Danish Skin Care reviews

Danish Skin Care reviews

9.0

Go og hurtig service

Har ikke oplevet andet en god service og dejlig produkter ;-)

Helt i top!

Min pakke kom dagen efter jeg havde bestilt, der er ikke en finger at sætte på Danish skin Care

Super kvalitet og service!

Kan kun sige, at jeg alt i alt er super godt tilfreds med mine produkter, både mht. service og levering. 5 ud af 5 stjener! :-)

Hurtig levering, god kundeservice og gode produkter!

Hurtig levering og lækre produkter som virker!

Jeg har meget længe bøvlet med uren hud pga. forkert rådgivning af produkter i - smertefulde bumser på hals og ansigt, og synes at det var pinligt og jeg var ked af det. Jeg havde hørt om Danish Skin Care, men var bekymret for om det atter bare var penge ud af vinduet, men jeg havde intet at miste, så jeg gav det en chance. Pakken kom hurtig med posten, som var fint pakket ind. Efter en uge med Danish Skin Care var bumserne på halsen godt retur og ingen nye smertefulde bumser siden hen. Jeg er yderst tilfreds med produkterne og holder hvad de lover :)

Lykkelig for den dag jeg tilfældig fik øje på Danish Skin Care

På trods af mine nu 58 år, er jeg meget begejstret for produkterne. Jeg har i mine ungdomsår og til jeg var sidst i 30erne haft bumser og uren hud. Jeg har brugt formuer på dyre og anerkendte produkter, og jeg har ofte været udsat for dårlig vejledning. Min hud har været meget mærket efter alle disse år. Jeg har nu brugt Danish Skin Care siden november måned og jeg må sige min hud er meget pænere, renere, klarere, og finere i porerne. Jeg troede ikke det var muligt i min alder. Jeg er ikke i tvivl om mit fortsatte brug af produkterne. Hermed min anbefaling til alle i min aldersgruppe. Der er mange der opfatter produkterne kun er velegnede til unge med bumser og uren hud. Tænk på det når i reklamerer!

Top produkt

Hurtig betjening og lækkert produkt

God service!

Jeg bor i udlandet og var overrasket over at varene kom så hurtigt som de gjorde.
At jeg så ikke rigtig kan tåle produkterne er en anden sag.
5 stjerne for god og hurtig service.

Rigtig godt produkt

Jeg er solgt og bliver ved med at bruge serien. Jeg har sart, rosacea hud og den elsker produkterne til normal hud.
Jeg kunne godt bruge en rensemælk til at tørre af, derfor den manglende stjerne

Positivt overrasket!

Danish Skincare har overrasket hurtigt og positivt. Jeg har kunnet se forbedring allerede efter de første dage! Dejligt, at der virkelig er nogen, som holder hvad de lover!

Fantastisk kundeservice- Super gode produkter

Har kun positivt at sige om kundeservicen og leveringen af produkterne. Det eneste som trækker lidt ned er nok prisen, men hey, de her produkter virker til gengæld også. 5 stjerner herfra!

Mirakelproduktet!

Jeg har haft uren hud siden folkeskolen og er nu 22 år gammel. Da jeg stoppede på p-piller for 2 år siden fik jeg akne-problemer som aldrig før. Mine udbrud var bylde-lignende og gjorde simpelthen så ondt, og ikke engang de dyreste produkter, som havde vundet alle mulige priser virkede. Jeg brugte Exuviance i et halvt år cirka, som rent faktisk hjalp, men lige pludselig blev det værre igen. Jeg havde store porer og var bare led og ked af, hvordan jeg så ud. Nogen gange havde jeg ikke engang lyst til at mødes med andre mennesker, og jeg kunne i hvert fald ikke på noget tidspunkt gå uden makeup, der skulle dække de store røde og mørke prikker i mit ansigt.
Jeg har brugt Danish Skin Care i 3 måneder nu, og jeg får ikke længere bylde-bumser. Min hud er blevet MEGET (med tryk på meget) mere jævn, fin og glat, og jeg har ikke noget problem med at gå udenfor døren uden dækkende pudder i hovedet. Jeg har bare lyst til at vise mig selv frem, fordi det her produkt har gjort så meget for mit selvværd!!

Mange tak for at udvikle sådan et lækkert produkt, der både er nemt at bruge og rent faktisk virker - uden alle mulige farlige stoffer tilsat!!

Super god service!

Jeg havde bestilt i produkt, som desværre var utæt. Jeg ringede derfor ind til deres kundeservice og fik en venlig ansat i røret, som sagde, at han bare ville sende mig en ny - sådan uden videre. Jeg behøvede ikke engang besværet med at sende den tomme emballage tilbage til dem først.
Nu er det et par dage siden, jeg talte med kundeservice, og min pakke er allerede ankommet i pakkeshoppen.
Jeg er virkelig positivt overrasket over deres service!
Og så er det nogle effektive produkter - særligt Daily Smooth Skin Exfoliator. Den kan jeg slet ikke undvære.

