DanSmoke.com Ltd. reviews

DanSmoke.com Ltd. reviews

5.0

rykker regning uden leverance,

dansmoke giver mig grå hår i hovedet.jeg bestilte en startpakke og har modtaget den d.07.03.14,har betalt denne og får så den fulde pakke med 24 stk.d.21 .03.14,som også er betalt,derefter har jeg afmeldt flere leverrancer,så vidt så godt. MEN,men så kommer der en rykker fra Arvato her den 15.04 14 på en leverance, som jeg hverken har bestilt eller MODTAGET.jeg kan se at at den skulle være sendt d.31.03.14, men det forstår jeg ikke,da jeg mener kun at skulle modtage en pakke en gang om måneden.Når jeg går ind på min vip konto ,kommer der heller ingen faktura frem på på denne.sikke noget rod de har i regnskabet
hvor er det frustrerende,
jeg vil ikke anbefale andre i at falde i kløerne på det useriøse firma

Hej Renate

Jeg beklager meget, hvis du ikke har kunne komme igennem til os, men som jeg kan se det, så har du fået svar på alle dine henvendelser pånær de sidste to, som du sendte i går.
Jeg kan desuden se, at du har fået et nyt password mange gange, men kan det være, mailen er havnet i din spambox?
Vi har ligeledes også sendt dig en velkomstmail. Den kunne måske også være havnet i spamboxen?
Jeg kan se, du er opsagt og den sidste pakke er afsendt fra os d. 20.03 2014.

Jeg beklager mange gange hvis du føler, vi er svære at få kontakt med, men vi har mange muligheder for kontakt. Vi har telefonsupport, mailsupport og så har vi Facebook, hvor du kan følge os og skrive til os.

DanSmoke Kundeservice

Kundeservice? I svarer jo ikke engang på henvendelser!

P.g.a. flytning fik jeg ikke min pakke som aftalt. Jeg kunne ikke selv rette adressen i VIP klubben, men havde gjort det på min konto!
Efterfølgende skriver jeg til dem flere gange og får svar den 29/1-2014 at de har fået en pakke retur og sender den ud til mig med det samme.....
Jeg har nu skrevet til dem11/2+20/2+28/2 og får ikke engang svar på mine mails; ej heller nogen varer!!

Sendt: 28. februar 2014 10:29
Til: 'service@dansmoke.se'
Emne: VS: [2775504] Ny kommentar frn supporten

Är det kundservice?
Nu är det 1 månad sedan ni skrev att ni skickar paket omedelbart?
Jag har inget svar fått på någon av mina mails, jag har inte mottagit något paket?
Detta är inte seriöst!
Kan jag över huvudtaget forvänta en respons eller varor från er?

Svara gärna på denna mail den här gången!

/Rosy

Sendt: 20. februar 2014 15:21
Til: 'DanSmoke Support'
Emne: SV: [2775504] Ny kommentar frn supporten
Prioritet: Høj

Nu har det ytterligare gått 9 dagar sedan jag skrev sist!
Inget svar, inget mottaget!
Det minsta ni kan göra är väl i alla fall svara när man skriver till er?
Jag måste väl hitta en annan leverantör av el-cig eller va’?

Svar gärna på denna mail!

/Rosy

Sendt: 11. februar 2014 14:13
Til: 'DanSmoke Support'
Emne: SV: [2775504] Ny kommentar frn supporten

Hej igen

Ni skrev till mig den 29/1-2014 att paket har skickats ut till ny adress, men jag har fortfarande inte fått det! Det är snart 14 dagar sedan, hur långt tid går det innan det kommer? Vad med det andra paketet som skickats ut i mitten på december, har ni fått det tilbaka eller hur står det til? Jag kan ju inte beställa nytt eller på något vis komma videre med mitt abonnement som står som uppsagt!

mvh

Rosy

Fra: DanSmoke Support [mailto:service@dansmoke.se]
Sendt: 29. januar 2014 01:01
Til: Rosy
Emne: [2775504] Ny kommentar frn supporten

=================
(Svara på e-postmeddelandet ovanför denna linje)

[2014-01-29 1:01]

Bäste Rosy

Vi har nu fått tillbaka paket med fakturanummer 59220 och skickar ut den till din nya adress omedelbart.

Med vänliga hälsningar,
Sara
DanSmoke Kundtjänst

Telefon: 0852504612
Mån-Fre 08:00-11:00
Lördag 09:00-10:00

Hvor er det altså ærgeligt, når i har noget af det bedste produkt man kunne ønske sig ved rygestop.....men så man jo nøjes med det næstbedste, når man bare man får sine varer!!

