Det Gode Greb reviews

Det Gode Greb reviews

7.7

Helt perfekt !!

Før jeg kunne placere et køb via hjemmesiden, blev jeg nødt til at skrive til butikken, for lidt vejledning.
Der var hurtigt et meget kompetent svar i mailboksen, hvorefter jeg kunne bestille varerne.

Varerne blev modtaget hurtigere end forventet og var af en lækker kvalitet.

Jeg kan kun anbefale at købe sine kvalitets-dørgreb her !!
Det Gode Greb

Reply from Det Gode Greb

Hej Henrik

Tusinde tak for de pæne ord, det glæder mig utroligt meget at høre at du har været tilfreds med forløbet og vejledningen i forbindelse med dit køb!

Jan Jensen
Indehaver af www.detgodegreb.dk

Jeg skrev til Det Gode Greb om en toiletbesætning fra Hoppe, om morgenen kl. 10 og kl. 11 havde jeg svar fra dem med priser og det hele.
Kl. 11.30 var det så lagt på deres hjemmeside så jeg kunne bestille.

Alt sammen til en meget rimelig pris.

Jeg havde lidt problemer med at få deres bestillingside til at ville sende til min arbejds plads. Efter at have skrevet med dem et par gange, endte de med at ringe til mig.

Kan kun anbefale dem.
Det Gode Greb

Reply from Det Gode Greb

Hej Morten

Tusinde tak for de pæne ord, det glæder mig utroligt meget at høre at du har været tilfreds med forløbet, til trods for at vores bestillingsside drillede.

Dette er imellemtiden blevet løst ;-)

Jan Jensen
Indehaver af www.detgodegreb.dk

Det Gode Greb Details

Det Gode Greb er forhandler af kvalitets dørgreb. Kvalitet det føles rart og det giver dig en følelse af, at du har valgt det helt rigtige dørgreb. HOPPE dørgreb er en mærkevare indenfor dørgreb og du ved derfor at du vil få opfyldt dit krav om første klasses kvalitet ved køb af dørgreb fra HOPPE og Det Gode Greb.

Visit Det Gode Greb

Call us on: +45 21775205