Dealhunter reviews

Dealhunter reviews

6.6

Præcis som forventet.

Har efterhånden gjort en del køb på dealhunter, der er nogle rigtig gode og dejlige tilbud derpå. Leveringstiden kan være lidt lang, som de også tydeligt understreger. Men der forekommer ofte at produkterne kommer allerede få dage efter. Altid en dejlig overraskelse :) er fuldt tilfreds..

Nemt og billigt

Det er nemt.
Du bestiller, de sender og beløbet bliver trukket på dit kort, du modtager din vare og er glad :-)
Nemmere kan det ikke gøres.

Lynhurtig

Jeg bestilte et rygbælte tirsdag aften, og allerede torsdag modtog jeg det med posten, selvom der stod i leveringsbetingelserne at det ville blive leveret indenfor 30 dage.
Det må jeg nok sige de har overholdt, men i en grad som jeg overhovedet ikke forventede når ordren allerede er ekspederet og sendt samme dag som de rent faktisk har modtaget den. Det er bare super, tak for det.
Iøvrigt et rigtig behagelig bælte, som støtter rigtig godt.

Tilfreds

Er fuldt ud tilfreds med varen jeg har bestilt og fået. Der var desværre bare en måneds ventetid fra jeg bestilte til jeg fik varen.

Super service.!

Så kom det gamepad jeg købte på dealhunter. Fik den inden for rimelig tid.
Det virker bare perfekt. Og jeg har allerede fået en enkelt vabel på min tommelfinger af at spille så meget :D
Tak for det dealhunter :)

Bondefangeri!!!

Har bestilt ur, neglefile og en "træ kuffert" alle disse tre ting er af så ringe kvalitet, at de er lige til at smide ud. Uret var defekt ved modtagelsen og svarede slet ikke til billederne. Neglefilene var af glas der var dyppet i et slibe materiale der efter en gangs brug var slebet af, så man stod med en helt glat glasplade. Kufferten der skulle være af træ viste sig at være lavet af ren finer der var så tyndt at det ikke kunne tåle at der stod noget på låget. "hængslerne" var dårlig fastmonterede da materialet var så tyndt at det ikke kunne lade sig gøre.
Det er nemt at bestille oplevelsen af hjemmesiden er OK.
Er efterfølgende blevet bedt om at sende billeder, hvilket jeg har gjort og har forespurgt hvad jeg nu skal foretage mig, men har endnu ikke fået nogen respons på det.

Har endnu ikke fået nogen respons på nogen af de to indsendte mails med billeder, men har nu rykket igen.

Lang ventetid - produkterne ligner ikke billederne og retur skal foregå til Kina!!!

ØV- med ØV på!!
Jeg har i marts måned bestilt forskellige tilbud fra dealhunters. Jeg har tidligere brugt Groupon og har ikke haft de mindste problemer med dem, så regnede med det også gik fint med Dealhunters, men NEJ!
For det første er der enormt lang ventetid på at få produkterne - bestilte en taske i starten af marts og ser nu at jeg først får den om kring d. 17/4-2014 og det er lignende med de øvrige tilbud jeg venter på.
Jeg har idag modtaget en pakke med de såkaldte "Jeggins" og har muligvids fundet ud af, hvorfor der er så lang tid ekspeditionstid - de var sendt fra Kina og man kan derfor ikke returnere, når man først har modtaget varen, da det koster mere at sende retur end hvad selve varen koster!! Stort problem, da jeg pga. manglende information om produktet, finder ud af at de såkaldte "jeggins" er i et glat stofmateriale og efter min smag og mening ikke er jeggins (som man kan købe i eksempelvis Pieces) - så penge ud af vinduet at bruge denne side siger jeg bare! Nu kan jeg kun håbe og bede til at de resterende varer de sender mig er i nogenlunde stand og kvalitet, når jeg engang modtager dem - for selvom det er tilbud man handler behøver det ikke være elendig service, produkter og returneringsmuligheder!
Herefter skal jeg bestemt ikke have noget med dem at gøre igen!
Frederik found this review useful

Hej Tina,

Tak for din henvendelse.
Vi er naturligvis kede af, at du ikke ønsker dine leggings.

Dog vil vi understrege at du ikke skal sende det retur til Kina - Standardproceduren er at sende et uønsket produkt retur til leverandøren.
Personen i kundeservice som har bedt dig returnere det til leverandøren, har dog ikke være opmærksom på at leverandøren ikke var bosat i Danmark.

Vi beklager meget denne kommunikationsfejl - Men kontakt os venligst og vi vil følge op på det med det samme!