Hej Rosy,

Vi beklagar verkligen att vi inte har besvarat mailen som du har nämnt ovan men vi har inte mottagit dem. Sista mailet vi fick från dig är från den 3/1.
Om du går in på dina VIP-sidor kan du se mailen vi har mottagit och besvarat.
Vi besvara alla mail vi får från våra kunder inom 48 timmar.
Vi beklagar dessutom att du inte har mottagit ersättningspaketet som vi skickade till dig den 30/1.
Vi har nu krediterat fakturan för månadspaketet.

Med vänliga hälsningar
Sara
DanSmoke Kundtjänst

dårlig administration

Der står ikke skrevet med stort at når du vil købe den såkaldte start pakke at så melder du dig samtidigt til et fast abbonement hver måned..
Den profil man kan gå ind i og tjekke sine ordre osv. er meget dårligt lavet ( som Dansmoke hele tiden refereraer til i "ofte stillet spørgsmål under kunde service)
1. Man kan ikke se hvor man afmelder en ordre
2.Opsigelse af sit såkaldte medlemskab
Kan blive så gal over at det sjovt nok altid er nemt at købe men meget svært at afmelde.

Hej Marianne

På vores forside er der 3 bokse hvor der står under "leveringsservice", at du vil modtage nikotinfiltre efter eget valg hver 4. uge. Desuden står der i betingelserne, som du accepterer når du bestiller, at du vil modtage filtre hver 4. uge, men som du kan afbestille ved, at sende kundeservice en mail eller gå ind på din VIP konto.

DanSmoke Kundeservice

Har et godt produkt men deres administration kan godt være lidt uorganiseret.

Jeg synes Dansmoke er den bedste e-cigaret på markedet. Jeg har før prøvet nogle andre fra USA som smagte af våd svamp. Dansmoke smager af rigtig sigaretter og jeg fandt en - Scandinavian - som smager af Prince - faktisk smager den af mere tobak /bedre) end Prince. Jeg kan se på kommentarer at der er mange der har haft problemer med levering - fakturering - og retursendinger. Det har jeg for så vidt også . men en gang var det faktisk min egen skyld fordi jeg ville fremskynde en levering efter at have fået min startpakke. Det gjorde jeg fik to leveringer oven i hinanden og sendte en retur. Jeg sendte retur til afsenderadressen som er i Irland mens hvis jeg havde ringet og spurgt ville jeg have fået at vide at jeg skulle sende den til Grenå. Så det var ikke Dansmokes skyld men jeg fik dog annuleret fakturaren uden de store problemer andet end et par mails frem og tilbage. Jeg ville også sende nogle pakker retur og bytte til en anden smag - det forvirrede deres system så de blandede de to ting sammen. Men jeg fik byttet smagen uden de større problemer. Jeg har skrevet og talt flere gange med en medarbejder der hedder Tania - som er meget serviceminded, venlig, forstående og meget professionel og må jeg sige har tjek på tingende og følger op på det hun siger hun gør. Så alt i alt synes jeg de har løst de problemer jeg har haft til min tilfredshed. Jeg vil forslå de der måtte have problemer at ringe til Dansmoke i stedet for at skrive mails. Det løser evt. problemer hurtigt og nemt.

Reply from DanSmoke.dk

Hej Jens. Vi er rigtig glade for, du kan bruge vores produkt og er glad for det.
Vi vil selvfølgelig følge op på de steder, du skriver kan være problematiske som kunde.

Uacceptabel viksomhed

Revidering af anmeldelse, MINUS 1 stjerne ekstra for at omgå og vildlede !!!

Varerne er sendt til jeres lager i Grenå d. 1/10-2013 iht. aftale.
Efter opslag på Trustpilot fik jeg denne email:

[2013-10-22 17:03]

Kære Morten Andersen,

Tak for din henvendelse. Det var godt at du sendte en email tilbage. Jeg har double checket din konto og fundet at min Danske chef har imod min Svenske chef givet besked til lageret at sende en ny holder d.21/10/2013, men det kan tage op til 8 hverdage, inden den er fremme ved dig.

Tak for din forståelse og rigtig god dag.

DanSmoke kundeservice

- Sagen går stadigvæk videre, Dansmoke vildleder og der må professionelle folk ind over der kan forklarer og få Dansmoke til at forstå de grundlæggende lovgivninger for at drive forretning i Danmark og salg overfor private, bl.a. reklamationsretten på batterier, som alle andre varer i Danmark har en reklamationsret på 24 måneder.

Morten
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min oplevelse af Dansmoke.dk, helt uforståelig de kan drive en forretning.

