Det Lille Vinhus reviews

Det Lille Vinhus reviews

6.6

Dejlig aften, dejlig mad, super betjening

Fredag d. 4. april var jeg med en veninde inde og spise på Det Lille Vinhus.

Dejlig mad, og specielt vil jeg fremhæve den søde betjening, som lod os smage os igennem 3 vine, før vi valgte. Normalt er jeg ikke meget for at sige at en vin ikke er den jeg ønsker, fordi jeg ikke føler at jeg har super god forstand på vine, men tjeneren var god til at fange hvad vi sagde, og vi endte på en rigtig god flaske.
Tak for hendes tålmodighed og søde væsen.

Nb. Det med en kande vand til en flaske vin, kan jeg tilslutte mig, men det er også det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om til forbedring pt.

Hyggeligt sted, god stemning og flere gode oplevelser

Jeg har været på Det Lille Vinhus et par gange, første gang da det det lå på Store Kongensgade - mener jeg det var, senere på Sølvgade.
Og nu Palægade, selvom stedet er blevet noget større, så synes jeg stadig, at der er en god stemning og en hyggelig atmosfære.
En hyggelig ejer/vært med humor, som meget gerne deler ud af sin viden og gerne fortæller om hvilke vinområder der er værd at besøge.
Jeg har været inde hos Det Lille Vinhus, da jeg skulle have hjælp til vin til 5 retters menu til en polterabend, virkelig god service.
En ting der kunne gøres bedre, der er altid plads til forbedringer, kunne være at der følger en kande vand med til en flaske vin.
Alt i alt har jeg kun gode oplevelser hos Det Lille Vinhus.

Ikke pengene værd

Besøgte stedet for er par uger siden. Pigerne vidste ikke noget om vinene, ok tapas, uinteresseret service... Kommer ikke igen

Hej Ysabels

Tak for dit besøg.

Jeg er ked af dit besøg ikke blev den store oplevelse for dig, men glad for du kunne lide vores fantastiske tapas.

Det er helt rigtigt at vores serveringspiger ikke ved meget om vin, så derfor er der altid mulighed for at få vejledning af en vintjener. Dette gør vi også opmærksom på i menukortet.
Vi har valgt kun at have en vintjener, for at holder omkostningerne nede og derfor kunne tilbyde tapas til kun 169 kr. og vin pr. flaske til lave priser, for en butik midt i københavn.

Du skal være meget velkommen en anden gang og hvis du er vin intresseret, så skulle du prøve en af vores vinsmagninger, se under kalender/booking for muligheder.

Dårligste service i KBH!

Min veninde og jeg besøgte det lille vinhus igår.
Alle medarbejderne inkl. Ejeren virkede ligeglade, uinteresserede, arrogante og gav så dårlig service! Dankort maskinen virkede ikke, de smed gæsterne ud kl 22, uanset hvornår de var kommet. Ved konstatering af et problem var der ingen løsning, intet svar, og ikke engang et smil. Jeg er sikker på Det lille vinhus ikke er interesseret i at tjene penge! Hallo, det er påskeferie, folk har ferie og skal ikke tidligt op, det kunne da også ses på stedet som var rimelig fyldt kl 21:55!!!!
Magen til et inkompetent personale skal man lede længe efter.
Min omgangskreds ved ihvertfald allerede at det ikke er sted man sætter sine ben!

Opdatering:
Tak for svar Lars.
Hvis jeg betaler for at spise hos dig, og mine forventninger ikke bliver indfriet, er det fair at være uenige, men som firma er du vel ikke interesseret i et dårligt omdømme? Siden du/ i på ingen måde prøver at løse de problemer der opstod, lytte på os, men tværtimod skriver at vi er dårlige gæster!?? Virker det på som om du kun vil lytte til glade kunder? Vil du ikke udvikle din forretning?
Ironisk nok, skriver trustpilot på deres forside: er du som virksomheds ejer klar til at finde ud af hvad der motiverer dine gæster, og hvad der kan skabe tillid og gode relationer til dine kunder? :) hmmm...
Du skriver at man som kunde skal udtrykke sin frustration i momentet og ikke vente til man kommer hjem foran computeren, Hm, syntes du ikke vi udtrykte os meget klart da vi var i din forretning? Ville din forretning gå nedenom og hjem hvis du gav vinen på husets regning, og måske på den måske undgik denne anmeldelse?
Er de 50 kr den vin har kostet i indkøb vigtigere end din virksomheds relationer? Tænker du så kortsigtet?
Du skriver også at andre kan gennemskue det jeg prøver på, hvad er lige du tror min "skyldte dagsorden" er med dette?

