DetLED.dk reviews

DetLED.dk reviews

8.6

Hvor sende to forskellige Track and Trace email fra to forskellige afsendere ?

fra både noreply-at-pacsoftonline.se og kundeservice-at-detled.dk ?

Forvirrende og unødvendig med to email, som jeg er sikker på at vi alle gerne ville have halveret ;-)

Men ellers rigtigt fin og hurtigt bestilling / levering

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse af os her på trustpilot.dk :-)

Vi kan godt se det er lidt forvirrende med 2 gange tracking forsendelser, og vi ved ikke hvorfor Post Danmark sender 2 gange, men måske bare for at være sikker på du får tracking nummeret ?

Men vi håber da de en dag vil lave det om til glæde for dig som kunde. :-)

Vi takker endnu engang for din anmeldelse af os, og håber du er og bliver tilfreds med dit nye LED belysning :-)

Rigtig god påske fra

Holdet bag

Perfektion

Der er ikke mange netbutikker jeg stoler på, der er tit problemer med returnering eller generelt ringe kundeservice. Så jeg må siger jeg er faldet lidt bagover med den fine behandling jeg har fået ved DetLED.dk.

Jeg har fra dag 1 været i kontakt med Jonas som ejer det, jeg tror han besvarer alle kunde henvendelser selv, og gøres normalt en gang om aftenen. Og må sige har været som at snakket med en gammel ven. Han har både vejledt og rådet mig så jeg fik det helt rigtige. Der har hele vejen igenne været fokus på hurtig levering og blev hele tiden informeret om forsendelsen.

Jeg har allerede anbefalet DetLED.dk til mine venner, og det gør jeg så også hermed til alle andre. Det er ihvertfald der jeg handler næste gang.

vh
Jeppe Bøtkjær

Kanon service og hurtig levering

Har handler hos DetLED for første gang, og bestemt en positiv oplevelse. Skulle bruge led spots til mit badeværelse, og hjemmesiden gav en lang række vigtige informationer omkring selve spots, men også omkring hvilken leddriver der skulle bruges. Denne var et sæt med led driver samt fordeler, så tilslutningen var yderst nemt.

Led driveren var i restordre, hvilket også fremgik af hjemmesiden. Fik straks efter bestillingen en mail fra kunde service om dette, og at den ville komme dagen efter til forsendelse. Det gjorde den, så super hjemmeside med stort udvalg og nyttige informationer, kanon service og rigtigt god leveringstid.

Absolut ikke sidste gang jeg handler hos DetLED.

//Steffen Sørensen

Super service, og hurtig levering.

Jeg vil gerne takke Det LED for en super god service, jeg har nu handlet med Det LED 2 gange og det spiller - helt perfekt. God service, gode priser og hurtig levering.
Det er bliver hård for jeres konkurrenter at være med.
Super godt gået!

hurtig ekspedition og super service

ringede og fik en super betjening, bestilte varene som ankom dagen efter.... thumbs up

Perfekt handel til den bedste pris!

Jeg har handlet hos detled.dk flere gange, og hver gang har det været perfekt.
Har købt led lys og daxtor easy2setup spot, og er fuld ud tilfreds :-) Bedste pris og hurtig levering. kan helt sikkert anbefales.

Hej Kristian

Tak for din anmeldelse af os her på trustpilot

Det gælder mig at hører du er tilfreds med dine handler hos os, og vi ser frem til at betjene dig igen :-)

DetLED

Virkelig sløve til at håndtere returnering på reklamation

Bestilte nogle Daxtor spots med Sunflux LED pærer til mit køkken. Pærerne gav ikke det lys jeg forventede. Jeg målte på dem og kunne se at de kun brugte 4.1 - 4.4 watt og derfor selvfølgelig også mindre lys end en 5w pære. Jonas fra butikken var sød til at aftale med mig at jeg kunne sende dem retur og anbefalede nogle andre pærer, som jeg så bestilte og sendte samtidig de andre lyskilder retur den 21/1
Den 15/2. lavede jeg reklamation på Paypal og skrev til butikken fordi jeg ikke havde modtaget pengene retur.
Dagen efter svarede Jonas og vi blev enige om at han nok skulle betale tilbage.
Den 18/2 skriver jeg så fordi jeg stadig ikke har modtaget pengene, og modtager svar om at Paypal driller lidt.
Den 24/2 skriver jeg igen.
Den 25/2 ringer jeg.
Den 26. får jeg endelig pengene ind på min konto.