Den 26/10-2012: skulle jeg afprøve Dansmokes E-cig produkt.
Det forløb uden problemer, startpakken blev sendt til mig og afmeldingen af abonnement forløb problemfrit i starten af November.
Der var dog her problemer med meget langt leveringstid at øvrige bestilte filtre, men de dukkede dog op til sidst.

Den 12/5-2013: jeg modtager en email omkring jeg har afmeldt mit abonnement, og at jeg skal kun betale sidste faktura. Jeg kontakter firmaet, som bekræfter der havde været fejl i deres systemer, og jeg skulle se bort fra den email.

Den 17/9-2013: Batteriet virker ikke længere, kontakter firmaet som beder mig returnere defekte batteri og usb-lader som del af deres kvalitetskontrol, til gengæld vil Dansmoke fremsende nye varer.

Den 18/9-2013: Jeg beder dem sende en returpakkeseddel, til returnering af defekte varer, de har ingen sådanne sedler og svarer hun har ansøgt om 5 stk. filtre som kompensation af returneringen og afventer svar indenfor 2 arbejdsdage.

Den 24/9-2013: Jeg får svar fra Dansmoke omkring de fremsende nye varer + 5 stk. filtre uden beregning.

Den 1/10-2013: Jeg modtager nyt batteri + usb-lader + filtre, MEEN den nye usb-lader passer ikke i det ellers funktionelle etui der hørte til startpakken.
Kontakter firmaet og bliver bedt om at returnere det gamle batteri, lader + etuiet med en beskrivelse af problemet til deres lager i Grenå.
Jeg fremsender hermed varerne iht. aftale dertil.

Den 17/10-2013: Henvender jeg mig til Dansmoke pga. intet svar, om der er noget nyt i sagen - Ingen svar.
Dagen efter skriver jeg en frist til imorgen onsdag 23/10-2013, hvor jeg forlanger at senest modtage et brugbart etui der passer til den nye usb-lader.

Den 22/10-2013 (IDAG): Jeg modtager dette svar fra Dansmoke:

Kære Morten Andersen,

Tak for din henvendelse.
Jeg beklager forsinkelsen i dette brev, men jeg blev nød til at have den oppe og vende med min chef, som siger at du bliver nød til at købe et nyt batteri da de kun varer 2-6 måneder og dine batterier er fra Nov. 2013.

Med Venlig hilsen
DanSmoke Kundeservice

Jeg har da lige modtaget nyt batteri + usb-lader her den. 1/10 uden beregning.

De lever deres helt egen verden. uden sans for hvad der foregår i deres egen forretning, uden sans for hvilke produkter de fører og hvilke ændringer de har fortaget på produkterne, uden sans for hvad kort leveringstider eller senest 2 arbejdsdage er, og husk husk husk i skal købe nye batterier hver 2-6 måned.
Dette her er helt i strid med både købeloven + e handelsloven.

Forbrugerombudsmanden bliver nu kontaktet, for at få stoppet denne virksomhed

HOLD JER LANGT VÆK !!!

Kære Morten
Jeg beklager, der har været rod med dit abonnement.
Jeg har nu gennemgået hele din sag og kan se du har fået krediteret 2 faktura.
Hvad angår batteri og USB så er du den første som fortæller os, det ikke passer i etuiet og derfor har vi været nødt til at vende dette med producenten.
Vi har ikke modtaget dit nuværende batteri, USB lader og etui så vi kan teste det og derfor er det lidt svært for os at sende nyt, da vores retningslinier er meget klare på dette område. Vi skal have tingene retur så vi kan forevise problematikken til producenten, da vi ellers kan stå med mange kunder, der får samme problem som dig.
Jeg vil derfor bede dig om, at sende batteri, USB lader og etui til vores retur adresse og derefter sender vi dig selvfølgelig nyt, der passer sammen.
Hvad angår levetiden på batterierne, så afhænger den meget af, hvor meget du bruger det, om det får fugt eller stød og derfor kan vi ikke garantere en højere levetid end den angivet.
Dette er helt i henhold til lovgivningen på dette område og vi henholder os naturligvis altid til den pågældende lovgivning.
DanSmoke Kundeservice

Hold jer langt væk fra dårlige oplevelser!

