DanskDamp reviews

DanskDamp reviews

9.6

Suverænt!

Det er ikke første gang jeg handler hos Danskdamp og selvfølgelig heller ikke sidste!
Dog fandt jeg ud af i dag, at jeg ikke har anmeldt den før, pinligt, især fordi DD fortjener al min ros.
Hurtig, god, tillidsfuld service. Fantastisk.
Pakken er på vej, men da jeg kender butikken, ved jeg at den kommer inden jeg har set mig om, så tør godt anmelde på forhånd, da jeg denne gang ikke vil risikere at glemme det ;)
TAK!

Stærke priser, hurtig levering og ualmindelig god kundeservice

Jeg og to af vennerne havde besluttet os for at kvitte smøgerne, og vi gik straks i gang med at undersøge gode førstegangs e-cigs der ikke var rent bras. Jeg fik anbefalet et Vision Spinner Batteri og en Kanger Protank II af nogle på nettet (www.reddit.com/r/ecr gå derind for alt viden om ecigs) og med en hurtig søgning på disse fandt Dansk Damp.

Hjemmesiden var let og overskuelig, og jeg bestilte prompte tre batterier og tre clearomizers. Dagen efter kom jeg i tanke om at jeg nok også liiige skulle undersøge om der fulgte opladere med. Jeg fik skrevet til kundeservice, og der gik ikke lang tid inden jeg havde fået svar fra en Flemming Madsen. Et kort og præcist svar, med link til hvilken oplader der passede til vores batterier.

Jeg bestilte de tre opladere og spurgte om de ikke kunne nå at lægge dem sammen med resten af mine ting, men da havde allerede pakket min første pakke! Så opladerne røg i en kuvert og blev sammen med resten af grejet sendt dagen efter bestilling.

De ankom på den anden dag efter bestilling, det hele virkede upåklageligt!
Jeg giver fem stjerner især fordi jeg også var meget overrasket over den hurtige, præcise og meget venlige kundeservice jeg blev mødt med fra Flemming Madsen, og han kan nu stolt kunne sige at han ihvertfald har fået tre nye faste kunder til butikken.

Danskdamp.dk kan virkelig anbefales!

God og hurtig service og levering

Dette var første men helt sikkert ikke sidste gang jeg handlede her. Jeg havde et par spørgsmål som jeg sendte via email lørdag eftermiddag, der blev svaret hurtigt og præcist. Jeg besluttede mig for at bestille hos danskdamp.dk, varene blev sendt søndag og jeg har dem mandag. Det er super godt :)

fed service og produkter i top kvalitet.

jeg har længe handlet gear og væske til min e-cigaret. og har prøvet lidt af de fleste hjemmesider, har aldrig oplevet så god service som på danskdamp.dk før. de har mange gode produkter og da jeg er selvblander er det fantastisk udvalg af aromaer. gode clearomizers. :)

Altid lynhurtig levering og kanon service

Bedste sted at handle dampgrej.
Jeg bestilte clearomizer og batteri der ikke passede sammen, så lagde Dansk Damp en adapter i pakken uden beregning, og jeg modtog pakken dagen efter.

De bedste anbefalinger herfra :)

Super levering

Der er ikke så meget andet at sige end super!

Bedste service

Stort udvalg og hurtig service.
det er lige før pakken kommer før man har bestilt den

5 stjerner herfra

Rart sted at handle.

Rigtig rar webshop at handle hos. Priserne er rimelige og leveringen er i en klasse for sig. Jeg bor i København. Bestiller kl. 15 om eftermidagen, allerede næste formiddag står posten med varen. En gang var jeg ude for at de ikke lige havde de atomizers jeg havde bestilt, men så sendte Flemming bare nogle andre ligeså gode, og lagde et par ekstra gratis oveni sammen med en lille håndskrevet hilsen . En mand der ved at man bare skal have sin damp frem. Det er sgu ok.
Man får fra start indtrykket af at service og god kundebetjening er det vigtigste for DanskDamp, hvilket er en god fornemmelse. Man behøver ikke frygte at løbe tør for damp pga. leveringstid. Det bliver til 5 stjerner.