Rigtig ærgeligt, for min opfattelse var rigtig god til at starte med, og jeg er sikker på at jeg havde været 100% tilfreds hvis jeg ikke havde haft behov for at reklamere.
Jeg har siden læst om LED-lyskilder, og langt de fleste skulle være skrevet til højere effekt end de har (undtaget ikeas), så det er åbenbart normalt, men det gør det ikke mere rimeligt, men det kan man altså ikke klandre butikken for, ud over at de måske burde orientere om det for at være 100% fair.

Hej Bo

Tak for din anmeldelse af os på Trustpilot.

Du har helt ret i at vi ikke har levet op til det forventet mht. din retursag, og det er bare ikke godt nok. Vi fejler desværre som menneske en gang imellem, og det er desværre hvad der kan ske, selv om det ikke burde kunne ske for en virksomhed.

Den tvist du havde oprettet ved PayPal, jeg ikke gøre noget ved da det er PayPal der skal undersøge sagen, og så længe de gør det, kan der ikke tilbageføres penge, så derfor kunne jeg ikke få lov til at tilbagefører til dig.

Inden din anmeldelse af os kom ind nu her, kunne jeg se du har afsluttede sagen med PayPal, og det var ellers det du sagde du ikke kunne ?? Det forstår jeg så ikke en dyt af.. Havde du bare gjort det med det samme, havde jeg kunne overfører beløbet til din konto, med det samme. Nå lad det ligge.

Du har udmålt LED pærer til mindre end de 5 watt. Det er kun dejligt de bruger mindre end forventet, for det er ikke pærens watt der giver effekt, men lumen.

I dag skal man omregne watt med lumen, så derfor erstatter de lyskilder du bestilte først, nu det de skal, da de er 250+ lumen.

Det er korrekt en LED bruger mindre strøm efter den har været tændt noget tid, og det er kun godt, da det jo som sagt er lumen der tæller, så det er først skidt når lumen bliver mindre. Så LED pærer der bruger 1 watt og afgiver 300 lumen ville være fedt. :-)

Til sidst vil jeg blot endnu engang beklage din oplevelse af os, og jeg håber på vi kan få lov til at bevise vi godt kan yde god service, ved din næste LED handel.

Håber du ellers er glad nok for de indkøbte spots samt lyskilder, for det meldte din historie jo ikke noget om :-)

DetLED

Super pris og hurtig levering

Bestilte en vare kl. 15 .. Fik det som aftalt dagen efter. Status mails kom prompte. Kan anbefales!

Hej C.M

Tak for din anmeldelse af os her på trustpilot.

Håber du er glad for varen du bestilte, og så glæder vi os til at betjene dig igen, så frem du skal bruge andet LED og tilbehør :-)

DetLED

Det er bare firmaet hvis du vil have Led-belysning

Jeg har nu handlet her 2 gange og har kun gode ting at sige. Rigtige gode oplysninger på mail om forsendelsen. Hurtig pakning og levering.OG SÅ TIL DEN RETTE PRIS. Har købt Diolux r3d led pære og Daxtor bagdåser.

Hej Erik

Lige et forsinket tak for din anmeldelse af os her på trustpilot.

Vi er meget glade for at du finder vores LED belysning godt, og vi håber du får masser af glæde af det. Jeg og holdet bag DetLED glæder os til at betjene dig igen, ved din næste handel hos os :-)

DetLED

Efter end bestilling svarer firmaet ikke på henvendelser - og refunderer ikke penge for returvarer

Den 8/11 2013 bestiller vi 14 LED pærer til en samlet værdi af knapt 2000 kr. uden fragt.

Inden bestillingen var vi usikre på om nogle af pærerne ville passe til vores lampe. Derfor skrev vi til Detled.dk for at høre om der var mulighed for at afprøve og efterfølgende returnere pærerne, i tilfælde af at de ikke passede eller ikke levede op til vores forventninger. Her fik vi svar dagen efter med et klart og tydeligt svar - "Jo så længe i bare passer på produkterne, sker der ikke noget ved i afprøver dem Smiley, der blinker. I har altid 14 dage til at fortryde ordren."

Umiddelbart et godt tegn, så vi bestiller de 14 pærer. Den 2/12 2013 får vi så besked om at pærerne er sendt.

Efter at have modtaget pakken afprøver vi pærerne, ganske som aftalt. Desværre lever pærerne ikke op til vores forventninger. Vi skriver derfor d. 9/12 en mail til Detled.dk, hvor vi stiller dem en række spørgsmål - desværre får vi aldrig et svar.

4 af de bestilte pærer har et meget rødligt skær - de sendes retur.

