Datacity reviews

Datacity reviews

9.2

Gode priser, angageret medarbejdere

Køber ofte IT udstyr fra Datacity til min butik i Aarhus, har også handlet der privat, har aldrig haft problemer, og priser har altid været på niveau med andre.

Super service!

Købte en gamer pc over deres webshop og alt kom dagen efter og var pakket utroligt pænt ned! og så fik man også lige nogle gratis spil med! Deres kundeservice er den bedste man kan ønske sig.. 5 stjerner for deres gode priser og der gode kundeservice!

Den rigtige pris med den rigtige service!

Har handlet der 3 gange nu og hvergang er alt helt gået efter mine forventninger!

Rigtig gode priser og deres service er helt i top!

Super Service.

vi bestiller alt til vores virksom hed hos Datacity.
Det virker bare og god service.

Fantastisk afslutning på et stort Problem

Datacity skiftede harddisk på min pc-hp, et problem med IP konfigurering blev ved og ved med at poppe op, de var herude 2 gange men problemet fortsatte, jeg var inde hos dem mange gange, uden held, til sidst fik jeg tilbudt en ny computer som jeg sagde ja tak til, den kører super og jeg er super glad nu ( 5 stars)
datacity.dk

Reply from datacity.dk

Hej Erik

Tak for din fine anmeldelse

Det betyder meget for os at du er glad :)

Mvh Anders - DATACITY

Lave priser samt flot og overskuelig website.

Jeg bestilte varen som var let at finde på siden. Prisen var fin og pakken kom 2-3 dge efter.
Helt tilfreds med ordre forløbet samt information til varen ankom.
Jeg havde dog problemer med at logge ind på min konto og hente fakturaen til et regnskab. Dette skyldtes både interne fejl samt noget eksternt gravearbejde (kabelbrud).
Til sidst blev det hele klaret vha. en opringning.

Jeg er fuldt tilfreds og vil give 5 stjerner hvis jeg ikke havde haft lidt bøvl undervejs.

Til DataCity: hvis I ved der arbejdes på en opdatering af web siden, telefonerne er nede el. lign., så kunne der måske stå noget på web'en indtil den bliver opdateret.

Endnu *****

Der er ikke meget at rafle om, de levere varen igen.
Vi havde på mit arbejde problemer med en af vores maskiner - efter en grafikort opgradering duede maskinen ikke mere. Vi afhentede maskinen som desværre ikke virkede i første omgang. Datacity var forbi, hentede maskine, konstaterede den virkede på deres adresse og aflevere den igen. Endnu engang var vi nede med maskinen og fortælle at den ikke virkede - Denne gang skilte de maskinen fra hinanden, samlede den og leverede den. Den blev sat til, opdateret og tjekket på stedet - uden beregning.
Det er ærgeligt forløbet blev så langt, men de har leveret varen og taget ansvar og efterladt os som tilfredse kunder - og som plaster på såret leverede de headset med til 5 af vores maskiner UB.
Tak, forsæt det gode arbejde/

Professionel personale.

Har handlet hos Datacity to gange. De er virkelig flinke og giver en rigtig god behandling. Det er ikke sidste gang jeg skal handle der. Tak!

Perfekt Webshop

Jeg har bestilt en del ting fra deres webshop allerede, leveringen er hurtig, og jeg er meget tilfreds med de produkter jeg har købt.

Mit nr 1

Jeg ville henvende mig til datacity først og fremmest, overlegen service iforhold til andre steder! Ville prioritere dem som nr 1

Den bedste service ever!

Først og fremmest så er jeg en pige, som overhovedet ikke har forstand på elektronik osv osv, så derfor siger jeg bare hold da op en god service man får hos Datacity!

Jeg har ofte købt diverse ting hos dem, og fået det med det samme - jeg havde ikke forventet en så hurtig levering, så jeg siger bare, go' service og I har sku' styr på sagerne :)

Mvh Karina

Sådan....

Jeg har købt et par ting hos Datacity, de blev bestilt og afhentet på en og samme dag, kan det gøres bedre, nej..... ;o)

P.S.... Og så er det altid sjovt at komme i den butik

Levering til tiden og rigtig god service

Jeg har efterhånden bestil mange ting ved Datacity og alt er blevet leveret til tiden. Så jeg vil meget gerne anbefale Datacity :D

Rigtig god service

JEg har ingenting at sætte en finger på.
De svarer hurtigt på spørgsmål og der var ingen problemer på nået tidspuknt i forløbet

rigtig god service og gode priser

fremagende priser og god opdatering med ens ordre. god service.

Gode priser og fabelagtigt service!

Nemt, hurtigt og med meget konkurrencedygtige priser. Mere kan man vel ikke forlange.

God Side

Bestilte Diablo 3. Alt kom til tiden som lovet + priset var god. 5 Stjerner herfra!

God service og hurtig responce på emails

Ændret fra 3 til 4 stjerner pga. glimrende kundeservice, får dog ikke 5, da en lidt forvirrende email fra dem, fik mig til at tro, at jeg var ved at få et lidt andet produkt end det bestilte...

Bortset fra det: Super pris på varen (mellem 20-40% billigere end andre steder på markedet på samme tidspunkt), god service, hurtige svar når de kontaktes elektronisk...Stort set alt hvad man kan ønske sig foreløbigt...

Datacity.dk

Det bliver klart det sted som jeg vil handle hos fremover, hvad angår it og spil. Flinke mennesker, god service og behandling + de bedste priser.

datacity.dk Details

Visit Datacity