Dentalklinikken reviews

Dentalklinikken reviews

5.8

UACCEPTABELT!

Jeg havde købt et tilbud over hjemmesiden Groupon som indeholdt et tjek, røgentbilleder og tandrens hos dentalklinikken på nørrebrogade. Efter at have fået taget billederne, fik jeg fortalt at jeg havde to huller i tænderne. Jeg fik vist, hvor hullerne var på billederne. Jeg fik da bagefter lavet et tilbud over hvor meget det ville koste mig, omkring 1700 kr. Jeg sagde, at jeg ville tænke over det og evt. vende tilbage.

To måneder efter tog jeg til en anden tandlæge, som min søster selv havde. Tandlægeklinikken fortalte, at de aldrig havde modtaget billederne af mine tænder fra den dentalklinikken. Dentalklinikken havde ligeledes ikke renset mine tænder ordentligt.

En uge senere fik jeg igen taget røgentbilleder af mine tænder hos min søsters tandlæge.Tandlægen fortalte mig bagefter, at jeg altså ikke havde nogle huller. Han sammenlignede mine billeder med en, hvor man kunne se, at der var huller, her mørke skygger. Han fortalte at det kunne ødelægge mine tænder, hvis der blev boret i dem uden at der var huller. Jeg blev meget chokeret over dette, men samtidig også lettet over, at jeg ikke havde fået "ordnet" mine tænder hos dentalklinikken.

Man tager til tandlæge med tro om at de ved hvad de laver, men i dette tilfælde har tandlægen overhovedet ikke haft styr på det. Om det har været en fejl eller gjort bevidst, har jeg aldrig fundet ud af. Men uanset hvad, så er det ikke acceptabel.

Professionel behandling

Vores datter på knap tre havde fået skubbet sin fortand op i ganen. Fik en tid samme dag og hos en både dygtig og flink tandlæge. Yderst tålmodig og kompetent behandling af alle.

Uprofessionelt og utroværdigt

Da jeg har boet i udlandet nogle år havde jeg ikke nogen dansk tandlæge og derfor undersøgte jeg markedet for at finde en god billig tandlæge. Jeg blev henvist af hjemmesiden billig-tandlæge og nej hvor jeg fortryder det.

1: Første gang jeg skal have lavet tre huller har tandlægen dobbeltbooket, så istedet for at rykke den ene aftale, simultan arbejder han mellem to tandlægerum, ikke det fedeste når man har 1000 instrumenter i munden, at tandlægen smutter flere gange under operationen for at hjælpe en anden patient.

2: Tandlægeassistenterne virkede amatøragtige. De lavede flere fejl (tabte udstyret, nev mig i læben med luftinstrumentet, vidste ikke hvilket instrument de skulle give tandlægen, hvilket de også gentagende gange fik skæld ud af af tandlægen

3: Det kan selvfølgelig ske, men alle tre gange jeg fik lavet noget hos Dentalklinikken var der ventetid på 10-15 min ud over den aftalte tid.

Perfekt på en helligdag

Tabte en krone, 10 min efter min egen tandlæge lukkede - lige op til påske og skal ydermere ud og rejse i ugen efter. Kontaktede dentalklinikken i københavn som også findes under tandlægevagtern københavn. Fik en tid dagen efter, torsdagen i påsken, og kom til præcis på klokkeslet. 15 min senere sad kronen igen fast og de to medarbejdere ydede perfekt service. 1250 kr er en ok pris for det arbejde på den tid ;) så tak herfra

Is Dentalklinikken your company?

Dentalklinikken Details

Visit Dentalklinikken