Deal.dk reviews

Deal.dk reviews

6.4

Supergod service

Var lige bange for at jeg var brændt inde med to værdibeviser til en fantastisk resaturant, som desværre er gået konkurs. Det tog ca. 3 min. fra jeg fik Marianne fra Deal.dk i røret til hun havde refunderet pengene til min konto. Super service, jeg vil fortsat være helt tryg ved at bruge Deal.dk. Tak Marianne for venlig behandling.

Uoplyste begrænsninger ved indløsning

Har købt 4 gange 3 retters menu hos Pane e Vino - har prøvet det før med succes.

Ville nu gerne anvende disse, men får besked på at der er et maksimum for hvor mange værdibeviser de indløser pr. dag - ikke en oplysning der var tilgængelig da værdibeviserne var til salg.

Er nu i klemme med indløsningsfristen, hvilket bestemt er uhensigtsmæssigt, og er nok til at dette bliver sidste forsøg med Deal.dk - Pane e Vino.

Jeg håber, at Deal.dk får rettet op på dette med manglende vilkår ved udbud af værdibeviser.

FUP maden kan ikke undskyldes med en fejl

Var Lørdag den 15-3-2014 på Restaurant Safran, Ved Stranden 7, 9000 Aalborg menuen som vi havde købt på Deal.dk kunne vi ikke få - der var udsolgt ? hvordan kan der være det - de må squ da vide hvor mange de har solgt - det var meget skuffende - vi fik en anden menu, som efter tjenerens udsagn var en del dyrer end det vi havde bestilt. Vi fik oksestrimler til forret - svinemørbrad til hovedret - chokolademous til dessert - har aldrig været udsat for oksekød til forret og derefter svinekød til hovedret. Desserten som blev serveret i et vinglas- kunne ligge på en to krone - maden var hverken i mængde eller kvalitet som lovet på deal.dk - første og sidste gang vi besøger dette sted :0(( opfordre andre til at få deres deal bevis tilbagebetalt og vælge et andet sted

Reply from deal.dk

Hej Peter. Tak for din anmeldelse. Vi vil meget gerne i kontakt med dig - kan jeg få dig til at sende os en mail på mail@deal.dk så vi kan håndtere sagen med det samme? Da det er søndag har vores telefon ikke åbent, men du må gerne maile os eller skrive til os via Facebooks besked-funktion (facebook.com/dealdk).

Med venlig hilsen,
Deal.dk

Fin og godt, får hvad man bestiller

Har brugt dead.dk et par gange, og man får hvad man køber, skal lige være opmørksom på tidsfrister og leveringer, men ellers et godt sted.

Tjek leverings måden

Har brugt deal.dk flere gange. Men her sidste gang kunne jeg ikke se måden Post Danmark ville leverer på. Det drejede sig som en kasse med t-shirt fra www.houseofhansen.dk
Jeg får altid leveret til min arbejdsplads, da postbutikkerne er det værste sted af alle at stå i kø. Det lykkedes da også at skrive rigtig adr. på ved bestilling. Men man kunne ikke se at house of hansen bruger at leverer uden omdeling, og så er det jo ligemeget med fri fragt, når man skal ud og kører efter varen. Så må de hellere lade det være valgfrit om man vil have fragtfri uden omdeling, eller betale fragten og få leveret til døren. I øvrigt er det utrolig lang leveringstid. Pengene blev trukket 8 dage før varen blev leveret...
Jeg bruger dog gerne deal.dk igen, men vil nærlæse leveringsbetingelserne mere grundigt næste gang.

