Dealhunter reviews

Dealhunter reviews

6.5

Super nemt - super søde

Jeg har flere gange handlet hos Dealhunter, og har hver gang fået min vare. De kører med mange gode deals, hvor der er penge at spare - og modtager man en defekt vare, så er de søde og hjælpsomme. Jeg kan kun anbefale Dealhunter, og handler der helt sikkert igen :-D

Usikker handel

Jeg har bestilt fra Dealhunter.dk i alt 3 gange - hver gang uden at modtage nogen form for ordrebekræftelse på mine ting. Jeg fik den første ting uden problemer, men da den anden ting nåede frem på posthuset, havde jeg ikke modtaget nogen mail om, at den var sendt, så jeg anede ikke, at den var der. Den tredje ting venter jeg stadig på i frygt for, at den er blevet sendt til posthuset og måske sendt tilbage til leverandøren, da den er bestilt før ting nummer to, som jeg altså ikke fik en mail om var kommet. Det ville være rart at få noget dokumentation på de ting, man har købt. Skrev til kundeservice om dette og fik et svar der lyder på, at ordrebekræftelsen ville komme, når varen var blevet afsendt, men det er så ikke tilfældet!!!!

Alt hvad online handel ikke skal vaere, utrygt og utrovaerdigt!

Jeg handler rigtig meget online, og til trods for jeg ikke har boet i Danmark i lang tid, foeler jeg altid der noget trygt ved at handle i danske butikker.

27/3: koebte jeg alpeophold og en wifi forstaerker
Der bliver trukket/blokeret 8282 kroner paa mit kort med det samme
Jeg kontakter hotellet for opholdet omk. dato - og finder hurtigt ud af at de datoer vi kan,, koster ekstra
Da jeg har en cancer behandling i september, kan det desvaerre ikke lade sig goere at benytte opholdet
28/3: Derfor kontakter jeg dagen efter dealhunter og benytter mine 14 dages returret til at anullerer ordren
Jeg modtager en besked om at ordren er anulleret og at jeg vil faa mine penge retur fra [navn fjernet]
10 dage efter skriver jeg til dealhunter at pengene ikke er kommet retur, ingen svar
14 dage skriver jeg igen, ingen svar
Jeg skriver endnu en mail
[navn fjernet] svarer at pengene ikke er haevet men blokeret
Jeg beder om de bliver unblokeret
Han beder om mit kort nummer saa de kan blive det
Jeg sender det.
10/4 er der stadig ikke sket noget, og jeg sender en mail
Jeg modtager dernaest en mail om at det IKKE kan lade sig goere at afbestille, da der ogsaa er en wifi forstaerker paa det fra [navn fjernet]
Jeg skriver en sur mail, at det ikke kan vaere rigtigt, da jeg havde afbestilt.
11/4 modtager jeg en besked om at nu er det afbestilt.
Jeg modtager dernaest endnu en automatiseret besked om wifi forstaerkeren er anulleret.
i dag 12/4 er de 8282 ikke kommet retur
Istedet modtager jeg en besked fra min bank at der er blevet haevet/blokeret yderligere 302, hvilket er en ulovlig transaktionk, saa i skrivende stund har jeg mere end 8500 ude hos Dealhunter, som ikke een gang har besklaget eller undskyldt, men blot kommer med grunde til hvorfor mine penge ikke er kommet retur.

God opfyldende kundeservice.

Jeg har haft en meget uheldig episode med dealhunteres LEVERANDØR = GAVEHANDEL.DK der ikke har formået at overholde aftaler i fht. levering. Derfor synes jeg kun det er fair at de får al kritikken på deres egen hjemmeside.
Hvad angår dealhunter, ved jeg, eftersom jeg har været meget i kontakt med DIREKTØREN som har hjulpet mig - at de er klar over dette problem og derfor gør alt hvad de kan så kunder som jeg får de varer der er købt fra gavehandel. Så dealhunter er der ikke noget galt med - Meget serviceminded og tilfredsstillede :-)

UFATTELIG DÅRLIG OPLEVELSE.

Jeg har den 27.03.2014 købt 2. stk. bluser som skulle leveres af gavehandel.dk pengene blev trukket på min konto som aftalt og jeg forventede så også et par dage efter at modtage min pakke med indeholdende bluser.
jeg har dog ikke modtaget nogle og den 1. april skriver jeg en mail til Dealhunter hvor mine bluser bliver af.
og får et svar tilbage den 2. april.

Dealhunter Support (info@dealhunter.dk)

02-04-2014
Til: Jan Nørgaard Nielsen

info@dealhunter.dk

Hej,
Det beklager jeg meget.
Jeg sørger nu for at du for tilsendt et tracking nummer på varen.
Venligst kontakt os. hvis vi kan hjælpe med noget.
Mikkel
Dealhunter.dk
Så modtager jeg en mail fra Gavehandel.dk om en ny ansat medarbejder.

Emil Andersen (emil@gavehandel.dk)

02-04-2014
Til: Jan
emil@gavehandel.dk
Hej.