Jeg skal ikke her skrive om produktet hos DanSmoke men om rigtig dårlig service/behandling af kunder.
Lige fra starten var der bøvl med forsendelserne fra firmaet. Pakkerne var så længe undervejs, at "sidste rettidige indbetaling" var samme dag, som pakken ankom OG i flere tilfælde ankom der et rykkerbrev inden selve pakken! I nogle tilfælde modtog jeg rykkerbrev UDEN overhovedet at have fået pakken. Som kunde er det ikke MIN opgave, at holde styr på hvor; hvornår, hvordan og OM en pakke er blevet sendt, men det blev gjort til mit problem!!!
Jeg tilbragte megen tid på tlf. med forskellige medarbejdere hos Gothia (betalingspartner for DanSmoke) for at udrede trådene vedr. uberettigede opkrævningsgebyrer OG i nogle tilfælde TO gebyrer ad gangen! Aldrig i mit forholdsvis lange liv har jeg fået inkassovarsler - men det fik jeg senere i forløbet!
I juni modtog jeg en mail fra DanSmoke om, at de stoppede med at sende flere pakker pga. "manglende betaling" (for en pakke, som jeg selvfølgelig HAVDE betalt OG endnu engang havde måtte udrede med Gothia!) - dagen før havde de lige skrevet, at min betaling var blevet rapporteret og alt var i skønneste orden.
På det tidspunkt ORKEDE jeg bare ikke mere, og svarede, at det var helt fint med mig, at de ikke ville sende flere pakker. Jeg gjorde opmærksom på;, at jeg HAVDE betalt for alle ankomne forsendelser, MEN at jeg IKKE ønskede flere og ville returnere dem, HVIS de mod forventning ville sende flere.
Sidst i juli ankom der så ENDNU en pakke OG en rykker (samme dag) for selvsamme pakke. Jeg ringede til Gothia og fortalte om hele forløbet. Medarbejderen var venlig og svarede: "Det må siges at være rettidig skriftlig opsigelse fra din side", men at jeg ikke umiddelbart skulle returnere pakken - jeg havde gjort det "helt rigtige" ved at ringe til ham - nu skulle jeg bare sende en kopi af min opsigelse til ham, så ville han bringe det i orden med DanSmoke..jeg blev lettet - endelig var der en, som kunne/ville gøre en forskel.......
.Næste dag var der sjovt nok sat en ny medarbejder på sagen hos Gothia. Hun skrev, at hun havde modtaget min opsigelse og ville videresende den til DanSmoke. (Jeg havde selv sendt opsigelsen for længe siden, så hvad forskel skulle det gøre, at HUN sendte den?).Endnu engang fik jeg at vide, at "jeg havde gjort det helt rigtige" ved ikke at returnere pakken og afvente svar. Denne medarbejder nævnte INTET om "rettidig opsigelse", hvad der gjorde mig frustreret - hun videresendte bare mail og det var som at slå i en dyne..
DanSmoke svarede, at jeg aldrig havde opsagt aftalen (!!!) og medarbejderen hos Gothia svarede, at hun ikke kunne hjælpe mig, da jeg igen henvendte mig efter sommerferien....taget ved næsen!!!
Nu har jeg så returneret pakken, som jeg for efterhånden længe siden har frabedt mig (og nu har fået inkassovarsel om, fordi jeg fra starten "skulle vente med at returnere"!!!). GÆT engang: ENDNU en pakke er ankommet i dag (den bliver sendt retur i morgen) - frækheden har ingen grænser!!!
RÅD til andre godtroende og ordenlige mennesker:
Lad jer ikke spise af med, at I skal klikke rundt på deres VIP hjemmeside for at sige aftalen op - EN MAIL ER GÆLDENDE!! Hvis I returnerer en vare, så sørg for at få papir på det på posthuset (det koster 14 kr. men er pengene værd!)
Mit næste skridt bliver, at kontakte Forbrugerrådet og lade sagen køre videre gennem dem - tænk at det skal komme så vidt...held og lykke til alle jer andre, som er blevet dårligt behandlet...må Kraften være med jer.....
Hilsen Yvonne Larsen

Kære Yvonne,

Indledningsvis skal jeg beklage det besvær, som du har oplevet i forbindelse med din levering og fakturering. DEt er absolut ikke vores normale service. Vi har taget sagen op med Gothia Finans, som er en ekstern samarbejdspartner. De håndterer udelukkende administration af fakturaer og betalinger samt rykkere. Dette foregår normalt helt per automatik i henhold til reglerne på området. Men sker det, at de modtager en opsigelse eller indsigelse, så er det ikke Gothia, som bør stå for dette. Her skal man kontakte DAnSmokes egen kundeservice for at sikre, at alt foregår korrekt. Det er naturligvis ikke optimalt, når det ikke kommunikeres korrekt og du som kunde bagefter står med problematikken. Dette vil vi tilsikre ikke sker fremover i samarbejdet med Gothia.

For så vidt angår din opsigelse og levering, så har du opsagt d. 08. 06. 2013 og derefter bør du ikke have modtaget yderligere forsendelser fra os. Imidlertid ser det ud til, at der er sket en fejl i systemet, så der er sendt to yderligere pakker. Disse to er imidlertid allerede krediteret din konto hos Gothia, så du behøver blot lægge dem i postkassen med "Retur til afsender" skrevet på kuverten, så bhar du ingen omkostninger i den forbindelse.