Lækkert ♥

Kan ikke forstå alt det brok med tidsgyldighed, bestemte dage man skal bruge det osv.. hvis nan ikke kan holde styr på sine værdibeviser, så brug dig kun 1 ad gangen! Nu har jeg både købt værdibevis til farvning af bryn og vipper samt dans.. og begge gange har det levet op til mine fulde forventninger! Jeg skal helt sikkert bruge deal.dk MEGET mere i fremtiden. For hvorfor betale mere for noget du kan få til halv pris? ;-)

Troværdig

Jeg havde købt 4 værdibeviser, som jeg desværre ikke fik brug for og kontaktede Deal.dk inden for 14 dages fristen. Jeg var ked af ulejligheden og var indstillet på der godt kunne gå noget tid og administration.
MEN - det var et positivt problem - Dagens efter var beløbet refunderet og glad og overrasket var jeg.

Absolut anbefalelsesværdig side!

Som en habil dealbruger hos diverse dealsider, kan jeg klart anbefale Deal.dk.

Jeg havde en mildest talt frygtelig frisøroplevelse hos én af deres samarbejdspartnere. Jeg kontaktede dem med det samme via mail med fotos af "ulykken" og blev ringet op allerede den først følgende hverdag om morgenen. Der var intet at rafle om - samarbejdspartneren blev øjeblikkeligt ekskluderet og jeg fik mine penge tilbage med det samme. Ubeskrivelig god kundeservice.

Til de anmeldelser, der desværre trækker ned, kan jeg kun sige: udløbsdato er en fastintegreret del af konceptet på stort set alle dealsider og det er 100% op til én selv at få dem brugt - det står desuden klart og tydeligt ved købet, så det har absolut intet med tyveri at gøre. Kan kun opfordre til en ting: køb de favorable deals og skynd jer ud at forkæle jer selv, i stedet for blot at gemme dem væk i skuffen :-)

Pas på, hvis du ikke når at bruge er dine penge tabt

Deal.dk fastholder en fortrydelsesret på 14 dage efter købet, uanset at værdibeviset f.eks. løber i 3 måneder. Hvis du ikke når at bruge, henviser Deal.dk til 14 dages fortrydelsesret og vil ikke betale pengene tilbage.
Dette uanset at det er almindelig kendt, at værdibevis er at sidestille med gavekort og at vi som forbrugerer har ret til at få enten godskrevet beløbet eller at få pengene tilbage.

Tilføjet senere idag.
Har fået mail fra Deal.dk som nu vil give mig pengene. De skriver:

Hej Poul.
Tak for din mail.
Det er altid beklageligt hvis man glemmer at få indløst sine værdibeviser - jeg har selv været der, og mistet et ophold på et hotel i Prag på denne bekostning.
Deal.dk udbetaler penge til vores leverandører 10 arbejdsdage efter dealen er afsluttet, for alle værdibeviser - dvs. butikken får penge, også for de beviser som
eventuelt måtte forblive u-indløst. Det er dermed Zen-sushi der profiterer på at du ikke har indløst værdibeviset.
Forretningsgangen er efterprøvet af vores jurister, og der er ikke fundet huller i modellen i forhold til gældende dansk lovgivning.
Et værdibevis kan efter vores (og andre aktører i markedet) ikke siddestilles direkte med et gavekort, som artiklen du sender omhandler.
Groft sagt : Det man køber hos deal.dk og andre sites, er blot et papir, der kan ombyttes til en vare inden for en tidsbestemt periode,
efter periodens ophør er papiret som udgangspunkt værdiløst ( at langt de fleste leverandører så alligevel accepterer at modtage for gamle værdibeviser er så en anden sag )
Vi lever dog af tilfredse kunder, hvorfor vi refunderer dig dit køb - for Deal.dk's egen regning.

Rasmus Hovgaard Hansen
Salgschef GulogGratis.dk / Deal.dk

Det fungere!

Jeg har efterhånden handlet med Deal.dk et par gange, og har aldrig haft problemer med mine oplevelser. Det er overskueligt, nemt og billigt! Vil/har anbefalet denne side til mange!

