Desibel reviews

Desibel reviews

7.7

Altid spændende varer og super betjening !

Jeg har flere gange handlet hos Desibel og gør det gerne igen.
Uanset om det har været i butikken i Svendborg eller på forskellige messer i Danmark, har jeg altid fået en super betjening af Miriam, som ejer butikken.
Nu mangler jeg kun, at handle i Desigual Shop (web-shoppen), hvor jeg har kig på et par smarte jeans. Jeg glæder mig allerede til endnu en god handel med Miriam.
Her kan I roligt handle og være sikre på at få en venlig og professionel betjening.

Superlækkert design

Tøjet kom to dage efter ordreafgivelse og designet er lige min og min datters stil. Smukke farver, smart og lidt anderledes.
Her handler jeg helt sikkert igen :-)
Kvaliteten kan jeg ikke anmelde endnu, da det for mig handler om udseendet efter 5 vaske.
Det vender jeg gerne tilbage med :-)

Is Desibel your company?

desibel.dk Details