Kære Henriette,

I var den berømte gæst nummer 100 i går. (Se artikel med Det Lille Vinhus i Ekstra Bladet)

Jeg har i 25 år i restaurationsbranchen aldrig mødt så tarvlige gæster som jer. Jeg havde helt ondt af mit personale, som i den grad blev behandlet rigtigt grimt af jer. Personalet er blot studerende der ønsker at tjene lidt ekstra penge og er faktisk nogle fantastiske dejlig smilende piger, som var rystet over jeres opførsel.

Vi lukker altid klokken 22:00 onsdagen og det blev nævnt for jer ved ankomst.

Vi ønsker ikke at "købe" glade anmeldelser, hverken med vin eller noget andet.

De ting du beskriver er ikke rigtig og jeg synes ikke du kan være det bekendt over for de glade piger der hyggede om jer. Og der var heller ikke en sur mine over i "smed" et bloklys på gulvet og der var sterin over det hele, så der blev 30 min extra rengøring. Det kan jo ske for enhver.

Jeg tror at dem der læser denne anmeldelse du har skrevet, godt kan gennemskue din skjulte dagorden, så jeg vil ikke bruge tid på at kommentere den.

Personligt, intimt, gourmet

Jeg har efterhånden besøgt Det Lille Vinhus en del gange, og altid med samme resultat; at jeg har haft en fantastisk hyggelig aften, med nogle super god smagsoplevelser.

Jeg "fandt" Det Lille Vinhus gennem en god vens anbefaling og efterfølgende et downtown-bevis til en vinsmagning på Sølvtorvet, som min kæreste og jeg tog ind og prøvede. Vi har siden har mange venner med, vores familie, kærestehygge og også et personaleforeningsarrangement med mine kolleger og påhæng, alle i samme høje kvalitet.

Kvalitet er nemlig et af de centrale nøgleord hvis man skal beskrive Det Lille Vinhus bedst. At vide at alle vinene er udvalgt specifikt fordi ejeren Lars Kroman finder dem spændende/lækre eller noget helt tredje, giver for mig noget helt særligt til oplevelsen. Jeg er også altid sikker på at jeg ikke går galt i byen her. I sær nogle af de mindre huse, som ikke er så kendte, kan levere en fantastisk value for money.

Maden er holdt simpel og lige til. Det er jo en vinbar og ikke en restaurant, og det er vigtigt at have in mente.

Jeg kunne skrive rigtig mange gode historier og minder herfra, men jeg vil nøjes med at sende mine varmeste anbefalinger. Hvad end det er til et enkelt glas inden en middag/teater-tur etc. eller om det er til en længere aften, vil jeg afgjort vende tomlen op :)

Bliv ved med den gode, personlige, intime service og de gourmet orienterede oplevelser (til en rimelig penge) ;)

De bedste hilsner,
Martin

Tak for de pæne ord.

Lars Kroman

Fantastisk sted, vin, og ejer!

Over the last several years, I have visited Det Lille Vinhus too many times to count for wine tastings, birthday parties, to buy some wine as a gift, or just to stop by and say hi to Lars. In my years as a repeat customer elsewhere, I have never developed a friendship an owner as I have with Lars; I think it's rare these days to have any kind of shop, cafe, or restaurant owner be so engaged with his or her customers, recognize them, and make them feel so welcome again and again even on a busy night.

I've bought deals on Downtown.dk or Sweetdeal, or just booked a table in the new shop/wine bar and the wine & tapas have always been fantastic. This is especially a great place to go if you are looking to try a range of wines that you simply cannot find in every other restaurant or bar in Copenhagen (my favorites are the Comelli Soffembergo & the Aaldering Pinotage). At wine tastings, Lars gives his own personal anecdotes about a particular winery or wine, which adds a really pesonal touch to the wine you are drinking.

Absolutely my favorite wine bar / shop in Copenhagen with great customer service! Thank you, Lars!

Standard tapas og god vin.