Perfekt service.

Kanon høj service. Varerne leveret som lovet og super gode produkter.

Hurtig levering og rigtig god service.

Gode og troværdige produkter.

De giver god hud og god service med et godt humør og med super hurtig fragt :)

Danish Skin Care er ikke alene et supert lækkert produkt som er produceret med største eftertanke for din hud - personerne bag produktet er både troværdige og servicerer deres kunder på bedste vis, og oven i købet er kommer denne gode service med et super godt humør.
Jeg nu selv købt deres sæt til normal/kombineret hud for 3. gang. Første gang jeg købte deres produkter var dog over et år siden, hvor jeg siden har prøvet forskellige andre produkter som man kan finde i butikkerne, da jeg synes at det var lidt besværligt at skulle købe over nettet og så vente på at varerne kom osv.
Men jeg vendte til december måned 2013 tilbage til dem da de uden tvivl var de bedste og mest effektive produkter jeg har prøvet. Desuden tog det kun ca. 2 dage for mig at modtage varerne - og jeg bor jo i Grønland - så jeg nåede ikke engang at bruge det allersidste af mine rester fra forrige måned før jeg modtog de nye varer.

Hvis du er i tvivl så siger jeg bare: du forstryder ikke ved at prøve produktet :)

Hej Ivalu

1000-TAK for din flotte og uddybende anmeldelse. Dejligt at læse, at du virkelig er glad for produkter og at de hjælper på din hud :-D

Og rigtig mange tak for din kommentar om god service og godt humør - service er bestemt et område vi vægter højt og ja, der må absolut ingen tvivl herske om at det bedste skønhedstrick er et smil :-D

Hav en rigtig dejlig dag

Martin/Kundeservice

Super produkter - super service!

Jeg vil klart anbefale Danish skincare til alle. Omend salgsstrategien er aggressiv og let gennemskuelig, så holder de, hvad de lover; brugbare tips, fantastiske og enkle produkter og en leveringsservice til UG med kryds og slange!
Min hudplejerutine er blevet forenklet samtidig med, at den er blevet mindst dobbelt så effektiv.

Hej Nanna

TAK for din flotte anmeldelse. Dejligt at læse at du er glad for Danish Skin Care produkterne og er glad for vores service - og da især glad for at læse at du finder os dejligt gennemskuelige. Vi har bestemt heller intet at skjule :-D Vi vil blot gerne hjælpe til med at hudpleje ikke skal være besværlige, tidskrævende - og på ingen måde virkningsløs. Så det er jo bare SKØNT at læse at produkterne virker for dig og at du er glad for vores enkle hudplejerutine :-D

Mange tak for din anmeldelse :-D

Nem og hurtig levering

Bestilte varer som kom dagen efter, nemt og hurtigt

Hej Naomi

Dejligt at læse at du har haft en god oplevelse af at handle hos Danish Skin Care - håber at du, når du er kommet godt igang med produkterne også vil kunne give dem og deres effekt på din hud en 5 stjernet anmeldelse :-D

Du må altid endelig skrive, hvis du har nogetn spørgsmål - vi kan altid træffes på info@∂anishskincare.dk

Martin/Kundeservice

Hurtig & Nemt det bliver ikke glemt !!

Som sagt - det er nogle produkter der er Hurtige & Nemme at ha` med at gøre i en travl hverdag og så lever de op til hva` der bliver sagt -så enkelt kan det siges.

Hej Karen

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Dejligt at vores service bliver bemærket og værdsat - og ikke mindst, at du er glad for vores produkter :-D

Du må endelig skrive eller ringe, hvis du skulle have nogen spørgsmål til produkterne eller på anden måde brug for vejledning til hudpleje - vi vil rigtigt gerne hjælpe. Du kan altid træffe os på info@danishskincare.dk

Martin/Kundeservice

Nem og overskuelig hjemmeside - hurtig levering, lækkert!

Fine og simple produkter... I det hele taget var det lækkert, at man modtog sine produkter inden få dage.

Hej Line

Tak for din anmeldelse. Dejligt at du havde nemt ved at handle hos os og at produkterne hurtigt blev leveret til dig. Gladest er jeg dog for at læse, at du er glaf for vores hudplejeprodukter og værdsætter at de er simple at bruge - hudpleje skal være simpelt mener vi :-)

Hav en rigtig dejlig dag,

Hudplejeprodukter i verdensklasse

Danish Skin Care er enkle, milde og effektive hudplejeprodukter, skabt til at holde huden glat, sund og i perfekt balance – uden at det er besværligt eller koster en formue.

Køb hudplejeprodukter online

Buy Skin Care