Densoedeventetid reviews

Densoedeventetid reviews

8.8

God service, hurtigt svar, lækre produkter

Jeg bestilte to skønne skilte til hjemmet, fik hurtigt svar på spørgsmål og modtog mine varer indenfor en uge trods det ene skilt var i restorder. Skøn butik med virkelig lækre ting til baby og hjem! Kan bestemt anbefales!

fantatisk

super vare rar betjening og altid hurtigt fremt :-)

Super service :)

Bestilt nogle stofbleer og fik dem med brodering på de var bare så flotte tusind tak for en dejlig handel :) varme anbefalinger herfra :)

Super Service

Tusind tak for en god handel, det var bare så flot service, en nem og overskuelig hjemmeside, med mange "fristende" sager.
Jeg sendte en mail i fredags sent om eftermiddagen, havde egentlig ikke forventet svar så sent, men svar kom med det samme, dejligt, jeg fik bestilt varer, overførte penge, og i dag tirsdag er varerne så blevet leveret personligt, da de alligevel skulle på disse kanter, jeg bor ellers på Sjælland, og de på Fyn, og restlevering bliver eftersendt, så snart den er på lager igen. Så flot service,
Kan klart anbefales til andre.
Er ikke sidste gang jeg handler her.
Igen tusind tak for flot service.

100% tryghed, service til det yderste

Har netop handlet hos Den Søde Ventetid. Jeg søgte et graviditetssmykke - en bola - og fandt det jeg helst ville have hos dem, også her havde de den bedste pris og billigste fragt. Bestilte en mandag og fredag havde jeg stadig ikke modtaget noget. Jeg mailede allerede torsdag til firmaet og fik hurtigt svar. Jane fortalte, at smykket var sendt allerede dagen efter jeg havde bestilt det, altså tirsdag, så den burde være nået frem til weekenden. Den kom bare ikke. Mailede frem og tilbage med Jane, som tilbød at komme ugen efter og aflevere en ny personligt. Hun havde bare ikke flere tilbage helt magen til den jeg havde bestilt, men ville forsøge at skaffe den. Hun vendte senere tilbage og havde fundet en løsning og kunne få en magen til og ville komme og aflevere den tirsdagen efter.
Først torsdagen efter, altså 1 uge og 2 dage efter Jane havde sendt brevet, nåede det frem. Jeg kontaktede straks Jane og oplyste dette.
Synes det er at gå meget langt for kunden at erstatte en evt. bortkommen vare og ligefrem tilbyde at komme med den personligt på ens adresse, fordi man alligevel skal til Sjælland. Bedre service finder man da ikke! Mange andre firmaer ville måske sige "Bare ærgeligt"... Vil helt sikkert til enhver tid handle hos Den Søde Ventetid igen og være mere end 100% tryg ved dette!

Rask, biliig, service!

Min mor hadde et juleønske om et skilt som jeg ikke fant noe sted i Norge. Fant det på nettsiden til den søte ventetid, men det viste seg at de ikke sendte til Norge. Jeg sendte en mail, og før den nesten var sendt fikk jeg svar. De var behjelpelige med frakt til Norge, hjalp meg med betaling, og etter to dager hadde jeg skiltet i postkassen! Fikk inntrykk at de gjør hva som helst for kunden, og det er ikke hverdagslig lenger! Super service, raske svar, billige produkter og frakt! Stå på:))

Super dejlig oplevelse

faldt tilfældigt over siden , da jeg ledte efter metal skilte, og hold da op et udvalg, af lækkert , meget lækkert inventar og babyudstyr/gaver , jeg til dato ikke har set andre steder... fik bestilt skilt og dørmåtte .. til en god pris, porto er de også billig med ... Og ikke nok med det , selv om firmaet ligger på Fyn, fik jeg som varen leveret personligt ved døren , da indehaveren skulle på messe her i Vestjylland... det kalder jeg service.. og super lækre varer , Kan bestemt anbefales , og ikke sidste gang vi handler her

Lige det jeg manglede

Faldt over det skilt jeg manglede og spurgte sælger om jeg måtte afhente da jeg var på Fyn. Sendte mail og fik lyn hurtigt svar.
Hjemmesiden er sådan set fin nok, men jeg sad alligevel med en lille mistanke om at virksomheden ikke længere fandtes. Heldigvis svarede de som skrevet før lyn hurtigt tilbage og jeg bestilte 2 skilte til afhentning i Odense. Fik ved samme lejlighed set lidt flere spænde skilte hos sælger ;c)
De er lagt i mine bogmærker til senere brug ;)

1000 tak for fantastisk service ;)

Hurtig levering, god hjemmeside

Lille og god forretning på nettet. Rigtig gode priser. Jeg købte skilte og her fandt jeg dem til den billigste pris. Varene var godt bestyttede i pakken... hyggeligt med en håndskrevet besked på følgesedlen...så man rent faktisk kan se det er et "menneske" man handler med. Ikke sidste gang jeg handler der.

Fin, overskuelig og hyggelig lille butik

Hyggelig lille butik med fint udvalg. Har købt fine skilte og var heldig at ramme en periode, hvor jeg fik varerne leveret kvit og frit ved døren i løbet af to dage. Varerne er pænt pakket ind, så de ikke tager skade Nåede desværre ikke at købe det fine lege strygebræt inden det var udsolgt :0) Kigger ofte på siden, da priserne er gode og der er en blanding af nyt og gammelt, Overskueligt opdelt hjemmeside, hvor det er nemt at finde det man leder efter - om det er til baby, mor, møbler osv.
Kan varmt anbefales til andre.

densoedeventetid.dk Details

Visit Densoedeventetid