Kære Lars og DLV,

Jeg og min søde kæreste havde en fin oplevelse på jeres restaurant. Men jeg vil dig sige at jeg ikke var imponeret over jeres tapas. Den er god til prisen som vi fik på groupon (tror jeg at det hedder), men ville være ked over at betale fuld pris for den tapas, dele af den var god, eller nærmest det hele var fint, men det var ikke alle råvare der var lige gode.. Men vinen var god og betjeningen var også god og nærmest fejlfri(!), hvilket var rigtig godt. Ved ankomst var vores bord ikke ryddet, men det blev det kvikt og vi blev vist til bord der efter. Vi havde en god og hyggelig aften!
Dbh Nicklas Damø

Reply from Det Lille Vinhus

Tak for din fine anmeldelse.

Vi har faktisk allerede skift et par enkle råvare på vores tapasanretning, da vi synes kvaliteten var dårliger end det vi ønsker at serverer.

Så kom snart forbi igen og sig hej :-)

Super dårlig oplevelse i Det Lille Vinhus - don't go there :-(

Havde købt et værdibevis på Groupon til vinsmagning, Da vi så dukkede op en fredag derinde tre personer efter at have reserveret bord seks uger i forvejen til en vinsmagning og havde modtaget en bekræftelse på bookningen, bliver vi afvist og nærmest smidt ud af ejeren [navn] efter at have diskuteret med ham i ti minutter.

Han var utrolig kontrær og afvisende i tonen - og slet ikke til at tale med. Så det var helt håbløst. Virkelig en dårlig oplevelse!

Måtte køre en klagesag mod Groupon og få pengene tilbage derfra. De var heldigvis til at tale med. De beklagede og betalte pengene tilbage. Så de var helt fair.

Men vil gerne på det kraftigste advare mod at komme på dette sted. Virkelig dårlig kundeservice!! Har aldrig oplevet noget lignende!!

Kære [Navn]

Ja, jeg var meget tvær, men det bliver jeg når mit personale føler sig truet!!

I BLEV smidt ud...for snakken begyndte at blive meget højrøstet og ikke særlig behagelig, til stor gene for de øvrige gæster.

Og nu kan jeg se at, som du lovede, ville skrive meget grimme ting om os/mig! :-(

Jeg er glad for at Groupon gav dig pengene tilbage og som jeg fortale dig, så kunne du altid henvende dig til mig, så skulle jeg nok ordene det, hvis der var problemer. Du skulle nok få dine penge tilbage. Men stor ros til Groupon.

Du havde et værdibevis til en vinsmagning (portvin) med tapas og som der står på det, så skal man booke i kalenderen og vælge den smagning der står på værdibeviset.

Du havde booket plads i vinbaren og det ved du vist også godt at det ikke var korrekt, men i forsøgte alligevel at komme og kræve en portvinsmagning for 3.

Men det kan vi desværre ikke tilbyde. Vinsmagninger forgår i grupper, booket via kalenderen på vores hjemmeside og afholdes i vores smagslokaler.

Fair nok du bliver skuffet, men lad det nu ikke gå udover mig og mit personale, at du har lavede en fejl...

Du modtog denne bekræftelse da du bookede bord i vinbaren:
BEMÆRK:DENNE BOOKING ER TIL VINBAREN HVOR VI SERVERER TAPAS, SNACK OG OSTE OG VIN. (Ikke vinsmagning)
- BOOKING AF PLADS TIL VINSMAGNING MED TAPAS FORGÅR VIA KALENDER/BOOKING PÅ WWW.DETLILLEVINHUS.DK VÆLG DEN VINSMAGNING DER STÅR PÅ VÆRDIBEVIS/GAVEKORT.

Til det skrev du en mail til mig:
Jeg har forsøgt mig med jeres online funktion, men kalenderfunktionen giver ikke nogen muligheder på denne dato.
Er ude i god tid, så håber det kan lade sig gøre. Har som det er nu booket til vinbaren, hvilket ikke ser helt korrekt ud? Så vil gerne lige for god ordens skyld bede om en bekræftelse på om min nuværende er ok eller om jeg kan få noget hjælp til at få booket d 7/3 kl 18.

På forhånd tak.

[navn]

Herefter modtog du en mail, hvor der endnu engang stå at man skal booke vinsmagning via kalenderen og vælge den smagning man har værdibevis til.

Jeg er ked af det ikke er lykkes os at forklare grundigt nok, hvordan man booker og i derfor kom ned i vinbaren og blev dybt skuffede. Så derfor vil jeg straks gennemgå vores tekster og se om vi kan forklare os bedre mht. til booking af vinsmagning/portvinsmagning.

