Deandre reviews

Deandre reviews

4.7

Man får ikke sine varer

De har meget billigt tøj, og var da også en af grundende til, at jeg handlede der. Men det er også nemt for dem, at sætte billige priser på, når de åbenbart ikke sender varerne til alle deres kunder. Man indsætter penge på en konto, hvorefter der ikke sker mere... Man kan heller ikke komme i kontakt med dem hverken telefonisk, mail eller facebook.

forkert vare og kan ikke komme i kontakt med dem efter over 15 forsøg på mails

Jeg bestilte varer hos dem, men modtog alt i en alt for stor størrelse.
der er ingen telefon numre på deres hjemmeside så har skrevet over 15 mails for at få det ombyttet, men har aldrig modtaget et eneste svar, så nu er jeg brændt inde med en masse vinterdækkener til hunde som jeg ikke kan bruge til noget som helst.
kan absolut ikke anbefales!

Varen dukkede aldrig op...

Har bestilt tre varer på deandre.dk.
De er aldrig dukket op men pengene er naturligvis trukket på min konto.
Da det er en privat konto de er overført til kan jeg ikke få dem retur.

Jeg har skrevet tre mails til dem og har her 14 dage efter stadig intet hørt...

Vil ikke bestille derfra igen.

SKØN HJEMMESIDE TIL DE SMÅ VOVSER!

Deandre.dk er en rigtig billig og god hjemmeside med tøj og diverse til små hunde.

Det meste tøj syer deandre.dk selv, og det er af rigtig god kvalitet. Har bestilt 2 trøjer til min søde lille mops, og jeg er yderst tilfreds med mine 2 varer og leveringen. helt ned til 20 kr. for en trøje??? hold da op! Det er virkelig så billigt!

Glæder mig til min næste bestilling :-)

Is Deandre your company?

deandre.dk Details