Jeg hedder Emil Andersen og jeg er pr. dags dato startet ved
gavehandel.dk, for at optimere deres kundeservice.
Jeg er tiltrådt som chef for kundeservice afdelingen og er nu i fuld
gang med at tjekke op på alle henvendelser vi har fået indenfor de
sidste 14 dage, da der har været meget pres på kundeservicen afdelingen,
så jeg vil sikre mig der ikke er tabt nogle bolde undervejs.

Jeg skriver, fordi jeg ikke er 100% sikker på din henvendelse er blevet
besvaret og ønsker derfor at høre fra dig, at du har modtaget din pakke.

Såfremt du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig
direkte på emil@gavehandel.dk

Håber du har været glad for din handel her ved gavehandel.

Ha en dejlig aften.

så skriver jeg til dem.
Den 02-04-2014 21:39, Jan skrev:

Hej Emil.

Tak for din mail vedr. min pakke indeholdende 2. stk. bluser 2.farvet med lange ærmer ordre nr. 409464
referencenummer: 841638 men jeg har desværre ikke modtaget mine bluser endnu, men beløbet er trukket fra min konto
den. 27.03.2014. og skulle derfor også have være sendt.

Jeg afventer et svar på hvornår jeg kan forvente at modtage mine bluser.

Hilsen

Jan Nielsen

svar fra Emil.
Hej Jan.
Tak for din mail.

Vores online tracking system er pt. under opdatering, så det jeg gør er jeg kontakter vores distributør og beder om pakke oplysningerne.
Du høre fra mig igen snarest.
Mvh.
Emil Andersen
og sådan fortsætter div. mails med det ene løfte efter det andet, men intet sker de er fulde af tome og falske løfter, de har ikke det mindste begreb om kundeservice men de lever måske også af at snyde folk.

mit eneste råd til andre der ønsker at handle med Dealhunter og Gaver handel.dk er

HOLD JEG LANGT VÆK DET ENESTE DE ER UDE PÅ ER AT SNYDE FOLK.

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

simpelt bare for ringe.

Har købt 3 ting herinde.
1 måltid, som var nok det værste jeg nogle sinde har fået. jeg henvendte mig til Dealhunter, og her var de flinke til at give mig mine penge igen. super service her !
2, nogle Mach3 skrabere. det tog dem 2½ måned at levere disse, og når jeg så endelig får dem, så er det Venus? igen henvendte jeg mig, og fik så tilsendt nogle Mach3, yderligere ½ måneds levering.
3. et par høretelefoner. super hurtig levering. men efter 1 måned stopper den højre pludseligt med at virke. IGEN henvender jeg mig, men har i nu 2 uger ikke fået noget svar, selvom jeg gentagende gange har sendt dem mails.
Det er som om at tingene bare ikke fungere på denne side, der er altid noget galt med slutproduktet, og det er sgu ærgeligt..

VERDENS BEDSTE SERVICE !

Min kæreste købte to kupon hos jer og havde desværre en ubehagelige oplevelse MEN det var ikke Dealhunter's skyld overhovedet. Vi valgte ikke at ringe til dealhunter da det ikke var deres fejl så vi prøvede at kontakte selve klinikken hvor min kæreste havde fået behandling men desværre uden held kunne man ikke få fat på dem så vi prøvede så at kontakte dealhunter og jeg fik snakket med en medarbejder fra Kundeservice og han gik STRAKS igang med at finde en løsning og lovede at ringe tilbage inden for en time og der gik ikke mere end 10 minutter så STORT ROS FOR DEN HURTIGE SERVICE. Men så ringede chefen fra selve Dealhunter.dk og han var sku pisse flink og rigtig sød, han hjalp os med det samme og vi fik returneret pengene tilbage. Det er nok et af verdens hurtigste service jeg har fået. Og som Sagt DET VAR IKKE DEALHUNTER.dk's skyld. Men bare det at chefen ringede og fandt en hurtigt løsning gør at man glemmer alt om den dårlige oplevelse. Han har sku et godt hjerte. Jeg kan klart anbefale Dealhunter.dk og jeg vil helt klart købe flere vare fra jer igen. PISSE FED SERVICE OG FLINKE MEDARBEJDER OG CHEF. Peter hed han og han har sku et godt menneske. Så til alle jer der klager over små ting som levering, Come on guys den problem sker og det jo heller ikke dealhunter.dk's skyld.
Kæmpe ros til Chefen og for deres venlighed og hurtige Service :) God Dag. Vh Sako

Amatør virksomhed!

Bestilte d. 01.03-2014 en vare på Dealhunter.dk. Jeg skrev derefter til dem d. 18.03-2014 for at høre hvor langt varen var og fik svaret, at jeg SELVFØLGELIG ville få varen inden tidsfristen… Det er nu d. 08.04-2014 og jeg har stadig ikke modtaget varen, men Dealhunter.dk har SELVFØLGELIG gjort sig den tjeneste at hæve pengene fra min konto. De skriver ellers inden på deres hjemmeside, at de først hæver pengene, når de har sendt varen. - åbenbart ikke i dette tilfælde.

