Dansk Tandforsikring A/S reviews

Dansk Tandforsikring A/S reviews

8.6

Meget skuffet kunde, de holder desværre ikke hvad de lover!!

Efter at have sagt nej til flere henvendelser fra DT, valgte jeg til sidst at give dem en chance, da de garanterede de eneste krav til havde til at man kunne blive kunde og få refunderet alle behandlingsudgifter hos tandlægen, var jeg havde gået regelmæssigt til tandlæge gennem de senere år, hvilket jeg har. Det fordi de havde lavet en ny forsikring hvor der var en selvrisiko på 3000kr om året. Specifikt adspurgt om de dækkede eventuelle udgifter til tænder der allerede var rodbehandlet eller lignende, var svaret "ja naturligvis". Nu er tiden så kommet hvor jeg skulle have refunderet mine tandlægeregninger, jeg havde regninger på almindelig undersøgelse og et par fyldninger der var lavet i årets løb. Så skulle have en 12-1300kr retur, efter de 3000 i selvrisiko var fratrukket. Men får så det svar at den ene behandling ikke kan refunderes da der er repareret på tanden tidligere og at jeg formentlig nok havde flere af den slags tænder. Sjovt passede denne manglende refundering med at de kunne nøjes med at refundere 2kr til mig. Så har netop opsagt mit abonnement efter 1 års medlemskab, da de ting de siger for at få kunder i butikken slet ikke stå mål med den service de yder når der skal penge retur. Synes virkeligt det er ærgreligt da konceptet med denne forsikring drevet på en mere ordentlig måde helt sikkert er en god ide.
Dansk Tandforsikring

Reply from Dansk Tandforsikring

Hej Henrik
Det er da rigtig trist, at du er skuffet over din tandforsikring. Desværre har dette jo nok noget med forventningsafstemning at gøre, hvorfor vi netop i din seneste anmeldelse opfordrer dig til at få lavet et tandstatusskema, så du kan få præcist at vide, hvad vi dækker - og hvad vi ikke dækker. I lighed med andre forsikringer har vi ikke mulighed for at dække gamle skader på dine tænder eller tænder, der allerede var behandlingskrævende, inden du tegnede forsikringen, og da dette fremgår af såvel vores hjemmeside og af forsikringsbetingelserne, har jeg svært ved at forestille mig, at en af vores medarbejdere skulle havde fortalt dig noget andet. Men når alt kommer til alt har du jo trods alt fået godtaget udgifter til behandlinger for kr. 3000, herefter ville alle fremtidig udgifter til dækningsberettigede behandlinger blive refunderet til dig. Beklager din dårlige oplevelse. Du er velkommen til at kontakte os for yderligere uddybning.

Fedt at kunne undgå større økonomiske overraskelser

Altid hurtig og effektiv håndtering af alle spørgsmål til DT. Tak for god og tryg service.

Hurtig skadesbehanxling

Hurtig skadesbehandling

Den bedste forsikring!

Det skaber STOR økonomisk tryghed at være medlem af Dansk Tandforsikring.
Man skal ikke længere bekymre sig om store tandlægeregninger, for med Dansk Tandforsikring, får du en stor procent dækket af dine tandlægeregninger, og de er altid hurtig med at sætte pengene ind på ens konto efter endt tandbehandling, og altid venlig og imødekommende når man ringer med spørgsmål. Det er en forsikring som jeg varmt kan anbefale, og hel klart den bedste forsikring jeg har.

Det virker bare

Hej

Jeg har været kunde i ca 3 år (: og det virker. Er blevet udstyret med lidt dårlige tænder fra naturen side. Jeg får alt refunderet og det er dejligt. Det tjener sig ind hver år (:

Kan kun anbefalde

God pålidelig tandforsikring

Fra man sender sin betalte tandlægeregning ind til Dansk Tandforsikring, og til man får svar fra dem vedr. udbetaling, går der ikke ret mange dage. Nu er de begyndt at specificere, hvor meget man får udbetalt, men det er ikke helt tydeligt på oversigten, medmindre man kan huske hvilken procentsats, man betaler for, og hvilke ydelser der har hvilken sats. Ellers super service og hurtige svar.

Perfekt og hurtigt svar fra jer.

Vil gerne anbefale jeg til nogen andre.

Perfekt og hurtig afklaring, samt tilbage betaling af refusion fra faktura.

Det er nu anden gang jeg har sendt en faktura ind og begge gange har jeg fået hurtig og effektiv afklaring. Pengene er at finde på ens konto indenfor ca 1 uges tid som der også meldes retur når fakturaen er indsendt. En simpel scanning / foto med sin mobil og afsted på email og alt er afklaret.

Har kun gode ting at sige om Dansk Tandforsikring!

Top forsikring

Kan kun anbefale Dansk Tandforsikring.

Har aldrig været mere tilfreds med en forsikring!

Jeg er så glad for at jeg valgte at forsikre tandsættet med en forsikring hos Dansk Tandforsikring.
Førhen var der altid to kvaler forbundet med et tandlægebesøg - de fysiske og de økonomiske. DTF har elimineret den ene. :-)
Det er let at indsende sine regninger, man får er hurtigt svar og pengene sættes ind på ens nem konto. I får fem point fra mig.

god og pålidelige forsikring

her får man en god og hurtig sagsbehandling. Og alle løfter i forsikringen bliver indfriet. Jeg er rigtig glad for at jeg træf beslutningen om at tegne denne forsikring.

Hurtig behandlingstid. Supergodt koncept.

En uge efter jeg sendte regningen kom svar om godtgørelse af regningen

dejligt at vide at en stor tandregning er forsikret

Altid straks refusion af udgifter fra tandlægen

Super god dækning

Min oplevelse med Dansk Tandforsikring at de er rimelig tryggende med hensyn til dækning af mine tandlægeregninger. Jeg ønsker bare at jeg vidste om
Dansk Tandforsikring før. Fantastik tjeneste; professionelt, venlig, betænksomt, og betryggende.

Hvad siger du til, at få ro i maven ?

Jeg kan varmt anbefale Dansk Tandforsikring, det at have en forsikring som betaler 80 % af ens tandlæge regning, gør at man med ro i maven og i sit sind kan gå til sin tandlæge. Mange venlige hilsner Marianne

Punktlige

Hurtig og punktlig service. Den bedste forsikring jeg har givet mig selv! Kan kun anbefales. Det er ikke nær så skræmmende at gå til tandlæge - ihvertfald ikke for pengepungen :-)

Super god ordning - tryghed og ro

Dansk Tandforsikring har mest af alt gjort mig fri for bekymringer om pludselig at skulle af med mange penge til tandbehandling. Jeg har købt mig til ubekymrethed...

Simpelthen fantastisk, ikke flere bekymringer om dyre tandlægeregninger.

Slut med bekymringer, dansk tandforsikring dækker op til 40000 kr. pr. År

En investering i fremtiden!

Jeg har været ved Dansk tandforsikring stort set fra starten, og jeg kan klart anbefale det! Det betyder at jeg ikke skal bekymre mig om økonomi hvad angår mine tænder, - det der skal laves som vedligehold, det bliver lavet, uden jeg får minus på kontoen. De er hurtige til at respondere på spørgsmål, og de er hurtige til at behandle en indsendt betalt regning til delvis refundering. Jeg er fast kunde! :)

Holder hvad de lover

Nem kommunikation, hurtig ekspedition, giver tryghed.

Dansk Tandforsikring Details

Visit Dansk Tandforsikring A/S