Designklassikershop reviews

Designklassikershop reviews

9.4

Perfekt !

Super god service og information. Vil helt sikkert handle hos Jer igen !

En god oplevelse at handle hos Designklassikershop.

Jeg bestilte min vare en onsdag morgen og modtog den i pakkeposten fredag. Hurtigere kan det ikke gøres :-)
Varen var pakket rigtig fint ind og der var en personlig hilsen og chokolade med, det synes jeg er super god stil.
Det er ikke sidste gang jeg handler her.

Alt helt i orden

Jeg har 2 gange bestilt varer her, og alt er leveret korrekt og rettidigt. Sådan skal det være.

Super!

Hurtig og god service. Pakken blev leveret dagen efter jeg bestilte. Super! Et lille ekstra plus, der var chokolade med....altid dejligt ;-)

Bestilte en barnestol fra Hindevadgård. Pakken kom hurtig og sikkert, desværre med en gyngehest. Men denne fejl blev rettet på bedste vis og til tiden. Føler virkeligt, at det er et firma man kan stole på.

En meget tilfreds kunde

Jeg bestilte i går den 21.1.2014 en Lyngby Vase. I dag kom posten med den. Det er jeg meget glad overrasket over, og det kan jeg da kun være tilfreds med. Så herfra en god anbefaling til firmaet. Mvh. Elin Hørdum

Super god service

9 Januar 2014
Har oplevet en en fantastisk service fra Designklassikershop. Jeg fik nogle julegaver der var købt i Designklassikershop. De var købe henholdsvis i nov. og start af dec., hvorfor de 14 dages frist for returnering jo var overskredet, da jeg henvendte mig efter helligdagene. De var nemme at komme i kontakt med, Jeg forklarede at produkterne ikke lige var det jeg havde tænkt mig, og at jeg gerne vil returnerer varerne. Det skal lige nævnes at indpakningen var så præsentabel at det var en fornøjelse i sig selv. Det var heldigvis ingen problem. jeg modtog pengene på min konto få dage efter jeg havde sendt pakken retur. Kan kun anbefale Designklassikershop, deres service er i top- klasse.
KH
Helle

Super firma

Bestilte vare og ville gerne have sendt det til Canada, ingen problem der blev sendt en opkrævning på det det kostede ekstra. Der handler jeg gerne igen. Super personlig kontakt.

Rigtig god service.

Vi har købt nyt sofabord i Designklassikershop og har helt igennem været tilfredse med handlen. Vi er blevet rådgivet omkring valg af træsort og holdt orienteret omkring fremstilling og levering af bordet - og det levede op til forventningerne.
Annette

Super hurtig levering - er godt tilfreds!

Er bare som det skal være. handler sikkert her igen

SUPER SUPER

super - simpelthen super Alt fungerede perfekt - hurtig ekspedition -pakke bragt lige til døren (endda incl.i prisen) -
emballeret til ug - flot vare til en absolut rimelig pris.
DET KAN IKKE GØRES BEDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg kan kun give min varmeste anbefaling til DESIGNKLASSIKERSHOP
ps chokoladen smagte godt
venlig hilsen
Kirsten Pedersen

EN RIGTIG GOD OPLEVELSE AT HANDLE I DESIGNKLASSEKERSHOP

Nemt hurtigt og effektiv! Bestilte torsdag og modtog allerede lørdag! Desuden var det betydeligt billigere -og portofrit!

Hvor bliver man glad...

TAK for chokolader og go-cards. Gave indpakket smukt klar til jul!
Bestilte mandag aften ved 21-tiden, fik mail allerede tirsdag morgen at varer bliver afsendt samme dag. I dag onsdag har pakke posten afleveret varen...
Sådan skal det gøres. Tak for god service...

Fantastisk

Bestilte mine puder lørdag aften, tirsdag middag blev det leveret - super nemt og dejligt.

Perfekt emballage mv.

Det er mit første køb på designklassikershop.dk - og det bliver ikke det sidste!
Bestilt et sofabord og var spændt på, hvordan det ville se ud efter turen gennem postvæsenet. Min glæde var stor, da det kom frem, for det var super godt pakket ind. Jeg kan klart anbefale andre at handle der, for service mv. er altså i orden!

Designklassikershop har en fantastisk service

Jeg har kun rosende ord til Designklassikershop. De er nemme at komme i kontakt med, hvis der er behov for dette. Deres service er i top. Jeg fik i gave en ødelagt lysestage indenfor en uge, fik jeg tilsendt en ny.

Det er ikke sidste gange jeg har handlet med Designklassikershop:)

Hurtig respons, god service og lynhurtig forsendelse!

Lynhurtig ekspedition - kan uden tvivl anbefales! :)

Fra nul til fire (fem) stjerner

Efter at have afgivet en ordre via designklassikershop.dks hjemmeside, opstår der problemer med pris og levering, som vi både taler og mailer med butikken om
Til trods for vore uoverensstemmelser, ender det dog op med at vi får leveret varen, og som kompensation leveres den uden beregning
Så alt i alt blev det til en god oplevelse, og vi vil gerne vende tilbage

Super super oplevelse :-)

Bestiller vare kl. 11.00, modertager bekræftelse på, at varer er afsendt med Post Danmark kl. 12.30, næste dag kl. 8.00 modtagelse af varen - det er bare SUPER SERVICE. Jeg giver Designklassikershop mine varmeste anbefalinger´.

Super service, billige produkter

Har handlet hos designklassikershop flere gange. Super service og hurtig levering hver gang. Mine bedste anbefalinger.

designklassikershop.dk Details

Visit Designklassikershop