Danama reviews

Danama reviews

7.4

Super tilfredsstillende

Må indrømme at da jeg så danama.dk første gang tænkte jeg ikke at butikken virkede super troværdig, af flere årsager:
1: design
2: kontaktmail var forskellig fra domænet
3: Siden videresendte til hvad der virkede som et midlertidigt domæne.

Men da butikken var den eneste danske jeg kunne finde med jeans mærket Nine Divine og til super billige priser, så valgte jeg at give butikken en chance.
Heldigvis blev jeg meget positivt overrasket. De positive ting var:
1: Lave priser i forhold til andre steder
2: Ok udvalg
3: Hurtig levering (2 dage efter bestilling havde jeg min pakke)
4: God information undervejs, odrebekræftelse, afsendelsesbekræftelse med track and trace osv

Ikke sidste gang jeg handler i butikken, viser bare man nogen gange godt kan give en butik en chance

Is Danama your company?

Visit Danama