Detbedstefoder.dk reviews

Detbedstefoder.dk reviews

7.9

Fin kvalitet af foder og hurtig levering

Nem og overskuelig hjemmeside og kvalitets foder som vi skulle bruge - leveret efter 2 dage... alletiders! :)

God kvalitet.

Jeg vandt en 15 kg. pose kattemad, og med mine kræsne katte var jeg meget spændt på om de overhovedet ville spise det! Men..... det elsker simpelthen det foder, så jeg vil selvfølgelig fortsætte med det, og at det så også bliver leveret til døren og prisen er rimelig, er bestemt et ekstra plus. Kan varmt anbefales!

Imponeret

Jeg har haft svært ved at finde foder til min 12 årig perser (kat) - han vil ikke have det foder som jeg har købt i butikkerne så jeg formoder at han er kræsen.

Jeg forsøgte med DetBedsteFoder.dk og jeg må indrømme at jeg er imponeret over kvaliteten af foderet og leveringen. Jeg fik endda gratis fragt med og katten spiser på liv og løs.

Jeg kan varmt anbefale sitet! :)

detbedstefoder.dk Details

Visit Detbedstefoder.dk