4 af de bestilte pærer ankommer i antistatiske poser. Vi skriver derfor om det er i orden at vi bryder posen på en for at afprøve pæren. Men eftersom vi ikke modtager et svar og de 14 dages returret nærmer sig, pakker vi en ud og prøver den i lampen. Desværre er pæren for stor. Vi sender derfor de 3 resterende retur - og monterer den sidste i en anden lampe. Men allerede efter en uge holder denne pære op med at virke.

6 pærer er købt som dæmpbare.

3 blev monteret på en LK fuga Touch IR 350 uni lysdæmper. Men her flimrer pærerne de første 10-15 sek. efter at være blevet tændt, og lyser herfra normalt. Desværre kan de på ingen måde dæmpes uden at de flimrer som stroboskoplys.

3 andre blev monteret på en LK Fuga mek-s 300cr skydedæmper - her fungerer pærerne normalt, og begynder først at flimre ved 80-90 % dæmpning. Det er dog til at leve med, for pærerne lyser helt igennem fantastisk ved fuld styrke.

Vi skrev også til Detled.dk omkring dette problem, da de på hjemmesiden for produktet ikke har angivet at der er dæmpere pærerne ikke virker med - desværre hørte vi intet.

Vi sender derfor i alt 7 pærer retur til Detled.dk d. 15/12 2013 og regner med at det bliver en formsag. Da vores printer desværre er defekt på afsendelsestidspunktet, udfylder vi et A4 ark med de nødvendige informationer for at Detled.dk kan se hvilke varer det er vi ønsker at returnere, når nu vi ikke kan vedlægge et print af fakturaen. Vi kan se at Detled.dk har modtaget pakken d. 18/12.

Vi hører intet - og vi ser ingen penge på vores konto. Vi undrer os, men tænker at der må være juletravlhed og venter med at rykke til det nye år. Kalenderen runder 2014, og da vi stadig ikke har modtaget penge for returvarerne skriver vi på ny en mail til Detled.dk d. 22/1 2014 - var har trods alt i næsten 800 kr. til gode.

Og ja, du har vel næsten gættet udfaldet - stadig intet svar fra Detled.dk...

Vi sidder nu her og overvejer om vores sag mon er glemt eller om der er tale om ond tro? Uanset er vores tillid til Detled.dk tæt på at være ikke eksisterende. Vi overvejer derfor at gå videre med sagen til E-mærket.

Reply from DetLED.dk

Her er hvad vi har svaret denne kunde.

Hej og tak for din anmeldelse af os!

1. Det er rigtig i ikke har fået svar da mailen fra jer er gået i vores spam-filter og derfor har vi ikke opdaget det, og det er MEGET beklageligt.

2. Vi er flyttet til nye og større lokaler, og derfor er vi meget bagud på retur varer siden og det er bare IKKE GODT NOK og det ved vi.

3. Vi tilbagefører UDEN problemer jeres penge for returvarer i morgen, og for ventetiden ville vi så have givet jer (som de andre kunder får) 300 kr. til at handle for i shoppen, da vi er bagud på retur varer siden.
Dette vil vi stadigvæk gøre, trods den kedelige anmeldelse på Trustpilot her, for vi er meget uforstående for i ikke ringer til os, nu hvor i ikke får svar på mail. ??????

Der er ikke noget vi vægter mere en GOD KUNDESERVICE og det er det vi altid stræber efter.

Jeg skal til sidst endnu engang undskylde for at i ikke fik svar på de spørgsmål i har haft, og for at jeres retur sag endnu ikke er afsluttet, men det bliver det med sikkerhed i morgen tidlig, så denne sag kan blive lukket.
Vi er et ærligt firma som gør alt for vores kunder, og vi må kun håbe på vi kan få lov til at bevise det en anden god gang, at vi godt kan give god kundeservice.

Håber her vi har bevist vi godt kan give god kundeservice.

DetLED.dk

Gode priser og hurtig levering

Super priser og hurtig levering , handler der helt sikkert igen

Næste gang bliver det også DetLED.dk !!