Jeg har selvfølgelig skrevet med dem og deres underleverandør Gavehandel.dk. Men de udskyder den forventede leveringsdato, hver gang jeg får en ny mail fra dem.

Så.. hvis i vil gøre en god deal, så lad være med at køb deals fra Dealhunter.dk (og Gavehandel.dk)

Ps. Dealhunter.dk tager sjovt nok ikke deres tlf på 70 27 28 14…

See our review guidelines here.

Ganske tilfreds med min levering

Bestilte nogle varer hos Dealhunter og disse kom prompte uden nogen problemer, beløbet blev først trukket da varerne var sendt, kan kun give min bedste bedømmelse.

Hvor Er Min Pakke ??!

Hej.
Jeg har bestilt, 2 bluser og noget undertøj til min kæreste for over en måned siden (1/3/14) og fik at vide at pakken ville ankomme 28/3/14. pengene (450kr) er trukket fra min konto og jeg har fået et værdibevis, men min pakke er altså stadig ikke kommet. Jeg kan ikke få kontakt til dealhunter, Jeg har forsøgt at sende dem en mail, men har intet svar fået.
Håber i kan hjælpe mig med at at få min pakke, eller få mine penge tilbage.
Hilsen Michael Harlev

Godt tilfreds med Dealhunter

Jeg har købt et par deals i ny og næ fra Dealhunter, og har oplevet blandet kvalitet af de varer jeg har købt (et læderarmbånd der holdt i 14 dage, og boksershorts i lav kvalitet.)
Men i fredags fik jeg leveret min nye seng som jeg købte igennem Dealhunter.

Det er en Zen Comfort Elevationsseng med NASA memory foam til en samlet pris på 12.000 kr. !!!!! (inklusiv levering og samling af 3x34)

Jeg var temmelig skeptisk over at skulle smide så mange penge efter en vare på et deal site.

Havde dog prøvet sengen hos en kammerat, der havde købt en magen til sidste år, og som varmt anbefalede den, og det var med til at overkomme min skepsis.

Sengen er helt fænomenal, har nu tilbragt 3 nætter i den og sover helt forrygende og dejligt.

Dealhunter leverede sengen 14 dage før tid, og deres samarbejde med 3x34 som leverede og samlede den var helt gennemført.

Er rigtig godt tilfreds med mit køb, og kan anbefale alle at springe på denne deal næste gang den dukker op.

5 stjerner til Dealhunter herfra

Hold jer fra Dealhunter og Gavehandel.dk

Har ventet over 2 måneder på nogle sweaters jeg har bestilt igennem Deal hunter og Gave handel .dk .Har dem flere gange via tlf og mail hvor de kommer med dårlige undskyldninger og at varene kommer i løbet af få daqe. Og det er der gået over en måned med. :-( Pengene har de allerede trukket og har bedt om pengene tilbage men det vil de heller ikke.
Deal Hunter og Gave handel har heller ikke E handelsmærker og det burde jeg have undersøgt først åbenbart .Troede man kunne stole på Danske E handels sider .
Kan ikke anbefale at købe varer fra Deal hunter og gave handel.dk
Og hvis man gør det skal man få banken til at trække pengene tilbage hvis varen ikke er dukket op inden for få dage.

Elendig leveringstid

Leveringstid på over en måned. Derudover elendig og uhøflig kundeservice.

Rigtig god service.

Hurtig svar på reklamation og super god service. Handler bestemt med Dealhunter.dk igen

Præcis som forventet.

Har efterhånden gjort en del køb på dealhunter, der er nogle rigtig gode og dejlige tilbud derpå. Leveringstiden kan være lidt lang, som de også tydeligt understreger. Men der forekommer ofte at produkterne kommer allerede få dage efter. Altid en dejlig overraskelse :) er fuldt tilfreds..

Nemt og billigt

Det er nemt.
Du bestiller, de sender og beløbet bliver trukket på dit kort, du modtager din vare og er glad :-)
Nemmere kan det ikke gøres.

Lynhurtig

Jeg bestilte et rygbælte tirsdag aften, og allerede torsdag modtog jeg det med posten, selvom der stod i leveringsbetingelserne at det ville blive leveret indenfor 30 dage.
Det må jeg nok sige de har overholdt, men i en grad som jeg overhovedet ikke forventede når ordren allerede er ekspederet og sendt samme dag som de rent faktisk har modtaget den. Det er bare super, tak for det.
Iøvrigt et rigtig behagelig bælte, som støtter rigtig godt.

Dealhunter.dk Details

For at et tilbud kommer på Dealhunter.dk, skal der være mindst 30% at spare for forbrugere. Derfor leder vi konstant efter de bedste rabatter vi kan finde. Det er derfor, at du kan spare så mange penge igennem Dealhunter.dk. Dealhunter.dk er en del af N2 Ads A/S, der igennem flere år har leveret innovative løsninger online. Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis der er noget du er i tvivl om.

Visit Dealhunter