Indtil videre udmærket

Jeg købte noget ved Blomogborup gennem deal.dk. Der var dog noget jeg var utilfreds med, så jeg kontaktede blom, uden svar. Jeg kontaktede da deal.dk for at få dem til at hjælpe mig, og det gjorde de hurtigt. Så god service fra dem af! :)

Godt tilfreds

Jeg er godt tilfreds med deal.dk. Har købt adskillige madoplevelser hos dem. Alle er de forløbet helt problemfrit.

Deal.dk stjæler dine penge

Jeg har brugt deal.dk mange gange og har egentlig været tilfreds med deres service.
Men nu har jeg flere værdibeviser som er udløbet, hvor jeg har skrevet til dem og har fået følgende svar:

>> Desværre er dine værdibeviser i princippet "gået tabt" når de ikke bliver brugt inden udløbsdatoen, men:
Din deal, ordre ID xxxxx "foto på lærred", står beløbet dog på en konto hos Foto.dk som også var beskrevet i dealens betingelser:

Indløses værdibeviset efter den 15-02-2013, så indsættes beløbet på din foto.dk-konto og skal blot bruges inden den 15-02-2014

Dealbevis ordre ID xxxxx er dog stadig tilgængeligt - den udløber d. 28/2-13.

Resten af dine værdibeviser er desværre udløbet, men du er meget velkommen til at kontakte stedet, og høre om de vil indløse dit værdibevis trods udløbsdatoen.
(De er dog i deres fulde ret til at afvise dig) <<

Jeg har så skrevet følgende til dem:

>> Dette er en ekstrem dårlig forretnings-etik og grænser til at stjæle mine penge.
Jeg vil anbefale jer at genoverveje at returnere mine penge på "Få hjemme gjort juleklart", ellers må jeg gå videre med det.

Jeg godtager jeres forklaring på xxxxx og xxxxx, men kan ikke acceptere ovenstående. <<

Hvor de svarer følgende tilbage:
>> Det er jeg ked af at høre, men sådan er reglerne.

Det er dit eget ansvar at få bytte dine værdibeviser videre til den vare de er tilknyttet inden udløb, ellers sidder du blot tilbage med et stykke papir som ikke længere er gyldigt.

Dette står beskrevet i vores regler (se handelsbetingelser) og udløbsdatoen er tydeligt nævnt både på dealen (på hjemmesiden inden køb) i mailen du modtager efter køb, men også på dit værdibevis.

Følgende står i den mail du modtager efter køb:
"Bemærk at du som forbruger har 14 dages fortrydelsesret fra at denne mail er modtaget. Efter udløb af de 14 dage kan købet ikke fortrydes. Se punkt 6. Fortrydelsesret i vores handelsbetingelser."

Som skrevet før, er du meget velkommen til at kontakte stedet, og høre om de vil indløse dit værdibevis trods udløbsdatoen.
(De er dog i deres fulde ret til at afvise dig, da udløbsdatoen er overskredet) <<

DR Kontant har allerede lavet et lignende indslag om dette, hvor de allerede har fået andre til at ændre deres handelsbetingelser, for ikke at være på kant med loven.

PAS PÅ MED HVAD DU KØBER VED DEM, FÅR DU IKKE BRUGT DIT BEVIS OM DET KOSTER 50 KR ELLER 10000 KR, SÅ BEHOLDER DE DINE PENGE!!!!
DU SER DEM ALDRIG IGEN...

Hej Morten

Tak for din anmeldelse og for dine køb på Deal.dk. Vi værdsætter den feedback vi modtager - positiv som negativ.

Det er imidlertid ikke korrekt at vi "stjæler" nogle penge. Når man handler hos os, så køber man et værdibevis, der i en nærmere defineret periode giver adgang til pågældende produkt eller ydelse. Denne periode er angivet på hver deal og er også påført værdibeviset, som man modtager efter at købet er foretaget.

Hvis man ikke er sikker på om man får indløst sit værdibevis, så har vi 14 dages fortrydelsesret på vores deals startende efter købsdatoen. I den periode refunderer vi det fulde beløb til kundens betalingskort uden gebyrer eller øvrige omkostninger.

