Dansk777 reviews

Dansk777 reviews

6.5

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Bedste kasino på nettet.

Jeg har prøvet mange forskellige kasinoer på nettet, men ikke et der kan leve op til dansk777.
Deres kundebehandling er den bedste jeg har oplevet, jeg har tit oplevet at man ikke rigtig har kunnet få respons, når man skulle have udbetalt store gevinster, mange kasinoer er ligeglade med deres spillere, medmindre de indsætter 1000vis af kroner.
Jeg har i øjeblikket et plus på dansk777 på omkring 250.000 kr, og der er altid blevet ydet en rigtig god service, både fra chatten, konto manager og udbetaling.
Jeg kan kun anbefale at hvis man vil spille lidt kasino på nettet, så burde man prøve dansk777, for det er for en gangs skyld en god spille oplevelse. :)

Bedre end de fleste andre online casinoer

Udover at de tydeligvis har et problem med affiliates der spammer folk, saa er dansk777 nu et fint og solidt online casino efter min mening. Jeg fik en fin bonus og freespins at spille med og da jeg var faerdig med at gennemspille bonussen kunne jeg traekke ud uden nogen problemer.

De tilbyder 24/7 support, hvilket er ganske fint selvom de ikke altid har danskere tilstede. De er et ud af tre casinoer jeg har lyst til at spille med mine penge paa og medmindre de laver et eller andet helt galt saa forsaetter jeg ogsaa med at spille derinde.

Dansk777 Details

Dansk777 er sjov online spilunderholdning med gode odds, høje udbetalinger og spændende tilbud. Du finder et stort udvalg af spillemaskiner og casino spil i den bedste kvalitet, og vi har Danmarks største spillemaskinejackpot på 10 millioner kroner. Dansk777 har 100% Velkomstbonus op til 2.000 kr.

Visit Dansk777

We live here: Kalvebod Brygge 39-41