomhed.

Der er så mange kritiske punkter, at jeg ikke engang vil uddybe.
Bruger aldrig dette firma igen.

Hej Frencesco

Vi beklager, at din ordre blev forsinket,men vi håber at du har modtaget den nu? Hvis ikke, så må du endelig skrive til vores kundeservice på info@dampshop.dk,så vi kan finde en løsning sammen.

Dampshop

Ok pris og hurtig levering

Jeg så rigtig mange ringe anmeldelser her inde, men tog alligevel chancen.
Jeg fik min pakke 2 dage efter jeg havde bestilt den og alt var i orden.
De har i øjeblikket problemer med deres Email-service, så jeg fik derfor ingen bekræftende email om at varen var sendt og kan derfor kun give 4 ud af 5.

Manglende vare i ordre...

Har været kunde hos jer i over et år, og været yderst tilfreds, men seneste ordre med Nr.: 65713 fra d.19-03-13 som jeg har modtaget, manglede der 4 x 10 ml. flasker Fresh Citrus 12 mg. Jeg bestilte varer for 520,- , Har sendt adskillige mails til jeres support, uden nogen form for respons, håber snart at høre fra jer. Enten sender i det der manglede, eller også de 100,- 4 flasker koster. Førhen fik i 5 stjerner af mig, men på det seneste kan jeg kun give 2. UPDATE 03-04-14: Takker for modtagne mail fra jer, og tak for god service, glæder mig til at modtage manglende vare som i har afsendt, og er glad for at i har fået styr på jeres lager og mail problem. Så ser frem til at handle hos jer fremover, så derfor 5 stjerner igen, har altid været meget tilfreds med jeres produkter. Mvh Lars

Hej Lars

Vi er rigtig kede af at disse e-juicer manglede i din pakke.Det var naturligvis en fejl og som vi har skrevet til dig per mail, så har vi eftersendt disse til dig i tirsdags, så vi håber du modtager dem meget snart.

eGo-CE4

Er meget meget dårlig da jeg ikke har modtaget den endnu, og pengene er trukket for længst.
Hilsen IngaBoie

Hej Inga

Vi beklager, at du ikke har fået din pakke endnu, da den er afsendt i sidste uge. Du bedes kontakte vores kundeservice på info@dampshop.dk imorgen, hvis du ikke har modtaget den der, så vi kan finde en løsning sammen.

Dampshop

Har måtte vente mere end en uge....

Det har været meget skuffende at skulle vente mere end en uge. Da jeg så selv kontaktede kundeservice i går fik jeg en automatisk mail om de problemer de havde haft med deres lagerleverandør - burde være kommet ud automatisk - og har til dato stadig ikke modtaget varen.

Hej Kim

Vi beklager, at din pakke har været forsinket, men forhåbentlig så modtager du den i løbet af i dag eller imorgen, da den blev afsendt i slutningen af sidste uge?

Hvis du ikke har det, så må du endelig skrive til vores kundeservice på info@dampshop.dk, så vi kan tage hånd om din sag.

Dampshop

jeg fik den min E-cigaret.

Det gik udemærket, jeg fik min vare og alt er iorden.

Billigt og godt produkt.

Leveringstiden lidt lang men forklarlig p.g.a. lagerproblemer (8 dage), men man var flink til at orientere om dette.
Billige forsendelsesudgifter.

Utebliven leverans kass

Mycket dåligt att inte svara på mail med förfrågan om utebliven leverans. Tydligen kan man inte lita på företaget. Jag kommer nu att byta leverantör.

Hej Svante

Vi er virkelige kede af, at vi ikke haft haft mulighed for at svare på din henvendelse før. Det er meget beklageligt, men heldigvis er vi blevet færdige med at flytte lageret, så din ordre blev afsendt i slutningen af sidste uge, så du bør modtage den meget snart.

Hvis du ikke gør det, så må du endelig skrive til vores kundeservice på info@dampshop.dk.

Dampshop

Bestilt og betalt d. 13 marts. endnu ikke modtaget her d. 26 marts.

Det er ikke en shop jeg vil bruge fremover. De modtager pengene og så hører man ikke mere til dem. Andet end de sender en anmodning om ens mening om handlen.... Øhh. Hvordan syntes i lige selv det hænger sammen. Men nu vil jeg forsøge at få mine penge igen. Det var da godt det ikke var flere tusende kroner man smed væk der!!

Kære Poul

Vi er rigtig kede af, at afsendelsen af din pakke har været forsinket. Dette har desværre været på grund af vi har flyttet lager, som du forhåbentlig har læst på vores hjemmeside eller Facebook?

Da vi er en meget lille virksomhed, så har vi været nødsaget til også at sætte alle mand ind på denne opgave, så derfor har vi ikke kunne besvare mails, opkald eller andre henvendelser og vi er fuldt ud forstående over for, at det har været frustrerende ikke at kunne komme i kontakt med os, som normalt.

Men vi arbejder hårdt på at få de sidste ordre ud i denne uge, så din pakke bør være på vej til dig snart. Hvis du ikke ønsker ordren, så må du endelig skrive til vores kundeservice, som vil tage hånd om alle henvendelser i løbet af næste uge.

Dampshop

Jeg har altid været tilfreds men ikke denne gang

Har i dag fået 2 stk SMOKteck BCC MBC-RØD den ene påfyldes fra bunden den er fin den anden påfylder fra oven det er noget skidt de skulle være fuldstændig ens hvorfor sender de så en med som jeg kan smide ud da den er utæt og ubrugelig😞 den ærgerlige og ellers altid tilfredsse kunde😃😃

Hej Bente

Vi er kede af at høre om din oplevelse og vi vil meget gerne høre nærmere herom, hvis du er sød at skrive til vores kundeservice på info@dampshop.dk, så vi kan finde en løsning sammen.

INGEN LEVERING ELLER SERVICE

Firmaet træk pengene, før forsendelse (som stadig ikke er kommet 14 dage efter). deres telefonnummer virker ikke og deres mail er nedlagt.

FUSK FUSK FUSK

Hej Josefine

Vi er virkelig kede af at høre, at du ikke har modtaget din pakke endnu og at vi ikke har haft mulighed for at besvare din henvendelse før nu. Det er meget beklageligt.

Men som du forhåbentlig har set på vores hjemmesides forside eller på Facebook, så er grunden hertil, at vi valgte at outsource vores lager, på grund af en større efterspørgsel på vores varer, for 4 uger siden. Da vi havde flyttet alle vores varer i løbet af to uger og det hele var nogenlunde oppe at køre, så fik vi beklageligvis den besked, at lageret var gået konkurs.

Dette betød så desværre, at vi måtte flytte lageret igen. Dette begyndte vi på i starten af sidste uge og denne uge pakker vi på livet løs så alle der mangler deres ordrer, kan få dem hurtigst muligt. Da vi er en meget lille virksomhed, så har vi måtte sætte alle ressourcer ind på denne opgave, hvilket har betydet, at vores kundeservice desværre ikke har haft mulighed for at besvare hverken mails, opkald eller andet i denne periode.

Men vi har pakket ordrer både i mandags, i går og i dag og vi fortsætter hele de næste dage, så din ordre er således på vej eller vil blive sendt meget snart og vi håber du modtager den inden længe.

Hvis du ikke gør det, så må du endelig kontakte os, så vi kan finde en løsning sammen.

vi beklager ulejligheden mange gange og håber på din forståelse.

dampshop.dk Details

Visit dampshop.dk