Dansk Solar Teknik reviews

Dansk Solar Teknik reviews

9.5

Alt for få stjerner til sådan et super godt firma,fortjener at få 10 stjerner, hvis det var muligt.!

Hej til Lars og Henrik (DANSK SOLAR TEKNIK)
Alt forløb efter aftalerne,et perfekt arbejde trods dårligt vejr.!
Dygtige og professionele folk til opgaven.
Er der nogen der har lyst til at se vores jordbaseret 6 KW anlæg,er i meget velkommen.!
Mvh.Bjørn Johansen
86997300

Fuldt ud tilfreds

En god oplevelse at få solceller

Tager ansvar - Igen diskussion - kun god service. Tak!

Det er skønt at opleve en leverandør der følger tingene til dørs. Der har været lidt utætheder i mit tage efter at der er sat solceller op. Det er et snart 40 år gammelt tegltag med lidt for lav hældning og fordi de havde vurderet at der sagtens kunne monteres solceller på det, følger de opgaven helt til dørs, og har lige været her i dag for at tætne for anden gang. Jeg skrev i lørdags - de var her mandag morgen kl. 9. Igen diskussion - kun god service. Tak!

PERFEKT

Fik i vinter leveret og monteret et anlæg fra DST. Det tog dem 1,5 dag og så kørte anlægget. Har efterfølgende været i kontakt med dem flere gange med spørgsmål og hver gang er jeg blevet mødt med god tid og forståelse for mit spørgsmål. Super leverandør, hvor en mer prisen fuldt opvejes af en dejlig service og venlighed ved henvendelse. Et rigtig flot arbejde, der skæmmer mindst muligt på huset. Kan varmt anbefales.

Kvalitets anlæg og høj services

Yderst professionel services, og højt kvalitets standart på materialer og anlæg.
Kan varmt anbefale Dansk Solar Teknik som leverandør.

God samarbejder

Jeg har købt et anlæg på 9,2kw hvor jeg slev stod for montering, de var god til at svare på spørgsmål. Der var igen problemer med levering eller produktet.

TAK FOR ALLE TIDERS OPLEVELSE

Det har været alle tiders oplevelse, at handle solcelleanlæg med Dansk Solar Teknik.
De indgåede aftaler er blevet overholdt. Alle spørgsmål besvaret, både før, under og efter opsætningen af anlægget..
De 3 montører var mægtig friske, i rigtig godt humør og absolut kompetente. Alle vidste hvem der gjorde hvad.
Og opfølgningen fra chefens side, var meget betryggende, og udover det sædvanlige.
I kan helt sikkert anbefales.

Hjælpsom og prof. vejledende igennem hele forløbet.Har kun grund til anbefaling

Ved min henvendelse, om køb af solcelleanlæg,blev jeg mødt af en generel imødekommende og hjælpsom ,samt lyttende og forstående indstilling.
Aftalerne var klare, og blev iøvrigt fulgt op fra Dansk Solar Teknik.
Selve den praktiske udførelse,- levering samt opsætning af anlægget,blev udført
af tre dygtige og hurtige håndværkere, og blev flot gjort færdig på een dag.
Alt sammen til min fulde tilfredshed.

Yderst proffesionelt firma

Jeg besluttede mig, som mange andre, for at investere i et solcelleanlæg i efteråret 2012. Jeg henvendte mig til flere forskellige firmaer for at få et tilbud. Dansk Solar Teknik var meget hurtige til at svare tilbage både på mail og telefonisk. Jeg har selvfølgelig haft mange spørgsmål og de er alle blevet besvaret hurtigt og præcist. DST skulle montere anlægget og de ankom 3 mand og en elektriker kl 0800 i let snevejr og gik straks igang. Anlægget var monteret kl. 1600 på nær den endelige tilslutning til eltavlen. Det skyldtes dog noget arbejde jeg ikke havde fået gjort færdigt. Efter aftale kom elektrikeren en uge senere og gjorde arbejdet færdigt. Super flot arbejde. Dansk Solar Teknik kan varmt anbefales.