Jeg håber, at ovenstående belyser, at der er sket et beklageligt sammenfald mellem Gothia kommunikation og en fejl i vores leveringssystem, men at vi nu har rettet dette, så din opsigelse naturligvis gælder fra det tidspunkt, hvor du har opsagt.
DanSmoke kundeservice

Super godt alternativ til rygestop

Min kæreste blev gravid og ville derfor meget gerne have at jeg skulle stoppe med at ryge, men det er som de fleste rygere godt ved, nemere sagt end gjort, jeg har prøvet alt fra at tyggegummi til plaster og hvergang ryger jeg tilbage til smøgen, man mangler simpelthen den der fornemmelse af at suge på en pind, en kammarat andbefalede mig så at kigge lidt på de her e-cigaretter og efter lidt research på nettet gav jeg Dansmoke en chance og det har jeg ikke fortrudt, jeg modtog min startpakke, satte den I opladeren og begyndte så at dampe som de kalder det og det virkede med det samme, det fjernede simpelthen listen til at tænde en cigarret, 2 dage senere var jeg så overbevist at jeg smed resten af min rigtige cigaretter I affalds skakten, ikke mere grim lugt I lejligheden, tøjet lugeter ikke af gammel tobaks røg og mad smager meget bedre.. kan kun varmt anbefale Dansmoke, jeg er nu på min tredje pakke fitre og er sikker på at jeg aldrig igen tænder en rigtig smøg.

Gode elektroniske smøger, men dårlig betalingsform

Jeg kan rigtig godt lide deres elektroniske smøger, størrelsen er bedre end alternativet, men problemet med dansmoke er at det er et bøvlet betalingssystem, man kan ikke blot betale via dk/visa kort, men via giro. Prisen er også lige en tand for meget.

Kære Bris,

Vi arbejder på en kreditkort løsning, men reglerne for e-cigaretter vanskeliggør dette, så pt. tilbyder vi en ordning med betaling på faktura. Denne løsning giver dig 14 dages kredit og er den sikreste måde at betale online på. Du betaler først, når varen er modtaget og du er sikret mod at oplyse dine kreditkortdetaljer online. Ligeledes er denne kredit rente- og gebyrfri. Du kan betale via netbank eller i bank eller på posthus.
DanSmoke Kundeservice

Hold jer væk, hvis i synes levering til tiden er vigtigt !!!!!!

Jeg bestilte først for ca 3000,- af deres produkter, efter 3-4 uger kom en mangelfuld levering. Jeg skrev frem og tilbage før jeg fik min restordre. Jeg tænkte...jeg melder mig ind i vip-klubben for så kan man da regne med at tingene kommer!!!! Jeg bestilte startpakken 1 juni, som så kunne leveres 12 juni. 18 juni betaler jeg, selv om jeg ikke har modtaget pakken. 24 juni spørger jeg hvor pakken bliver af. 4 juli får jeg besked om at de ikke vil sende flere pakker da jeg ikke har betalt, og 15 juli modtager jeg startpakken. De havde åbenbart også sendt den næste pakke, som jeg i dag d. 26/7 endnu ikke har modtaget. Og jeg havde ikke betalt for nogle af pakkerne.
Jeg sendte selvfølgelig betalingsoplysningerne på startpakken og gjorde opmærksom på at jeg selvfølgelig vill betale nården næste pakke kom.
Herefter bad de mig om at kontakte Gothia finans. Til det svarede jeg at det kunne de selv gøre, da det er dansmoke der ikke opfylder deres leveringsbetingelser og derfor selv må ordne op. Tror I jeg har fået svar ????? Nej.
Lad mig gætte. Nu kommer der en mail fra kundeservice om at de er kede af den negative oplevelse jeg har haft med dansmoke. Glem det og brug hellere tiden på at leve op til jeres leveringbetingelser. Det er simpelthen pinligt ringe.... og Dansmoke bør omgående fjerne reklamen på hjemmesiden der siger "hurtig levering på få dage"!!! Hvis det ikke er viledende, så ved jeg ikke hvad der er !
Hvis læseren vil i kontakt med dansmoke, så skriv en ny mail til dem hver gang du vil noget. Hvis du svarer på en tråd, så får man ingen respons.

