Dansave Backup reviews

Dansave Backup reviews

8.6

Fungere rigtig godt

Er begyndt at bruge dem som ekstra back up af mine filer og det fungere rigtig godt. Prisen er god og hurtig svar hos supporten.

Fantastisk god service

Jeg kan på det varmeste anbefale Dansave Backup. Det fungerer bare. Er yderst tilfreds med den service der bliver givet. Uden tvivl Danmarks bedste backup.

Super Backup

Dansave Home fungerer rigtig godt, dog kan den første backup være noget langsom, men når den først er taget bliver der kun taget backup af ændringer. Jeg er ganske imponeret over servicen. Jeg har endnu ikke oplevet noget negativt og kan kun anbefale Dansave.

Super nemt at bruge

Jeg har nu brugt Dansave til backup i et halvt års tid, og det fungerer perfekt. Er også meget tilfreds med en hurtig hjælp igennem telefonen.

Gratis Backup

Dansave Free virker fint for mig, som ikke har mange vigtige filer der skal tages backup af. Programmet er nemt og kører helt automatisk.

Michelle

Dansave backup kører automatisk hverdag og tage backup alle mine vigtige filer på min MAC.

Sikker backup

Vi har en sikker backup løsning hos Dansave hvor vi tager backup af alle vores firmas servere. Deres kunde service og support er super godt.

Fed Backup Tjeneste

Jeg har været aldeles tilfredse med Dansave, indtil nu. Den tager selv backup en gang i døgnet hvilket kører i baggrunden, og de gange jeg har prøvet at gendanne nogle af mine filer, har det virker upåklageligt.

Dansave Details

Dansave backup er en dansk IT-service virksomhed, som har specialiseret sig i online backup løsninger. Dansave backup giver små og mellemstore virksomheder en online backup løsning med overlegen sikkerhed og ydelse for deres kritiske data - let og hurtig at komme i gang med og køre helt automatisk.

Visit Dansave Backup

Write to: support@dansave.dk