DanskRabat reviews

DanskRabat reviews

7.0

Flot Kundeservice

Havde problemer med mit kort idet jeg ikke kunne bruge mastercard da jeg ville købe et armbånd fra Jensen & Jorgensen gennem Danskrabat . Det skrev jeg til Danskrabat.dk og en Amir vendte tilbage med at jeg kunne lave en bank overførelse så ville han bestille hos levarandøren for mig , men jeg var lidt bekymret for om jeg kunne nå at modtage det inden jul. :-(
Men jeg overførte pengene og næste dag fik jeg en mail fra Susanne fra Jensen & Jorgensen om at de havde lavet mit armbånd samme dag på forespørgelse fra Danskrabat/Amir og sendt det med det samme.
Se det er kundeservice sådan !!

Vare ankom noget senere end lovet!

Bestilte et sæt høretelefoner, som skulle bruges som gave, på deres hjemmeside.
Jeg skrev for at forhøre mig om de kunne nå frem til den dato, de skulle gives væk, og fik at vide at det var intet problem.
Bestillingen sker tirsdag d. 15.6. - gaven skulle gives d. 21.6.
Men d. 21. var de stadig ikke kommet! Jeg sender en mail og brokker mig (ikke fordi det gjorde nogen forskel for mig, det var jo allerede for sent, men for at gøre dem opmærksom på det), og de svarer at de undersøger det med det samme - og vender så tilbage og skriver, at deres leverandør siger at varen er sendt afsted og burde være hos mig næste dag. Og skriver så til slut "Jeg håber at posten kommer i god tid så du kan når det" - de har altså tydeligvis ikke læst min mails ordenligt!
Varen kommer så ikke den efterfølgende dag, men først d. 2.7. - altså 2½ uge efter bestilling og 1½ uge efter, at de havde lovet jeg ville have høretelefonerne.
Meget irriterende! Bruger bestemt ikke dette sted igen!

danskrabat.dk Details

Visit DanskRabat