Dealhunter

ventede 7 uger

Ventede 7 uger på mit tøj. Da jeg fik det efter en stor kamp, var ALT tøjet 2 størelser for småt, selv om jeg havde købt det en stærelsr støre end jeg bruger
Frederik found this review useful

Hej Daniel,

Hvis dine varer ikke passer i størrelsen, bedes du venligst rette kontakt til os og så sørger vi naturligvis for at de bliver byttet.

Dealhunter

Mangelfuld kundeservice

Jeg bestilte et par adidas sko i størrelse 40 for godt og vel en måned siden. Efter en forholdsvis lang leveringstid, modtog jeg endelig mine sko. Problemet var bare, at jeg modtog dem i størrelse 41,5, dvs. halvlanden nummer for stort.

Jeg kontaktede herefter dealhunter-supporten via. mail, og skrev om problematikken. De skrev tilbage, at jeg skulle tage et billede af min sko, og så ville jeg modtage en returlabel. Jeg tog et billede for en uge siden, sendte dem til kundeservice, og venter stadigvæk på at modtage min returlabel. Jeg er i kontakt med en medarbejder, som virker utrolig forvirrede - hvilket for mig, er meget uforstående, i og med, at jeg blot skal modtage en returlabel via. e-mail.

Vi har været i lang mail korrespondance, frem og tilbage, og jeg forstår vitterligt ikke, hvor svært det kan være, at sende en mail med en returseddel.

Seneste mail jeg har fået står der:

"Hej
labelen bliver sendt til dig i en anden mail.
Du må meget gerne vedlægge en seddel i pakken.
Ved modtagelsen vil dine penge for varen blive refunderet."

Der er flere ting jeg ikke forstår:
1. Hvorfor modtager jeg labelen i en anden mail? Hvorfor bliver den ikke blot vedhæftet?
2. Hvilken seddel skal jeg ligge i pakken?
3. Jeg har nævnt i 2 mails nu, at jeg ønsker at få et par nye sko - alligevel skriver medarbejderen, at jeg får pengene retur når varerne er refunderet.

Min anmeldelse, og de 2 stjerner bygger på, at jeg er meget uforstående overfor, at et dealsite, der sælger fysiske varer, har så store problemer med en refundering, som de selv er skyld i, fordi jeg modtog skoene i den forkerte størrelse i første omgang.

Ps. Jeg venter stadig på den returlabel.

Ordrenummer: 413033.

Mega nice

Kan kun anbefale denne hjemme side, der er nogle kanon tilbud og der er ikke nogle problemer med leveringen.

over en måned siden jeg bestile .. STADIG INGEN VARER MODTAGET !!!!!

hvis du bestiller hos dealhunter.dk kan du forvente:
1. meget langsom levering
2. lange svartider på mails
3. at de sender "lorten" videre til leverandøren, og du skal dermed genfortælle HELE problematikken..

så hvis du bestiller hos dealhunter.dk ønsker jeg dig held og lykke ;)

1. >>>Opdatering<<<
26/03/2014
407593 du skal være mere end velkommen, jeg gør opmærksom på jeg opdatere den her tråd til jeg får min pakke, så folk kan få et indblik i hvad man skal forvente af jeres biks

2. >>>Opdatering<<<
26/03/2014
fik svar på facebook:
Hej Frederik, Jeg ved ikke hvad du har fået af informationer fra leverandøren. Men vi er blevet oplyst om, at der har været nogle fejl under forsendelsen, og derfor er der ikke blevet leveret noget endnu. Dog forventes det at leveringen vil falde i starten af næste uge senest.. God dag, Dealhunter.dk

// så man skal vente YDELIGERE...

3. >>>Opdatering<<<
26/03/2014 kl 14:09
Jeg har Været i dialog med gavehandel.dk (leverandøren dealhunter.dk bruger) idag ..
de laver en efterlysning efter pakken og svarer mig kl 15 om den er fundet eller om de skal sende en ny pakke afsted

// det ser ud til at der sker noget i dag, men stadig skal man vente mere end 1 måned .. mine stjerner går derfor nu fra 1 til i stedet at være 2 , da der sker NOGET

4. >>>Opdatering<<<
27/03/2014 kl 09:09
jeg fik intet af vide efter kl 15 og har idag skrevet til gavehandel.dk IGEN .. denne gang med held . gls har fået en ny pakke, og jeg har fået et track and trace nummer ..

//Med en masse brok og konstant at hænge folk op på hvad de lover får man sin pakke, sys godt nok den her oplevelse skal være min sidste med dealhunter.dk
måske skal man holde sig til ting der ikke er fysiske, så man ikke skal vente på leverance .. DE 2 STJERNER MÅ VÆRE MIT MAX !