Hilsen Erling

Super levering

Tak for hjælpen! Alt var i vinkel og sikke en fantastisk kundeservice! Flot!

Over alt forventning!

Der findes LYN hurtig levering, og så findes der DanskDamp. Har aldrig oplevet at bestille en søndag eftermiddag, og så modtage pakken mandag morgen. Langt under 24 timer på en bestilling lagt en søndag..

Oven i hatten er udvalget enormt og lækkert og priserne er gode! Nok min bedste oplevelse med en netshop til dato!

super levering

det er den hurtigste levering jeg har prøvet, bestilt tirsdag eftermiddag kom onsdag
det er ikke sidste gang jeg hander der og virkelig fair priser. P,M go home

lynhurtig levering og flot udvalg

Leveringen er lynhurtig – bestil om eftermiddagen og du har det sikkert i postkassen dagen efter – udvalget for selvblanderfolket er rigtigt stort – og så er det en DANSK butik – hvorfor skal man spare nogle få kroner ved at købe i udlandet.

Min varmeste anbefaling (læs hvorfor):

At handle udstyr og aromaer til e-cig kan være en trættende affære. Danskdamp er et sjældent ambitiøst foretagende, med et ambitiøst udvalg. Priser er bestemt ok, men taget i betragtning at de med stor sandsynlighed har det du skal bruge og leverer omgående til en billig porto (så du slipper for at bestille fra flere steder i ind og udland), så bliver det rigtigt billigt at handle hos Danskdamp. Det er dejligt at der findes en dansk shop som Danskdamp, alene udvalget i aromaer gør det til en fornøjelse. At være damper indebærer en del tid foran skærmen med diverse internet-søgninger og hyppig brug af dankortet - jeg anbefaler at starte hos Danskdamp. Selvfølgelig er service i top, og du får ypperlig vejledning.

En 1'er!

Find mig et sted med bedre service! og man så bestiller en søndag aften så er det ligefør man kan forvente det ligger i postkassen mandag morgen, og et kæmpe udvalgt af aroma'er !

Danskdamp er en 1'er og et sted som selvblandere kan gå til som første stop når man leder efter den gode aroma man altid bruger, nogle nye aroma som man ikke har prøvet før eller aroma'er man ikke vidste man havde brug for/vidste eksisterede.

kør den gode stil videre!

WOW!!!

Super service bliver ikke sidste gang handel ved dem det er da sten sikkert :D

Fucking Fedt Sted og handle altid service på i top klasse det skal du sku have ros for mr.dog

En god og overskuelig hjemme side,altid nye og spændende vare(bliver fattig af din bix :p)
God service og hurtig levering fra dag til dag :)
Intet og klage over der Danmarks bedste e-damp butik basta :) og har du/i en anden mening så smut :p
Mvh.baloo2 aka peter

Selvblanderens drøm!

Hvis du er damper og vild med at blande selv så er danskdamp.dk stedet. Det nyeste og bedste dampgrej og simpelthen Danmarks største udvalg i aroma'er. Du kan vælge at bestille på nettet eller handle i butikken. Begge steder er servicen i top og kvaliteten ligeså. Bestiller du på nettet så har du dine vare dagen efter - og mangler du hjælp så er der tilknyttet et forum så det er bare at spørge løs og ellers er der flere videoer, der viser hvordan du fx bruger en bestemt cleaomizer, så ja, dette er og bliver min favorit og jeg henviser altid til danskdamp.dk.

Rigtig god butik, både fysisk og på nettet.

jeg har flere gange bestilt hos Danskdamp og leveringen har altid været perfekt og hurtig. Har man spørgsmål så er Flemming altid klar til at hjælpe og det er nyttigt da dampens verden godt kan være lidt uoverskuelig til at starte med. jeg kan kun anbefale dem til andre.

super service

super og professionel service.
var inde i butikken og snakke med ham samt købe en Kranger Protrank og lidt væske.
han ved hvad han skal anbefale og ved hvad han sælger :)
kan klart anbefales

Super hurtigt

Dette er første gang jeg handler hos Danskdamp.dk, og min oplevelse er indtil videre 100% positiv. De pakker og sender dine varer næsten simultant, og til en yderst god pris.

danskdamp.dk Details

Visit DanskDamp