Ingen problemer

Har både købt og brugt deals på Deal.dk - men også købt, hvor jeg har fortrudt købet og fået pengene retur uden problemer. For fedest! :)

Hurtig service

Da jeg skulle bestille min vare efter at have fået værdibeviset, blev jeg afbrudt midt i bestillingen og var derfor inaktiv en periode. Efterfølgende virkede min kode ikke.
Jeg skrev promte en mail til deal.dk og "beklagede" mig, hvorefter de starks fulgte op med sælger, der godt kunne se, at der havde været et problem. Jeg fik straks en ny kode, som jeg kunne benytte.
Det tog ca. 24 timer, hvilket er hurtig service i forhold til mange andre steder.
Stor ros herfra.

Trækker penge før varer er sendt

Som set i kontant er det ulovligt at trække betaling for deals som ikke er sendt. Jeg bestilte en vare d. 23.08.12 og samme dag blev beløbet trukket fra min konto. Min vare er endnu ikke modtaget. Jeg sender mails til deal.dk som de ikke svarer på før flere dage efter. Har stadigvæk ikke modtaget min vare og har intet hørt om løsningsforslag. Har aldrig prøvet noget lignende hos andre deals/tilbuds firmaer. Så køb ingen varer her, de er useriøse.

Super perfekt

Købte en sushi deal
Det gik helt som det skulle.
At Sushien ikke var pengene værd, er så en anden side af historien som deal.dk ikke kan gøres ansvarlig for..

det fede ved deal.dk er at jeg i princippet kunne have brugt dealen samme dag som jeg købte den. Jeg fik både en sms med dealnumrene og en email..
Og jeg fik at vide at der allerede var solgt nok deals til at handlen ville blive gennemført..

Næste gang der er en deal der tiltaler mig, så vil jeg klart benytte mig af det!

Ikke flere mails TAK!

Har nu modtaget 10 mails fra jer efter jeg har afmeldt jer... prøver jeg og afmelde igen får jeg afvide min mail ikke er i jeres kartotek ??

Hej Heino

Det lyder som om din afmelding ikke er gået igennem hos vores mailudbyder. Hvis du sender din mail-adresse til psv@deal.dk vil jeg sørge for at afmelde dig med det samme.

Gode tilbud til halv pris.

Deal er et koncept, der hver dag tilbyder dig et produkt eller en serviceydelse til halv pris. TIlbuddet er afhængig af at der sælges et vist antal. Man køber og hvis tilbuddet effektueres, trækkes beløbet over dankortet og man får sendt sit værdibevis. Fortryder man, ja så får man pengene tilbage efter normale betingelser i fjernsalgsloven. Det er gode tilbud til halv pris - rigtig godt koncept. Deal er gennem de seneste måneder blevet stærkere og stærkere i Aalborg og har indhentet Downtown.dk med kvaliteten af tilbuddene. Desværre er der stadig for mange kedelige tilbud, og for mange restriktioner i forhold til tidsperioder, og dage hvor tilbuddet kan anvendes.

Spam

Har umiddelbart købt min e-mail hos Gul og Gratis det er i den unikke mail jeg har oprettet der inde der kommer spam på, og sender mig nu uønsket post 1-2 gange om uge..

Der er klaget til spamklage.dk og kan kun opfordre andre til dette..

Kære Lars

Deal.dk er ejet af GulogGratis, så jeg kan love dig for der ikke er handlet mellem de 2 sites. Tværtimod har du på GulogGratis.dk selv accepteret at vi må sende mails til dig vedr. tilbud på deal.dk

Men det er selvfølgelig irriterende at modtage e-mails man ikke finder interessante. Derfor kan du også altid afmelde vores nyhedsbreve i bunden af mailen, ligesom du er velkommen til at skrive til mail@deal.dk hvis du ønsker at blive fjernet manuelt.

Rigtig godt nytår til dig.

deal.dk Details

Visit Deal.dk