Dealicious reviews

Dealicious reviews

6.9

Super og professionelt

Ikke noget at sætte en finger på her. Hurtig respons og gode deals

Svarer ikke

Har gennem en uge konstant prøvet at kontakte Dealicous, for at få mine penge refunderet for en deal jeg alligevel ikke kunne bruge. De svarer ikke ligemeget om det er gennem mail eller telefon. Urimeligt, og meget uprofessionelt. Sidste gang jeg investerer i noget fra deres side!

Perfekt Storbyferie med Dealicious

Er lige kommet hjem efter en miniferie til London. Alt fungerer perfekt når man rejser med Dealicious. Det er 3.gang vi bruger Dealicious til storbyferie, da deres priser er meget konkurrencedygtige i forhold. til selv at have besværet med at finde gode lokationer, sammenligne priser, booke hotel osv. Hotellerne som vi typisk vælger at booke passer perfekt til os. Lidt i den eksklusive ende og perfekt afstand til seværdigheder, afstand til centrum, shopping osv. Og så er de superflinke med at anbefale lækre restauranter.
Så næste gang vi skal på storbyferie køber vi det også igennem Dealicious.

Gode deals og god service

Jeg har brugt dealicious til køb af smykker et par gange.
Sidste gang var de dog desværre gået i stykker under forsendelsen. Kontaktede derfor kundeservice for at høre hvordan jeg skulle forholde mig.
De sørgede for At deres partner sendte et nyt par til mig og jeg skulle sende de defekte retur. Et par dage senere modtog jeg et nyt sæt,som jeg er utrolig glad for.
Dejligt nemt og god service.

Gode deals på rejser

Jeg har som så mange andre benytttet mig af en rejse deal fra dealicious. Bi var en tur til Hamburg. Hotellet ligger perfekt i centrum. Det minder måske om andre hoteller men de skiller sig virkelig ud med servicen. Dealicious havde arrangeret en ekstra seng på værelset og en sen tjek ud. Alt var perfekt og stor ros til kokken for den lækre morgenmad.

Deals til alle og enhver

Jeg har købt nu 3 deals igennem dealicious og har været glad for disse deals hver gang. Seneste køb en parfume som jeg sparede over halvdelen på i forhold til matas.
Indpakningen er god når varen ankom så man undgår kedelige overraskelser når postdanmark beslutter sig for at smide rundt med tingene.

Super side. Super deals

Er kommet hjem fra et weekendophold købt igennem dealicious. Turen gik til Budapest og det var et rigtigt godt hotel til prisen. Rene værelser, god Kundeservice og god morgenmad. Ikke noget at sætte en finger på.

Super deals og dejligt nemt

Købte sportstøj igennem Dealicious. Dejligt nemt og brugervenligt.
Tøjet passer perfekt og god kvalitet.

Urimelig dårlig service. Ikke en kamp værd.

Jeg fik et hotelophold af min kæreste til Berlin igennem Dealicious, som vi gerne ville gøre brug af omkring en måned efter. Vi har igennem de 4 uger desperat prøvet at komme i kontakt med dem og få svar på mails. Det er først 3 dage før vi havde planlagt at skulle afsted at de svarer, at de giver os et endeligt svar dagen efter om hotellet var ledigt, de svarede selvfølgelig ikke og det er i morgen vi skal afsted. Så vi er nødsaget til at booke et hotel selv.

Jeg kommer aldrig til at handle der igen og jeg kommer heller aldrig til at anbefale det til nogen mennesker.

Dejligt kro ophold

Har været på dejligt kroophold i sønderjylland, købt til halv pris hos Dealicious.
Det va ren dejlig oplevelse. Værelserne var pæne og der var god og opmærksom service. Morgenmad var den traditionelle med brød, ost, pålæg og yoghurt med cornflakes. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Fup og svindel

Jeg har købt et værdibevis til et hotelophold i Paris. Vi skulle skrive til en mail som stod på vores værdibevis når vi skulle booke opholdet.... Men men men efter at have skrevet til denne mail 2 gange og skrevet til deres kundeservice 2 gange og ringet utallige gange hvor man bare får en telefon svarer der fortæller at man kan kontakte deres kundeservice på mail. Ja så har jeg stadig ikke hørt fra Dealicious.
Jeg må nu prøve at kontakte hotellet selv, trods det at jeg ikke kan et ord fransk. Hvis det ikke lykkedes må næste skridt jo være hvordan jeg får mine penge retur.

