Dethitter reviews

Dethitter reviews

3.5

Burde lukes

Stol ikke på denne side, alle kan skrive lige hvad de vil. firmaet tjekker ingen timg. Total utroværdig side. Burde lukkes

dethitter blackmailing søgemaskine

Lad være med at lægge jeres annoncekroner hos eniro.dk/krak.dk som ejer dethitter.dk - du risikerer at blive tilsvinet for dine egne penge!
Man kan anonymt oprette ratings som intet hold har i virkeligheden - faktisk får man indtryk af at de ligefrem spekulerer i de mest dårlige bedømmelser, så de måske kan få penge ud af de berørte firmaer, som intet kan stille op. Det er helt utroligt, at det er tilladt at lave en sådan "gabestok" forretning.

Eva Solo Webshop

Aldrig har jeg oplevet så dårlig kundeservice som hos Eva Solo.
Jeg bestilte en tændingsknap, 2 dele, til en grill. Får en ordrebekræftelse på, at nu har de sendt begge dele. Det koster kr. 70,00 i fragt.
Pakken ankommer men indeholder kun den ene del og det koster stadig 70,00 i fragt. Den anden del får de først på lager igen i februar 2012.
Det er ikke på noget tidspunkt blevet oplyst, at den resterende del er i restordre.
For at få den manglende del skal jeg igen betale 70,00 i fragt. Begge dele kunne være i en prøvepost til 16,00 i porto.
Så undgå, at bestille noget hos Eva Solo webshop.

Anmeldelser?

Søg f.eks på "autoværksteder" "Næstved" og næsten alle de positive anmeldelser er skrevet af firmaet selv!

Når man søger på en virksomhed, fremgår det at der er flere anbefalinger af disse, på trods af at der ikke er en eneste anmeldelse. Udover det bliver man opfordret til selv at skrive en anmeldelse.

Baserer besøg på falske oplysninger. Det er efter min mening i direkte strid mod markedsføringsloven, og jeg føler at forbrugerombudsmanden bør kigge på sagen.

Ydermere kan man ikke bruge virksomheders ratings til noget som helst, da de kan oprettes af fiktive personer. Så alt i alt et ekstremt dårligt og ikke særlig gennemtænkt koncept.

Enig med den første anmeldelse

Jeg mener siden har et generelt troværdigheds problem

Siden er utroværdig

Man har ingen chance som virksomhed for at sikre sig at dem der skriver rent faktisk er dem de giver sig ud for...håbløst dårlig side når alle bare kan lade som om de er en eller anden, og skrive dårlige anmeldelser.

Visit Dethitter

Media & Marketing