Denlillaappelsin reviews

Denlillaappelsin reviews

8.4

Alletiders!

Masser af fine smykker, lækkert tøj og skønne tørklæder:-) Fornuftige priser, god service, billig fragt, hurtig levering!

Fantastisk hjemmeside.

Jeg er vild med "Den lilla Appelsin", de har de flotteste tørklæder i alle afskygninger, til meget billige penge, jeg har ikke stødt på en hjemmeside med så stort udvalg i tørklæder.
Jeg har allerede købt en del, både til mig selv, og andre er blevet givet som gaver, hvor modtageren har været glad for et flot tørklæde.
De har også tøj, smykker og tasker, men her er det tørklæder, der fænger.
Der er tit rigtige gode tilbud, og ind i mellem gratis fragt, som dog ellers er billig i forvejen.
Små fine gaver er der også med ind i mellem, når der bestilles varer.
Jeg kan varmt anbefale siden, den er alletiders med så fin service.
Altid fin og hurtig levering.

Bedre fås ikke

Vil lige fortælle at man modtager en kopi af sin bestilling via mail fra DEN LILLA APPELSIN. Stort udvalg, flotte varer og super service.

Virkelig fine ting og nemt køb

Stort udvalg, hurtig service, høflig betjening.
Jeg fik to par creoler i sølv ved en fejl, og da jeg henvendte mig, fik jeg hurtigt svar om, at de ville levere to par i guld, og de kom også lynhurtigt.

Fin service, hurtig levering

Super fine smykker, fornuftige priser, god service og en hurtig levering, er super glad for min stjerne-halskæde :-)

Kan anbefales :)

Sjove smykker, god kundeservice ... langsom levering

Min første oplevelse med Den Lilla Appelsin har været en blandet oplevelse. Jeg bestilte tre par øreringe og fik en mail med et kontonr., som jeg skulle overføre penge til. Det gjorde jeg så, og jeg hørte ingenting. Ingen bekræftelse på, at pengene var modtaget, eller at varen var afsendt.

En uge efter har jeg ikke modtaget noget, så jeg skriver til mailadressen, og jeg får svar med det samme. Forsendelsen må være gået tabt i posten, og de sender på ny. Det er surt, men det tegner dog positivt.

Der går endnu en uge, og jeg har stadig ikke modtaget noget, så jeg skriver igen, og får igen svar med det samme. På grund af ferie og sygdom er varen først lige blevet afsendt, og jeg modtager den dagen efter. Det er jo alt sammen meget godt, men to uger er altså for lang tid.

Jeg prøver igen en anden gang, for smykkerne var flotte og rimelige i pris, men det kan ikke blive til mere end tre stjerner i denne omgang.

Is Denlillaappelsin your company?

denlillaappelsin.dk Details

Visit Denlillaappelsin