Dentis Hillerod reviews

Dentis Hillerod reviews

4.7

Landets værste tandlæge!

Jeg vil ingen gang anbefale min værste fjende om at bruge Dennis og Dentis i Hillerød. Værre klamphuggeri skal man lede længe efter. Skulle starte et forløb op hos dem med en samlet regning på godt over 13.000 kr.

Havde en tid kl. 8.45 (de åbner først kl. 8.30) lå møg syg aftenen inden med opkast og feber, hvor jeg lige fra kl. 7.30-8.15 ihærdigt prøvede at kontakte dem for at melde mig syg. Kl. 8.10 var jeg heldig at komme igennem, hvor jeg fortalte om det hele og hvor hun sagde det var helt fint og gav mig en ny tid. Jeg blev ikke oplyst om noget gebyr og på hjemmesiden står der heller intet.

Få dage efter kom der en regning ind på 250 kr for ikke at melde tiden fra dagen inden + 250 kr for ikke at give besked 30 min inden sin tid. Hvad kunne jeg gøre? Iøvrigt fik jeg fat i dem 40 min før min tid. Men normalt er det jo umuligt hvis de åbner 8.30 og man har en tid 8.45! Jeg ringede til en dum assistent som hele tiden bare sagde ja, ja og ja. Hun lovede at jeg ville blive ringet op men ligesom de aldrig besvarer mails så ringer de heller ikke.

Aldrig har jeg været med til en værre service på trods af man skal ligge over 13.000 dernede så vælger de at sende to regninger på 500 kr.

Jeg har nu skiftet tandlæge i ren raseri og det viste sig at Dentis ikke har gjort deres arbejde godt nok selvom de flittigt tager røngtenbilleder, så var der huller som de ikke fandt!

Gør jer selv den tjeneste og hold jer væk fra Dentis! De lover også smertefri behandlinger med laser, men de vil aldrig bruge det! ØV!

Utrolig skidt service....

Jeg lider af tandlægeskræk men måtte til sidst bide i det sure æble og gå til tandlægen.
Fik en tid men siden sidst er reglerne ændret så det nu er betaling med det samme.
Jeg gjorde klinikassistenten opmærksom på at jeg nok skulle have lavet for mange penge og ikke havde mulighed for at lægge det hele med det samme, så hvis det var deres praksis, så måtte jeg finde en anden tandlæge at få det lavet hos...
Smilende forsikrede hun at det ikke ville blive et problem, at vi sagtens kunne finde ud af det....
Jeg fik lavet mit eftersyn (til 600,-) afregnede dette, men da jeg ville bestille ny tid til at få lavet det som skule laves fik piben en anden lyd.... Det var ikke muligt at lave en afdragsordning, så det hele gik bare ud på at få de 600,- ud af mig.
Har mailet til dem for en forklaring men de vælger ikke at svare...
Skidt service i et fag hvor tillid har stor betydning.

En sober behandling

I forbindelse med flytning fra København til Nordsjælland har jeg skulle skifte læge og tandlæge.
Da jeg er over halvvejs igennem livet, var det vigtigt at finde en tandlæge som kunne vejlede b. la. omkring implantater. Mit valg faldt på Dentis i Hillerød. Fra første samtale har jeg fået en grundig og omhyggelig vejledning, og har med den i ryggen kunne træffe dispositioner i forhold til vedligehold af mine tænder.
En absolut sober og nøgtern vejledning, og en grundighed som jeg har været meget glad for. Jeg føler mig tryg og i gode hånder.

Klamphugger af værste skuffe!!

Jeg har fået lavet to rodbehandlinger hos Tandlægecentret Hillerød v/Dennis J. Christensen. Den ene tand flækkede og måtte rives ud efter 6 uger og i den anden røg plastfyldningen ud efter et halvt år. Jeg fik en ny plastfyldning lagt i og dette skulle så være uden regning. Den røg ud efter 1 døgn og jeg måtte igen få en ny plastfyldning i. Pludselig 3 måneder senere modtog jeg en incassoskrivelse fra deres advokat på grund af manglende betaling. Så fra at det ikke skulle koste noget, skulle det så koste 900 kr. for en ny plastfyldning og med advokatgebyr og rykkergebyrer som jeg aldrig har modtaget, kom regningen op på 1.855 kr. Jeg har forgæves prøvet at finde en løsning og bl.a. tilbudt at betale for selve behandlingen, men er desværre kun blevet mødt med en uforstående arrogant holdning fra Dennis.

HOLD JER LANGT VÆK FRA Tandlægecentret Hillerød v/Dennis J. Christensen. Klamphugger af værste skuffe!

Kan IKKE anbefales

Jeg skulle skifte tandlæge og bestilte en tid til alm. tandeftersyn hos Dentis, det skulle jeg ikke have gjort.

Tandlæge og assistent virker fra starten helt uoplagte, de havde faktisk ikke plads til mig, så jeg måtte lige ligge i en midlertidig stol indtil den rigtige stue var klar, så rykkede vi derind. Tandlægen gik flere gange under den forholdsvis simple behandling og virkede stresset.

Han opdager så at der er slået en lillebitte flig af en tand, jeg har gået sådan længe og den har overhovedet ikke generet mig, før jeg ved af det, har han bare sat en plastikfyldning i uden af informere mig - jeg mener, det er vel mine tænder.

Jeg ender så op med at skulle betale 800,- for et alm. tandeftersyn.
Det gør jeg ikke igen, servicen er helt i bund!

Is Dentis Hillerod your company?

Tandklinikken som sætter dig i centrum, og tilbyder flotte resultater i behagelige omgivelser

Visit Dentis Hillerod