Kære Maria

Desværre har du ikke oplyst kundenummer, så vi kan ikke checke din specifikke sag, men generelt kan jeg nævne, at vi har oplevet, at pakker er forsvundet i transit og vi har brugt betydelige resourcer på at finde årsagen. Konsekvensen har været, at vi har skiftet samarbejdspartner på den europæiske logistik, så vi i dag anvender TNT til at ekspedere vores forsendelser og levere dem lokalt gennem det danske postvæsen. Det har givet en betydelig mere effektiv og sikker levering. Ligeledes har vi indført en række tiltag internt, så vi bedre kan sikre os, at alle pakker ekspederes og sendes planmæssigt.
DanSmoke Kundeservice

En rygende god forbindelse uden ild!

Det siger jeg dig:
Det er betryggende, at man ikke skal have ligther og askebæger ved hånden hele, men man kan få sit behov dækket ved hjælp af DanSmoke. Og i bilen lugter der ikke af røg fra den rygende tobak.

dårlig service

jeg meldte mig ud før jeg fik den første pakke pga. laaaang ventetid( 2 mdr.). Den gjaldt åbenbart ikke for jeg fik tilsendt 2 pakker og sendte dem retur. Og hvad skete??? de beholdt pengene og pakkerne og skrev bare Tak fordi du handlede hos os..... det tror da pokker når de ikke kom af med varerne men tjente penge på en fattig pensionist.... jeg handler aldrig der igen og vil ikke anbefale dem til nogen somhelst . Nu ryger jeg bare mine smøger og glemmer alt om at skulle holde op med damp. Jeg blev så skuffet over den behandling, så pas på at i får en ordentlig behandling hvis i handler der.
Britt found this review useful

Kære Birgit,
Vi er kede af at høre om din oplevelse, som du her beskriver. De faktiske forhold er, at du har opsagt din leverance hos os d. 19. 12. 2012 og vi har sendt dig en månedspakke henholdsvis d. 20. 11. og d. 16. 12. 2012. Forud for dette har du bestilt en startpakke d. 31. 10. og den pakke er sendt til dig samme dag. Herefter har vi ikke sendt flere pakker til dig. Med venlig hilsen DanSmoke kundeservice

Dårlig kvalitet og meget ringe service

Bestilte en prøvepakke, den ankom fint til min adresse. Dog fandt jeg smagen ualmindelig ringe. Dette skrev jeg så til DanSmoke, som hurtig skrev, at jeg skulle sende min startpakke retur til dem, og så ville jeg modtage en ny smag (fin service tænker jeg). Jeg sender derfor straks startpakken retur. Mens jeg er på ferie modtager jeg så en pakke med ekstra filter!!! Dog havde jeg jo ikke noget at prøve dem med - da jeg jo har sendt min startpakke retur. Dette skriver jeg til DanSmoke, som bliver ved med at skrive, at jeg skal sende startpakken retur - noget svært, da det jo allerede er gjort. Så dukker den først rykker op... ugen efter får jeg pludselig min startpakke retur fra Post Danmark. Der beslutter jeg mig så for at skrive, at jeg ikke ønsker at handle mere med DanSmoke - hvorefter de skriver at jeg bare IGEN skal sende min Startpakke + de ekstra filtre. Dette gør jeg så - desværre gemmer jeg ikke min kvittering fra Post Danmark - hvilket nu har kostet mig 1.600 kr. da jeg er blevet truet med inkasso. Så jeg har nu betalt for en startpakke og ekstra filtre som jeg pænt har sendt til deres returadresse (men som de ikke har modtaget????) + 2 x 50 kr. for at sende begge pakker retur, samt et utal af rykkergebyr (600 kr.), som bare stille og roligt er løbet på, mens jeg under hele forløbet har haft kontakt til DanSmoke. Så jeg vil kraftigt anbefale alle der skulle forsøge sig med DanSmoke - og ikke er tilfredse med deres produkt - GEM RETUR KVITTERINGEN - ellers kan det koste jer dyrt!

Reply from DanSmoke.dk

Kære Susann, vi beklager den oplevelse, som du her beskriver, men i vores kundeserivce har vi allerede behandlet denne sag gennem længere tid og beklageligvis har du ikke informeret os om, at du har ønsket at ophøre med leverancer, før vi allerede i henhold til aftalen havde fremsendt 2 månedspakker til dig. Herefter har du returneret disse, men da vi aldrig har modtaget disse og du ikke er i besiddelse af en kvittering for at have sendt pakken retur, så har det været svært at behandle sagen som en retur eller krediteringssag. Vi har naturligvis ingen interesse i at fremsende varer, som ikke retmæssigt skulle være sendt, men med såvel manglende opsigelse og ingen returvarer, så kan vi ikke godtgøre dig for leverede varer. Vi håber trods omstændighederne på din forståelse for dette. Med venlig hilsen DanSmoke kundeservice

betalingsdato - kontra faktura dato

Jeg har i dag den 16.5.2013 modtaget min prøvepakke.
Faktura dato er angivet til 02.05.2013 og forfaldsdato 16.05.2013

Jeg bliver samtidigt gjort opmærksom på at for sen betaling vil koste mig yderligere 100,00 kr. + renter
Er dette en måde at få 100,00 kr. mere for pakken eller?

