Designskins reviews

Designskins reviews

6.1

nem, overskuelig hjemmeside!

Dejlig overskuelig hjemmeside med god vejledning i hvordan man laver sit eget cover præcis som man ønsker :)
Dog fik jeg dog mit cover med en "misfarvning" i, hvilket er rigtig ærgerligt. :(

Modtog ikke mine ordre, mangler stadig én...

Jeg købte tilbage i starten af året et "sticker" til min iPhone 4. Det var et som de selv havde inde på siden, altså ikke et, jeg havde designet. Da der var gået lidt over en måned skrev jeg en mail til deres kundesupport omkring, hvor den kunne være blevet af. Han vidste ikke så meget om det, men var sød nok til at sige, at de ville sende det igen, da de åbenbart kunne se at det var sendt ud af huset.

Der går knap halvanden måned før jeg modtager det nye – i mellemtiden har jeg skrevet, for at høre hvor det blev af. Manden var sød nok, og han gav mig en rabatkode, så jeg kunne få et gratis produkt som tak for tålmodigheden. Da jeg indtaster den kode, modtager jeg lidt efter en mail om, at den er modtaget. Jeg har stadig ikke set noget til det, og orker faktisk ikke at gøre noget ved det længere.

To en halv måneds ventetid på ét produkt!

zeer trage levering en chagerijnige klantenservice

Ik heb bij deze winkel voor m`n dochter`s mobieltje een zelfontworpen designskin besteld, direct betaald, en levering zou binnen 1-2 werkdagen plaatsvinden. Negen dagen later is de bestelling nog steeds niet verstuurd, en toen ik de klantenservice belde voor meer informatie omtrent deze vertraging en de leverdatum, werd ik niet enkel zeer pinnig te woord gestaan door de telefoniste, maar kon ze mij er tevens niets over mededelen. Als m`n designskin straks eindelijk binnen is, is het meteen de laatste keer geweest dat ik deze winkel "bezoek".

Is Designskins your company?

Designskins Details

DesignSkins - Gestalte den Look deiner elektronischen Geräte und Möbel mit individuellen Design Skins von DeinDesign - Exklusive Motive und der Skin-Designer stehen dir zur Verfügung!

Visit Designskins