Jeg skriver denne anmeldelse på opfordring fra mig selv.. Der skal meget til at imponere mig, men nogen gange så lykkkedes det alligevel.
Jeg bestilte (efter lang tids søgen og overvejelser) nye LED pærer til mit badeværelse. Jeg havde læst en del om LED og deres manglende evne til at gengive den korrekte farve (hvilket godt kan være lidt kritisk ved badeværelses spejlet). Endelige fandt jeg Sunflux MR11 3,5W, med en RA værdi på 96 hos DetLED.dk, samt Sunflux G4 med RA på værdi 94 (som skulle erstattte hhv. 4 stk. GU4 20W halogen og 2.stk G4 10 W halogen).
Prisen på ovenstående var rimelig, bestillingen foregik let og jeg modtog hurtig mail på bestillingen, kort efter bestilling modtog jeg så information om afsendelse af mine bestilte varer og mindre end 21 timer efter kunne jeg afhente min pakke i døgnposten. DET ER BARE HURTIG LEVERINGE!
Jeg skydte mig hjem og skiftede de gamle halogen pærer ud med mine nye LED og resultatet er perfekt. (til info havde jeg i forvejen en 60W 12V Jernkerne transformator, som kun skulle drive de 2 10W halogen som blev udskiftet, og en anden transformator som nu er overflødig). Er hermed gået fra 100W til 16,4W, og med en gennemsnitlig brændetid på 10 timer dagligt, tror jeg hurtigt at mine nye LED har tjent sig hjem.
Næste skridt bliver så køkken belysningen som helt sikkert også bliver købt hos DetLED.dk (det bliver sikkert SunFlux P4 eller P5 lysskinne).

Handel uden problemer!

Fandt butikken på internettet ved søgning efter led-pærer. På hjemmesiden fandt jeg hurtigt, det jeg søgte, og gennemførte bestilling/betaling uden problemer. Modtog mail om købet og fik hurtigt et pakkenummer. Pakken nåede hurtigt frem til afhentningsstedet og den var nem at hente. Varen svarede til forventningerne og jeg er fuldt ud tilfreds med at handle i denne netbutik!

Hejsa B. :-)

Tak for din virkelige flotte anmeldelse af os og igen tak for din ordre.

Vi er glade for du er tilfreds med handlen hos os, og håber vi må se dig igen, næste gang den står på LED pærer eller spots :-)

DetLED.dk

Hurtig levering og høj kvalitet

Jeg bestilte et par LED-spots. De var pænt dyre men en god investering, for de lyser med et flot naturligt lys. De blev leveret meget hurtigt.

Hej Thomas.

tak for din anmeldelse af of og for din ros på vores services/levering.

Håber du forbliver glad for det nyindkøbte LED lys og at vi kan få fornøjelsen af at betjene dig igen i fremtiden :-)

Fuld tilfredshed

Rimelige priser, hurtig levering og problemfri handel.

Hej Bozzley.

Tak for din flotte anmeldelse af os.

Det glæder os at hører du er tilfreds med din handel med os, og håber på vi får fornøjelsen af at betjene dig igen en anden god gang :-) Og håber du bliver ved med at være tilfreds med det indkøbte LED.

Hurtigt og smedig levering

Bestilte mandag og pakken kom dagen efter.
I pakken var der en pose slik. En detalje der viser de tager hånd om kunderne. Det kan jeg lide.

Hej Ole.

Tak for din ordre, og for de rosende ord om vores service :-)

Vi er altid klar til at betjene dig igen, næste gang den står på LED lys.

God sommer til dig fra os.

DetLED.dk

Skulle bruge nogle indbygningsspot, men havde lidt problemer med hvad jeg skulle vælge, så derfor ringede jeg til dem og sammen fandt vi det rigtige. Udover det var de også klart de billigste på de Daxtor spot jeg skulle have, så det er jo kun et ekstra plus.

Ellers meget fin og nem hjemmeside at finde rundt på, og det er vigtig for mig da jeg ikke er en computer nørd :-)

Hejsa Jette.

Tak for de rosende ord og for din anmeldelse af os :-)

Er glad for vi sammen fandt den rigtige løsning til jer, og vi er altid klar til en ny handel, så frem du kommer forbi vores shop igen.

God sommer til dig og familien.

DetLED.dk

rigtig god og billig butik

fin service og masser af tilbud og noget billigere end andre butikker. så det er dumt ikke at tjekke deres side ud når man skal handle spots til huset:-)

Hejsa Allan.

Tak for din dejlige anmeldelse af os :-)

Dejligt at du kan finde produkter som kan bruges, og vi glæder os til at måtte give dig en god oplevelse igen med masser af gode priser..

God sommer til dig og familien.

DetLED.dk Details

Hos DetLED.dk forhandler Vi LED belysning med dioder fra USA og Japan, og typisk er vores LED lyskilder med CREE og SHARP dioder. Du kan altid se hvilked farve temperatur, farvegengivelse og Dioder der sidder i vores produkter, under data beskrivelsen inde under hvert produkt.

Visit DetLED.dk

Call us on: 71 99 3000