Køber aldrig mere fra Dealicious og vil klart fraråde andre at købe fra dette fup firma

Langsom kundeservice, men hurtig når man får fat i dem

Vi havde købt et ophold i Berlin, og der var kun en dato der var mulig for os at komme der ned, så vi købte dealen, men vi fik ikke vores værdibevis, så vi skrev flere mails til kundeservice uden svar. Vi skriver så til det pågældende hotel, for at høre om de rent faktisk har plads på de datoer vi kan, det har de så ikke. Nogenlunde samtidig får vi svar fra Dealicious i en mail med vores værdibevis i, Vi beder om pengene tilbage da hotellet er booket op. Der går ca hverdage og pengene er tilbage på kontoen.

Så alt i alt, man får hvad de lover, men deres kundeservice er lidt langsom når man skal bruge den, men de er hurtige til at betale penge tilbage hvis man fortryder sit køb. Derfor 3 stjerner

Uprofessionelt

Er lige blevet afvist med værdibevis på Anwer Hudplejeklinik på Frederiksberg, da de ikke længere samarbejder med Dealicious, da Dealicious ikke udbetaler de penge til hudplejeklinikken, de skal have. Hverken Dealicious eller Anwer Hudplejeklinik har gjort mig opmærksom på, at samarbejdet var ophørt. Lækkert at have spildt en eftermiddag på det. Afventer nu svar fra Dealicious vedrørende mine penge retur. Køber aldrig noget gennem dem igen!

Super Deals - Stort udvalg

Super gode deals og rigtigt godt indhold. Billige rejser. Billige oplevelser. Nok et af mine foretrukne sider til køb af tilbud.

Fantastisk oplevelse

Købte et hotel ophold til London på dealicious.dk og var i tvivl om en masse spørgsmål mht. transport fra lufthavn. De var søde og venlige og hjalp mig med mine spørgsmål og gav da endda tips om hvor man skulle spise og opleve. Efter at have brugt mit værdibevis, kan jeg kun anbefale andre at benytte sig af disse tilbud på hotelophold til halv pris. Jeg havde en fantastisk tur, hotellet var fantastisk, fik shoppet og virkelig nydt turen.

Perfekt vare og levering

Købte for et par uger siden et par høretelefoner og fik dem et par dage efter. De virker perfekt og jeg benytter dem dagligt når jeg cykler eller løber. Da pakken kom, var de forsvaligt pakket ind så de kom frem helskindet igennem postdanmarks system.

Jeg har betalt, hvor er varen???

Jeg bestilte et lærredsfoto før jul. Tilbuddet kunne bruges indtil 3. marts 2013. I går som var sidste frist, ville jeg så sende mit foto til den pågældende mailadresse og oplever så, at mailadressen slet ikke findes.
Nu skal jeg så bruge tid på, at få mine penge tilbage. Æv siger jeg bare. Fup og fidus.

Ikke noget delicious over dette firma

De reklamerede med en en middag i Nyhavn for 2 som kunne kombineres med en teatertur i feks det Kgl teater, det var perfekt for os og vi købte dealen, da vi fik værdibeviset viste det sig at at de havde skrevet forkert på dealen og at cafeen lukker kl. 17.00, det kunne vi ikke bruge til noget så jeg skrev og bad om at benytte min fortrydelsesret d. 17 men har intet hørt og i dag har de så trukket pengene fra min konto uden at svare mine henvendelser, telefonen svarer de ikke og kundeservice har de intet af, kun pengene vil de gerne have, så til andre: Hold jer væk fra dette fupfirma.

Mangel på kundeservice og overblik

Bestilte gavekort til online shop med ure. Fik mail om morgenen 17/1, at nu var handlen afsluttet, og jeg ville modtage mit gavekort elektronisk indenfor 24 timer. Efter 36 timer skriver jeg en henvendelse omkring, hvor gavekortet bliver af? Nu har vi d. 21/1, og jeg har ikke hørt fra dem. Det er ok, de ikke svarer i weekenden, men de har nu haft både fredag og mandag til at rette op på fejlen. Jeg vil gerne have mit gavekort inden det ur, jeg har bestemt mig for at købe, bliver udsolgt.
Og ja, selvfølgelig kan der være travlt, når man har attraktive deals, men så send da i det mindste en standard mail ud.

dealicious.dk Details

Visit Dealicious