En 5 stjernet oplevelse

Vi fik kendskab til Dansk Solar Teknik gennem en ven, som også havde fået solceller. Ud af 3 tilbud var Dansk Solar Teknik det eneste som gjorde opmærksom på at vi kunne søge om Co2 afgiften inde vi underskrev. Vi har kunnet henvende os hver gang vi har været i tvivl om noget og fået hjælp/svar hver gang. Det tog lidt lang tid fra vi underskrev til vi fik solcellerne, men det havde Dansk Solar Teknik fortalt os. Da vi så endelig fik solcellerne! WAUE Der mødte 4 personer op, 3 til at sætte anlægget op og 1 elektrikker til at klare instalationerne. Da de kørte sidst på dagen var anlægget igang - Det var altså lidt imponerende. Hvad mere er de 4 personer, som var her var meget behagelige og vidste en masse om anlægget og det gør altså bare en tryg.
Grunden til at Dansk Solar Teknik ikke får 5 stjerner er lidt pga. "det kan ikke passe" , men vi må ind til videre sige at samarbejdet har været en fornøjelse.

Troværdighed og tillid

Havde selv kun kort tid til at finde en leverandør af solceller. Netop på baggrund af anmeldelserne på Trustpilots valgte jeg Dansk Solar Teknik, og det har jeg ikke haft nogen grund til at fortryde. Hjælpsom på alle minde spørgsmål både før og efter salget. Levering, opsætning og ibrugtagning af solcellerne var 100% som aftalt. Kan kun rose firmaet for den service jeg har fået.

Vil du have kvalitet, god service, god behandling - ja så er det Dansk Solar Teknik

Vi overvejede at købe et solcelle anlæg og der er mange jo på markedet, men hvem skulle vi vælge. Hvad skulle vi vælge? ja så blev Dansk Solar Teknik, som ydede god service både i tlf. og til handlen blev gennemført/afsluttet. Vi blev opdateret med hvad vi købte og trygheden var der bare. Absolut god service hele vejen igennem.
Vi vil absolut anbefale Dansk Solar Teknik til andre....

Kompetent og professionel leverandør

Alt gik som planlagt - kun elektrikeren blev ikke helt færdig på dagen hvor 3 montører og 1 elektriker monterede alle solpaneler og inverter. I ugen efter færdiggjorde elektrikeren arbejdet i vores eltavle - en ekstra af elværket krævet sikringsgruppe blev leveret og installeret. Vi er ovenud tilfredse med udførelsen og kommunikationen med Dansk Solar Teknik og deres montagehold - samt med elektrikeren. Vi kan klart anbefale Dansk Solar Teknik til alle der ønsker grøn energi. Vi glæder os nu til sneen er væk så solens stråler kan omsættes til plus energi.

Dygtige montør der vidste hvad det havde med at gøre.

God, hurtig og venlig betjening

De er nemme at komme i kontakt med og yder rigtig god service uden problemer. Alt virker bare!!!

Hurtig levering og indtil videre super support.

Kan kun anbefales. Alt har været helt i top.
Mine forventninger er helt klart at det også fremover vil være sådan.
Martin.

Sikker rådgivning og seriøs behandling

Kan kun anbefale dansk solar teknik,god rådgivning og seriøs behandling.
Har fået anlægget monteret til tiden og det fungerer perfekt.
Kan kun anbefale dansk solar teknik meget seriøst.
Carsten johnsen

Meget seriøst firma

Dansk Solar Teknigk er et meget seriøst og professionelt firma, der skaber tryghed omkring invisteringen i et solsecceanlæg. Ved ønske om egenmontering er der ingen begrænsning i den vejledning, der kan hentes ved Dansk Solar Teknik, og den eneste grund til, at der ikke er givet 5 stjerner er, mindre leveringsforsinkelser grundet eksterne omstændigheder, som dog alligevel resulterede i irritation ved kunde i situationen.

UTROLIG POSITIV OPLEVELSE !

Det var en dejlig oplevelse at købe og få instaleret SOLCELLER fra Dansk Solar Teknik.
Fra købstidspunkt til montering ,var alt bare perfekt, med glade positive sælger og montører - bare en rigtig god oplevelse ,som jeg kun kan anbefale andre at opleve!
HERMED MIN BEDSTE ANBEFALING TIL Dansk Solar Teknik.

God service informativ og hjælpsome

Dansk Solar Teknik Details

Solceller er en fremtidssikring. Dansk Solar Teknik forhandler de bedste solcelleløsninger i landet til en pris, hvor kun få kan være med. Vi er kompetente og entusiatiske omkring miljø og teknologi - og vi skaber tryghed om din investering.

Visit Dansk Solar Teknik

Call us on: 87120000