5. >>>Opdatering<<<
01/04/2014 kl 18:24
Så brændte lunten af, i dag finder man ud af de har reseveret yderligere 253 kr som min ENE ORDRE kostede .. så de 253 kr kan ikke bruges før idioterne afviser betalingen TILBAGE TIL 1 STJERNE !!!

6. >>>Opdatering<<<
07/04/2014 kl 18:24
Først nu er pengene ikke reservet til dealhunter.dk
Altså over 2 måneder med venten for bare 1 ordre .. og hermed også den SIDSTE !!!!

HÅBER FANDME ANDRE LÆSER DET HER OG HOLDER SIG VÆK !! GRÆNSEN ER NÅET !!!!!

Hej Frederik,

Du har ikke vedlagt noget ordrenummer, så kan desværre ikke følge op på sagen lige nu.
Men jeg vil gøre opmærksom på:
1. Leveringstider er altid angivet i "Dette skal du være opmærksom på".

2. Vi beklager meget at der til tider kan gå op til 24 timer før der kommer svar på mailen, vi arbejder på at gøre det endnu hurtigere!

3. Hvis en pakke er kommet retur til leverandøren af en eller anden årsag, skal den genfremsendes. Derfor skal vi i dialog med leverandøren, og bede dem gøre dette. Hvis ikke du ønsker det, tager vi naturligvis dialogen og får problemet løst!

Send gerne en mail eller facebookbesked med dit ordrenummer, og så følger vi op på det og løser det med det samme.

Dealhunter.dk

Vi skulle bruge dem meget hurtigt, og de overholdt alt hvad de lovede

Vandperler

Fik leveret vandperlerne hurtigt med posten.
men manglede lige en beskrivelse af hvor store de kunne blive.
Ellers er de meget fine

super godt sted at købe vare

Jeg har købt flere ting her og har hver gang fået en god service.
Selv da post dk fik min pakke til at forsvinde, sendte de en ny pakke med det sammen. super service.
Kan varmt anbefale stedet...

gode priser - gode deals

Dealhunter er perfekt fot en tilbudsjæger som jeg selv! Det er nemt, overskueligt og, vigtigst af alt, gennemskueligt! Hvis jeg skulle give 5 stjerner, skulle dealhunter udbyde flere varer der ligger i den HELT billige ende (under 150 kr), for dem til over 1000 kroner som robotstøvsugere og senge.. Det er ikke det, jeg køber..

Nemt og ligetil

Det er nemt at bestille. Du får det bragt til døren og produktet er som forventet. Jeg kan kun anbefale det. Nemt, hurtigt og betryggende.

Levere til tiden :-)

Dejligt sted at handle man ved altid hvornår/hvor længe det tager før en vare kommer

God service, hurtig levering

Dette gælder microfiberhåndklæder,
men ikke H2O Steam Mop X5, der får jeg ikke det jeg bestiller og ligeså levering først længe efter aftalt leveringstidspunkt.
Har skrevet til leverandøren af moppen, men har ikke fået svar.

Hej Elisabeth,
Tak for din anmeldelse.

Det er ikke optimalt at du ikke har modtaget din moppe endnu.
Såfremt du ikke hører fra leverandøren i tide kan du altid skrive til vores info mail: info@dealhunter.dk.
Herefter vil vi naturligvis tage os af sagen, og sørge for at du får dit produkt.

Du må have en rigtig god weekend,

supersmart

Jeg købte nogle vandperler i forskellige farver. Nogen af dem lagde jeg i en glasskål . Da vandperlerne var blevet store, lagde jeg en åkande oveni. Rigtig flot. Har også brugt forskellige farvede vandperler i høje glasvaser, hvor man ikke behøver så mange blomster, før de står godt i vasen, og det er vældig dekorativt. Jeg har også puttet flere forskelligt farvede perler sammen i en glasvase, og så udelukkende brugt hvide blomster. Meget flot, synes jeg

Hej H. Bergman,

Tak for den positive feedback.
Vi er glade for at produktet er faldet i god smag, og at et så simpelt produkt kan pryde.

Rigtig god weekend,
Dealhunter.dk :-)

Super duper

Super hurtig levering massere af +++++++ herfra

Hej Helle,

Det er vi meget glade for at høre :-)
Mange tak for det.

Du må have en god weekend,

Dealhunter.dk Details

For at et tilbud kommer på Dealhunter.dk, skal der være mindst 30% at spare for forbrugere. Derfor leder vi konstant efter de bedste rabatter vi kan finde. Det er derfor, at du kan spare så mange penge igennem Dealhunter.dk. Dealhunter.dk er en del af N2 Ads A/S, der igennem flere år har leveret innovative løsninger online. Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis der er noget du er i tvivl om.

Visit Dealhunter