Delight Mobile reviews

Delight Mobile reviews

Very low
2.7

Svindel og bedrageri

Det er så uretfærdigt at Delight Mobile reklamere/ annoncer en internet køb/tilbud som er utilgængelig og umuligt. I ca. 10 dage i tæk forsøgt jeg at købe 1 GB til 10 krone som lukkes aldrig når man følge vejledningen via sms-service. De svare heller ikke når man ringe.
Ind i 7/11 kiosk i Holbæk 4300, forsøgt jeg at tanke op til 50 kr. så er det utilgængelig, og det er det samme med at tanke op til 100. Den eneste tilgængelig er 200 kr. hvor de tror at det kan tvinge folk at købe kun for 200.

Dårlig service. Spørger man kundeservice på hjemmesiden får man intet svar.

Jeg har af flere gange prøvet at kontakte kundeservice ved Delight Mobile om problemer med at komme på internet på mobilen (min datter's mobil).

Da der ikke er nogen automatisk opsætning til android, man må opsætte den manuelt. Men der er ikke givet hvilke oplysninger man skal indtaste manuelt i sin opsætning på mobilen.

Har også prøvet at flytte mit abonnement fra Fullrate til dem; men de gad åbenbart ikke flytte mit nummer til dem og have mig som kunde. Så jeg flyttede det til Telmore som jeg har på min anden mobil, så nu har jeg begge mine abonnementer ved Telmore i stedet for.

Overvejer at oprette et abonnement til min datter ved Telmore i stedet.
Så aldrig mere Delight Mobile fordi de skider på deres kunder.

Svindel eller "teknisk fejl" ?

Jeg havde for 50 kr taletid på min konto og købte for endnu 50 kr dagen efter var min saldo på 3 kr.
Når man køber for 50 kr får man 3GB fri internet gældende i 7 dage, jeg havde brugt 159mb men alligevel var min saldo på 3kr. dagen efter, den burde stadig have været på 100 kr da der er "fri data" ved optankning

Jeg har skrevet til kundeservice to gange men intet svar fået, jeg har også ringet to gange men de taler kun engelsk nu, før havde de en dansk support afdeling, adressen på deres danske afdeling fremgår stadig af hjemmesiden.

Deres markedsføring og forretningsmetoder er direkte misvisende, fup og svindel.

Tænk dig om før du benytter dette mobilselskab.

Falsk Reklamer ... tyvene!

Hej
Jeg har den bundle Everything Ubegrænset aktiveret med gratis opkald, sms og data og efter 1 uge på internettet stoped og jeg så også, at jeg ikke har kredit på mit sim-kort (90 kr) har køber kredit 100 kr. på 04.10. 2013 og den 05.10. 2013 Jeg havde kun 3 kr tilbage, jeg har kaldet til at Delight støtte og de ​​har fortalt mig, at Ubegrænset faktisk Limited (3000 minutter 3000 SMS og 3000 MB for data), men jeg kan se, at den eneste Bundle er Ubegrænset Thieves, og der er ingen steder skrevet

Virker ikke i Spanien

Var på ferie i Spanien, brugte tid og penge til at fortælle Delight Mobile piger at deres SIM kort virkede ikke, efter en uge lykkedes mig at tale med deres teknisk service,
på engelsk, hvor jeg forklarede dem hvad de skal gøre for at "enable roaming" på mit SIM kort. Det lykkedes, jeg kom på nettet, men deres smart roaming virkede ikke.
Jeg har opgivet og vil ikke anbefale det til andre.
Delight Mobile er billig, men måske for billigt, at den kan bruges til noget som helst..

Roman Dogonowski

Engelske tyveknægte

Ved faktisk ikke hvad man ellers skal kalde dem det er skræmmende at møde sådan en firma det er total falsk markedsføring de holder på med ingenting af det de skriver passer men kors hvor de tager stjæler vores penge har skrevet til kontanten håber de vil tage dette op så vi kan advare andre mod at hoppe på det fup firma

Oversolgt på hjemmesiden - virker ikke i udlandet.

Har afprøvet det i Tyskland og Belgien, og det virkede ikke. Simkortet blev ikke accepteret på de lokale netværk, så jeg var nødt til at ringe til kundeservice i Danmark og brokke mig.
Efter at en tekniker havde pillet ved noget hjemme i Danmark kunne jeg roame til et lokalt netværk, men ingen af de sms'er, jeg sendte, nåede nogen sinde frem, og i reglen blev mine telefonopkald afbrudt.
Det såkaldte "smart roaming" virkede på intet tidspunkt.
Det mobile internet var ustabilt, men det kan jo skyldes de lokale leverandører.
Jeg fik fat i Delight Mobiles kundeservice i Danmark ved at ringe med mit Telenor-simkort, men den iøvrigt venlige medarbejder i kundeservice opgav at hjælpe. Hverken hun eller deres tekniker vidste tilsyneladende, hvad de havde med at gøre.

Very bad technical service quality

Customer since January 2013 and extremely disappointed by the technical service quality of this mo bile operator. Not able to receive text messages from selected mobile operators in Denmark. There were cases when I was not able to make or receive any calls for more than a day (Imagine all of the disadvantages related to work etc.) Customer services is not very efficient. My personal recommendation is to avoid this mobile operator. Prices seem relatively attractive by quality is very poor.

(By the way, posted a negative review on their facebook page, that was shortly removed)

virker

ok, sms virker. Hjemmeside virker

MISTER FORBINDELSE HELE TIDEN, AFBRUDER UNDER SAMTALE, SMS'ERNE BLIVER IKKE LEVERET.

DET VÆRSTE JEG HAR OPLEVET I HELE MIT LIV AF EN MOBIL SELSKABE

Utroværdig og dårlig forbindelse

Virkelig dårlig forbindelse når man ringer til udlandet. Priserne er sat op uden varsel..

Det kan ikke være bekendt i Danmark.

Store problemer med delightcom!! Jeg får heller ikke min SMS i 5 dage endnu. Jeg har ventet i 2 md. for at over flytte min telefon nr. Total uacceptabel!

Det lorte selskab!

1. Jeg begyndte at opleve problemer med delightmobil da jeg aktiveret mit nummer. Når man ringede fra andre tlf, sagde en stemme 'det nummer du ringer til eksistere ikke!'

Holde op!

Man skal skrive 00 45 xxxxxxx for at ringe til mit nummer!

2. Jeg kunne aldrig logge på min 'delight' hjemmeside

3. Og jeg har sendt 5 sms'er fra mit delight nummer, modtageren fik ikke en eneste... Og når jeg sender sms til mit delight nummer, modtage den heller ikke...

Min bedømmelse om delight er således: L*o*r*t

KEEP AWAY!

Du betaler for kvaliteten

Ofte meget svært eller umuligt at forstå hinanden når man ringer til Polen. Lav lydkvaliteten.

Delight Mobile Details

Visit Delight Mobile