Dbonline reviews

Dbonline reviews

8.1

Rigtig god oplevelse

Jeg bestilte en fjernbetjening til en Liftmaster garageport. Der kom fint en mail med ordre- og kundeoprettelse. Jeg havde fjernbetjeningen dagen efter - Det er super fint!!

Helt igennem i orden!

Googlede mig frem til at jeg kunne få en ny fjernbetjening til min portåbner her. Til under det halve af hvad Stark forlanger.

Det viste sig, at Jydeport selv handler med DB til samme pris, som jeg selv, haha, og da de skal tjene på den koster den over det dobbelte hos Stark!

Bestilte varen 17:10 onsdag(efter lukketid), fik forsendelsesbekræftelse 20:40 samme aften og varen med posten fredag. Fantastisk! En fjernbetjening til garageporten går i stykker, og så mærker man virkelig hvor vigtig dimsen er!

Med til historien hører, at indehaveren næsten ikke var på arbejde de dage i sidste uge, da hans hustru kunne nedkomme når som helst. Så superflot at han alligevel tog sig tid til at få ekspederet min og sikkert andres ordrer. Jeg håber alt gik vel og ønsker tillykke.

Jeg kan varmt anbefale DørBørsen A/S!

Fantastisk service

Bestilte et tandhjul. Dbonline bidrog med en flot og tålmodig service i telefonen adskillige gange.
Besluttede os for at købe produktet, men vi glemte at krydse et vigtigt felt af.
Blev ringet op af ejeren, der annullerede købet og bad os genbestille varen.
Næste dag havde vi varen.
Flot, bestiller gerne igen hosDbonline

super

Hurtig levering. Varen levede op til forventningerne. Fin service pr. mail +++++

Is Dbonline your company?

dbonline.dk Details

Visit Dbonline