Kære BF,

Vi har fakturadato på den dag, hvor vi sender din bestilling. Normalt har vi 3 - 5 dages leveringstid, så du burde under normale omstændigheder have fået pakken i god tid før betalingsfristen. Vi må være dig svar skyldig, hvorfor postens levering har taget så lang tid, at den først er leveret ved fristens udløb. Det beklager vi naturligvis. Der går dog 10 dage fra fristens udløb, før der tilskrives renter og du kan med fordel kontakte enten vores fakturaadministration Gothia Finans eller vores kundeservice på service@dansmoke.dk, så skal vi sikre, at du ikke tilskrives renter eller gebyrer.
DanSmoke

jeg var glad for det jeg fik.

Det har været godt,så meget at jeg ikke ryger mere.
Håber det virke på samme måde for jer andre.

DEJLIGT

Som ikke ryger er det ikke nemt at være sammen med rygere. Derfor bestemte jeg at min veninde skulle ryge og rejse, med exotisk smag :) Helt bestemt Arabian Classic, Hun var naturligvis meget skeptisk, jeg sagde at der var 14 dages returret, så hvis hun virkeligt ikke kunne li det kunne vi altid sende det tilbage. Fordi hun ikke er så ferm på computeren skulle jeg nok ordne tasterne. Men alting har været helt automatisk. Hun har beholdt kontoen og er nu blevet E-suger. Hun har senere gået over til Cherry Kiss, Da de er light og har et sexet navn. Hun syntes det er nemmere at nedtrappe nikotinen med Dansmoke.
Jeg syntes bare det er dejligt at hun ikke skal forlade festen for at ryge og hendes børn har mindre problemer med deres astma. Bestemt den bedste gave jeg har givet til dato.

ENDELIG, ENDELIG fandt jeg

en E- Cigaret, der virker. Min man d og jeg har begge været rygere, indtil min mand for ca. 1 år siden fik konstateret KOL ( Rygerlunger ). Han holdt naturligvis helt op med at ryge, hvorimod det ikke lykkedes mig at stoppe. Naturligvis har jeg intet ønske om at sidde og ryge ham lige op i ansigtet, så i starten gik jeg udenfor. Men det blev for koldt og kedeligt, så jeg begyndte at undersøge markedet for E-Cigaretter. Og tro mig - jeg har prøvet mange forskellige, men med manglende effekt, så de røg i skraldespanden lige så hurtigt næsten, som de blev købt. Så var der endelig en nær ven, der gjorde mig opmærksom på DAN-Smoke, og jeg gik straks igang. Jeg må godt nok sige, at jeg blev meget overrasket positivt. Her er endelig et produkt, der lever op til, hvad reklamen siger. De har en god smag, holder meget længe på en opladning, og er desuden meget hurtige til at blive ladet op. De bliver ikke varme på hylstret, når man ryger, og så det allerbedste - Jeg kan ryge i samme rum, som min mand, men også børnebørnene befinder sig. Alle i familien er glade , og mest mig.

Godt produkt og god service!

Virkeligt godt produkt med stor variation i af udbudte smagsvarianter. Leveringen har jeg oplevet blev udsat en enkelt gang, og der blev jeg varslet i god tid. Jeg kan helt klart anbefale dette produkt til alle, der ønsker at ryge på en sundere måde eller som et middel til ned- og udtrapning af rygning.

Slut med tobak

Jeg har stort set lagt tobakken på hylden. Ryger kun ganske lidt nu. Resten af tiden bruger jeg DanSmoke. Ikke mindst på mit arbejde, der ellers er røgfrit. Jeg kan varmt anbefale at prøve. Smagen er næsten som tobak og faktisk bedre. Leveringen kommer fast hver måned uden problemer, så det er nemt og bekvemt.

Mhv.
Per Lauritsen

Kan på ingen måder anbefales

Jeg har ikke haft andet end bøvl med DanSmoke. Det kan på ingen måder anbefales. Og det er rigtig ærgerligt, da jeg synes produktet er godt.
Dårlig og alt for lang leveringstid. 8 hverdage (hver gang) for et lille brev!
Ændring af smag - uden nogen info inden.
Det, der til sidst, fik bægeret til at flyde over var, at min forsendelsesdato var blevet ændret fra 2/4 til 7/4. Adspurgt om årsag, får jeg at vide, at der er noget jeg selv har gjort! Jeg har kun bedt om hurtigere levering - aldrig det modsatte! Bliver så tilbudt at få sendt månedspakken med det samme (6/4). Jeg takker nej og meddeler, at jeg ønsker at opsige mit abonnement.
Jeg modtager så dette svar:
"Da vi kræver opsigelse med 14 dages varsel, kommer der en månedspakke mere. Den bliver afsendt fra os den 12.04 2013"
Ok, så blev forsendelsesdatoen så lige rykket endnu en gang..!?!? Suk..
Kundeservice må siges at være en by i Rusland hos dette firma.

