DASECO reviews

DASECO reviews

9.1

Ok produktkvalitet og SUPER god service

Jeg har købt et fuldt alarmsystem med dørkontakter og bevægelsessensorer. Man kan godt mærker at det er et kinaprodukt men kvaliteten er ok. Jeg har haft lidt små problemer med nogle kontakter og en fjernebetjening og har bare fået tilsendt en ny uden nogen diskusion. Telefonen bliver altid taget og personen er meget imøde kommende og hjælpsom. Firmaet er absolut anbefalelsesværdi!

Hurtig, overskueligt, fair!

Har tidligere bestilt komplet alarmsystem. SKulle nu bruge 2 ekstra trådløse fjernbetjeninger. Modtager dagen erfter bestilling. Og oplever så noget, jeg aldrig har prøvet før! Får besked fra firmaet om at den normale fragtpris ikke vil blive opkrævet, da min bestilling kan sendes som brev. Jeg sparer 50 kroner i fragt uden at bede om det. Det er knaldgo' service.

Perfekt...

Bestiller 12 klistermærker, betaler via paypal levering 2 dage efter. Super godt.

Fantastisk handel!

Ekstraordinær kundeservice og support

Et fantastisk alarmsystem der er nemt at montere

Montering og brugsvejledning er utrolig nem at gennemskue

Så absolut anbefalelsesværdigt!

Alt fungerede perfekt

Perfekt kundeservice

Jeg købte et alarmsystem, en ekstra pir sensor, to ekstra magnetkontakter, en udendørs sirene samt to ekstra fjernbetjeninger.

- Selve alarmsystemet var nemt at sætte op, der var dog et problem med selve hovedpanelet. Efter telefonisk kontakt med firmaet, blev det ombyttet omgående uden noget brok. Havde det nye panel dagen efter.
- Det har altid været muligt at få telefonisk support, igen uden noget brok.

Har allerede anbefalet virksomhenden til andre.

perfekt handel

Bestilte alarmen kl 9 om morgenen. Var fremme dagen efter.

Alt var som det skulle være.

Kan varmt anbefales.

regulære og hurtige

God hjemmeside.God orientering om hvad tingene kan.Kan varmt anbefales

Super god service

Jeg havde problemer med nogle dørkontakter der ikke kunne række langt nok i vores hus, men de sendte straks nogle nye uden beregning og sørgede også for returporto.

Forbruger tilfredshed og kundeservice til et kæmpestort 12 tal.

Jeg har handlet adskillige gange med Daseco og har aldrig oplevet noget som helst negativt. Jeg har aldrig oplevet kundeservice på så højt et niveau. Telefon support på stort set alle døgnets timer uden brok eller negative toner.
Meget flinke og behjælpelige når man ringer.
Med andre ord så er jeg yderst tilfreds med Daseco.

Meget tilfreds

Jeg bestilte nogle klistermærker og skilte, og selvom hjemmesiden beregnede 60 kr i porto, trak de kun 10 kr og refunderede resten. Kuverten kom 2 dage efter bestillingen og alt var ok. Meget tilfreds og vil gerne købe alarm hos dem.

Varerne kom til tiden og alt virker som det skal.
Fin kundeservice!

vil anbefale virksomheden til alle

ngen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Dyr porto

Det er for grådigt at tage 60 kroner i forsendelse - når de sender varerne som brev med frimærker for 16 kroner.
Danish Security Company ApS

Reply from Danish Security Company ApS

Hej Per.

Tak for din anmeldelse.
Vi beklager meget at du er blevet opkrævet for et større beløb i porto end vi har brugt til forsendelsen.
Da vores hjemmeside automatisk udregner fragten baseret på vægt, har din bestilling overskredet en grænse hvorved fragten er blevet takseret som kr. 60,-
Da din bestilling imidlertid ikke har fyldt ret meget er det blevet vurderet at denne kunne afsendes som brev.
Vi bestræber os normalvis på at tilrette ordrene til det korrekte fragtbeløb, men i enkelte tilfælde kan dette desværre glippe for os i skyndingen.
Vi vil naturligvis gerne have lov at rette op på denne fejl, og jeg vil derfor anbefale at du kontakter os med angivelse af dit kontonummer, hvorefter vi straks vil overføre det for meget erlagte fragtbeløb på 44 kr.
Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte os hvis du måtte have spørgsmål eller kommentarer.

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen,

Christian

Danish Security Company ApS

Sikker købsoplevelse.

Meget tilfreds med hurtig ekspedition samt hurtig respons på spørgsmål.

Hurtigt svar på spørgsmål inden handel

Levering uden fejl 2 hverdage efter ordre var lagt solid indpakning. Lever helt op til mine forventninger til en internet shop.

Ingen ting at sætte på deres måde at betjene deres kunder på. Alt var som det skulle være.

Perfekt ekspedition og onlinehjælp

Jeg bestilte et alarmsystem og fik det leveret i overensstemmelse med oplysningerne på hjemmesiden.
Et lille teknisk problem i forbindelse med installationen blev omgående løst via emailkorrespondance til min fulde tilfredshed.
En ekstraordre blev også ekspederet uden unødig ventetid. Jeg kan på det varmeste anbefale Daseco.

Hurtig levering!

Hurtig levering og statusmeldinger på forsendelsen imens undervejs.
Lidt pebret portogebyr, som ganges op med antal enheder fremfor at tage udgangspunkt i forsendelsens samlede størrelse.

God service og varerne kom til tiden.

Kan godt anbefale dette sted

Danish Security Company ApS Details

DASECO - Danish Security Company er leverandør af alarmsystemer som GSM tyverialarm, privat fastnet alarmer samt trådløst alarm tilbehør.

Visit DASECO

Write to: info@daseco.dk