Dansk Varehus A/S reviews

Dansk Varehus A/S reviews

4.9

Skandaløst

Jeg venter nu på 3 måned, på at få svar på en reklamation. Efter utallige mail og forsøg på, at komme i kontakt med "firmaet" telefonisk, er de stoppet med at svar. Standard svaret er, at jeg modtager en ny vare i næste uge.. Rigtig dårlig oplevelse og ALDRIG igen!!!

Kan varmt anbefales.

Alt fra leveringstid, indpakning, kvalitet og service er i top. Jeg bestilte en masse vakuum, 2 af dem blev leveret i forkerte størrelser, men beløbet for disse to blev tilbageført til mig så snart jeg gjorde opmærksom på fejlen.
I får min varmeste anbefaling og jeg vender frygteligt tilbage når jeg næste gang mangler vakuumposer.

bedre end forventet!

Jeg bestilte varene og betalte med dankort, læste anmeldelser bagefter og tænkte:ups! fik ingen bekraftende mail om bestillingen:ups igen ! MEN, så skrev jeg en mail til firmaet ,og selvom de var på ferie , de svarede og jeg fik mine varer som lovet , anden dag , i det mængder jeg bestilte og var det ikke længere noget ups. Håber at det holder i længden , grunden at jeg bestilte hos dem er fordi andre steder skal man passe på den skjulte toldgebyr som man risikerer , især fra kinesiske sider som lightinthebox.
vh , gina

Retarderet service

Jeg bestilte forleden et medicinskab fra dette firma. Jeg modtog Ingen ordrebekræftelse og var nødt til at skriveven mail for at få oplyst track and trace nr. Jeg fik pakken, dog var skabet bulet pga ekstrem dårlig indpakning. Der var kun et tyndt stykke bølgepap udenom skabet egen emballage som kun bestod af en papkasse. Jeg vil råde alle til at holde sig fra dette firma da serviceniveauet simpelthen er for amatøraftigt.

Fup firma

Har bestilt og betalt en vare hos Dansk Varehus A/S med mit betalingskort - desværre. Et par dage efter modtog jeg en mail fra Dansk Varehus hvor der stod, at ordren er annuleret. Ingen yderlige oplysninger om årsag eller lignende. Gentagne mails til firmaet er blevet ignoreret.

alt forløb som lovet

Jeg bestilte en chokoladefontæne fra danskvarehus, men jeg blev lidt bekymret da jeg så anmeldelserne på trustpilot.
Heldigvis viste det sig, at alle anmeldelserne ikke var sande i mit tilfælde. Vi fik varen en dag efter bestillingen, som lovet, og ejeren svarede hurtigt og hjælpsom på mine mails.

Simpelt tyveri.

Fik kun en ud af to varer i min bestilling. Varen var utilfredsstillende, hvorefter jeg straks sendte den retur. Efter utallige rykkere pr. mail har jeg efter 2-3 måneder stadig intet hørt og ingen penge modtaget retur.
Køb jeres varer et andet sted.

useriøs og upålidelig

Købte en vare og forventede, som lovet på hjemmesiden, at varen blev afsendt dagen efter. Det skete ikke. Efter en uge begyndte jeg at rykke pr mail efter min vare. Fik intet svar.
Ringede ca 10 gange i den nævnte telefon tid. Telefonen blev end ikke svaret en eneste gang. Heller ikke nogen telefonsvarer eller andet der kunne retfærdiggøre det manglende svar.
Først da jeg pr mail truede med at tage sagen videre til bank/PBS , vågnede de op og annullerede min ordre, uden nogen som helst forklaring. Et seriøst foretagende ville i det mindste indrømme hvis varen ikke er på lager. Desuden blev mine pengehævet af et helt anden firma, nemlig Vinderland.dk, der også ligger inde med en del tvivlsomme anmeldelser.
HOLD JER VÆK FRA DENNE BUTIK

Danskvarehus = Dårlig kundeservice

Jeg har bestilt vare fra Danskvarehus den 29-1-2012. Den 31-1-2012 får jeg en mail hvor der står at de har annulleret min ordre.
Jeg ringer til Danskvarehus og spørger hvorfor de har annulleret min ordre (jeg havde betalt med dankort). Svar: det skulle de lige undersøge og melde tilbage.
Jeg sender 1 mail den 31-1-2012 sidst på eftermiddagen, da jeg ikke har hørt fra Danskvarehus.
I dag den 1-2-2012, har jeg stadig ikke hørt fra dem, og jeg har forsøgt at ringe til dem hele formiddagen, og det eneste jeg får ud af det er en telefonsvare der siger at der er åbent mellem kl. 8,30 og 12,00
Hvor er den: Dag til dag levering og hvor bliver svaret af med hvorfor de har annulleret min ordre.

Danskvarehus = Dårlig kundeservice
Jeg kan ikke udtale mig om varernes stand, da jeg ikke har fået noget

Hvilket firma?

Ved betalingen opdager jeg, at der i betalingsvinduet står netgaden.dk.

Jeg slår derfor CVR nummeret op, på cvr.dk.
Her finder jeg ud af, at det cvr nr. der er opgivet på danskvarehus.dk, tilhører Vinderland A/S, og med bi-navn netgaden.dk.
danskvarehus.dk findes ikke på cvr.dk.

netgaden.dk, findes ikke, ellers er der i hvert fald noget galt med min computer.
Jeg kommer dog ind på vinderland.dk, og kan se at det er samme ejer, som der står på danskvarehus.dk.

Da jeg modtager mine varer, står afsenderen også som Vinderland.dk.

Jeg bestilte mine varer ved danskvarehus.dk, den 8 januar, altså søndag.

På hjemmesiden reklameres der med dag til dag levering, hvis man bestiller inden kl. 15, på en hverdag.

Jeg går derfor ud fra at jeg vil modtage mine varer den 10 januar.
Jeg modtager dog først en ordrebekræftelse den 10 januar.
Mine varer ankommer derfor en dag senere, end de ellers lover på deres side.

Fragten koster 59,00 kr.
Det er ikke den billigste fragt, og alligevel ankommer mine varer som brevpost?

Visit Dansk Varehus A/S