Kære Camilla,

Indledningsvis skal jeg beklage, at du sidder tilbage med denne oplevelse af vores service, men jeg vil gerne knytte følgende kommentarer, som forhåbentligt kan kaste lys over sagen:

8 dages leveringstid skyldes ganske enkelt, at DanSmoke sender fra centralt europæisk lager og derfor kommer pakkerne med europæisk post, som tager typisk 4 - 8 hverdage. Det kan vi desværre ikke ændre på uanset pakkens størrelse.

Årsagen til den ændrede leveringsdato skyldes, at en betaling af en tidligere faktura er modtaget efter forfaldsdatoen, hvorfor næste månedspakke automatisk rykkes frem, indtil vi har registreret betalingen gennem vores samarbejdspartner Gothia. Så uanset, om man i en sådan situation anmoder om tidligere levering, så sendes pakken ikke, før tidligere fakturaer er betalt.

Opsigelsesvarslet er ganske rigtigt 14 dage af hensyn til, at vi forbereder og planlægger lager og forsendelse, men jeg har nu manuelt annulleret din kommende levering, så du ikke modtager flere pakker fra DanSmoke.

SUPER - SUPER - både kvalitet og ikke mindst deres kundeservice

Nu har jeg anvendt DanSmoke i snart et halvt år og kan kun varmt anbefale den. Jeg nyder at kunne ryge uden at tænke på alle de risici, der jo er ved tobak, men også at jeg kan ryge - eller rettere sagt - dampe, når og stort set, hvor det passer mig uden at genere mine omgivelser, har endda flere gange haft den med, når vi har være ude at spise på restauranter. Jeg foretrækker deres Royal, som efter min mening smager meget som en Prince, og kvaliteten er i top.
Når du vælger DanSmoke, skal du lige huske på, at de leverer fra England, så du skal forvente, at der kan gå nogle dage, før du ser pakken, men hele deres service er i top. Vi er flere i familien og vores vennekreds, der anvender DanSmoke nu.

DanSmoke.dk Details

Produkter og ordrer

DanSmoke sælger kun produkter af højeste standard som har alle krævede certificeringer og godkendelser fra de europæiske myndigheder. Derfor står vi altid 100 procent indenfor kvalitet og funktionalitet. På vores hjemmeside finder du under hvert enkelt produkt en udførlig beskrivelse af, hvordan de virker, hvordan de bør anvendes mm. Skulle du af forskellige årsager ikke finde disse beskrivelser udførlige nok, kan du finde yderligere informationer i vores "Ofte stillede spørgsmål" sektion. Hvis du mod forventning stadig ikke har fået svar på dine sprøgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan bestille alle vores produkter i webshoppen, eller tilmelde dig Leveringsservice, som sørger for automatisk månedlig levering af dine varer.

Levering

Vi sender din DanSmoke-pakke fra vores europæiske centrallager og samarbejder med Postdanmark. Leveringstiden er afhængig af de gængse leveringstider fra England, men er typisk mellem 5-8 hverdage. Afvigelser kan forekomme i forbindelse med travle perioder hos postvæsnet (som i ferier, helligdage og højtider). Modtager du mod forventning ikke din startpakke inden for 10 hverdage efter afsendelse, bedes du kontakte vores kundeservice, hvorefter vi vil undersøge sagen. Hører vi ikke fra dig, går vi ud fra, at du har modtaget din forsendelse planmæssigt. Modtager du ikke din levering, hjælper vi dig naturligvis med at arrangere en ny leverance.

Reklamation og defekte varer

Vi står altid 100 % inde for kvaliteten af vores produkter. Modtager du mod forventning en defekt vare eller går den i stykker inden for garantiperioden, skal du kontakte vores kundeservice og forklare om fejlen. Garantien gælder ikke i tilfælde af almindelig slitage, forkert anvendelse eller dårlig behandling. Giver din henvendelse dig ret til returnering, skal du udfylde vores returformular og sende den sammen med de(n) returnerede vare(r). Foruden returformularen skal du også medsende en kopi af din faktura.

Visit DanSmoke.com Ltd.

We live here: Unit 26, Kilwee Business Park, Upper Dunmurry Lane