I er naurligvis altid velkommen en anden gang.

Lars Kroman

En af Københavns allerbedste vinbarer – en stor og uforholden anbefaling herfra!

Jeg har besøgt Det Lille Vinhus flere gange igennem de seneste par, både da det lå på St. Kongensgade, Sølvtorvet og også i de nye, lækre lokaler på Palægade. Hver eneste gang har været en fremragende oplevelse for både mig selv og alle de forskellige folk, jeg med tiden har medbragt, og der har ikke været en finger at sætte på hverken betjening, pris eller kvalitet. Som det er med alkohol, ender man ofte med at købe mere, end man havde regnet med, men når regningen kommer, koster det til gengæld ofte mindre, end man troede. Det er den slags, der får én til at komme tilbage. :)

Lars Kroman er en ekstremt professionel, dygtig og rar vært med en utroligt fin fornemmelse for, hvornår man skal holde sig i baggrunden og lade gæsterne nyde oplevelsen i fred og ro, og hvornår man skal komme og underholde/fortælle ved bordet, både i forbindelse med smagningsarrangementer og "almindelige" besøg. Det lyder måske som en selvfølge, at den slags er i orden – men jeg oplever ofte mangel på denne fornemmelse andre steder, hvor man ikke går så meget op i folks oplevelse, efter at serveringen er overstået.

Noget af det vigtigste, Det Lille Vinhus gør helt rigtigt, er at fjerne en del af snobberiet og krukkeriet omkring vin og sørge for at gøre dette smagsunivers tilgængeligt for alle og enhver, uanset om man er et omvandrende vinleksikon eller ingenting ved og bare kommer for at lære noget nyt. Det handler først og fremmest om, at alle kan komme og opleve vin på helt lige fod og få noget ud af det – også dem, der ved en masse i forvejen – og det synes jeg er en vældigt sympatisk tilgang.

Utroligt mange af mine medbragte venner og familiemedlemmer har efter vinsmagningsarrangementer været meget positivt overraskede over, at det at tage i byen med fokus på at drikke vin kunne være så uhøjtideligt, hyggeligt og sjovt, når man ikke ved noget særligt – og at man ikke behøver at være spor bange for at sige højt, hvad man synes, at en vin dufter eller smager af, når der spørges ud i lokalet. Det er den slags, der gør Det Lille Vinhus til det perfekte sted at tage folk med hen, hvis man vil introducere dem for det "næste niveau" inden for vindrikning og udvide deres horisont.

Jeg har i øvrigt anvendt bl.a. Downtown og andre tilbudssider flere gange og studser over Fabrices beklagelser ift. italiensk vin og Amarone herunder. Jeg har selv været til begge arrangementer og havde ingen problemer med at forstå forskellen (et arrangement med generelle italienske vine og ét med kun Amarone-vine), da jeg bestilte, eftersom det fremgik ganske tydeligt ud fra teksten, at der var tale om to forskellige produkter.

Det svarer til at komme på en restaurant, der for eksempel serverer generel mad fra det nordiske køkken og samtidig har en lidt dyrere menu med specialiteter eller særlige råvarer, så det er ikke spor usædvanligt. Kommer man med et af de værdibeviser, er prisen i øvrigt latterligt lav i forhold til, hvad man får – 4-500 kroner, som de fleste arrangementer koster, er i forvejen en strålende pris for generøse opskænkninger, vin-undervisning og mulighed for masser af spørgsmål samt charcuterie og ost bagefter (ikke mindst i de nye lokaler).

En stor og uforholden anbefaling herfra!

Vingave, der imponerer

Her op til Jul synes jeg at lidt forkælelse af mine dygtige medarbejdere er helt på sin plads og i år fik jeg det lille vinhus til at sammensætte en vingave til dem. Det blev til en flok imponerende vingaver med kvalitetsvine, chokolader og kvalitetslakrids. Flot klaret!

amarone vin tilhører ikke italiensk vin ifølge det lille vinhus… tak for den dårlige behandling...

har købt værdibevis på downtown til italiensk vinsmagning,
køber dem til en amarone vin smagning (amarone vin kommer fra italien) men får at vide af ejeren at de ikke kan bruges, da vi tilfældigvis ringer for at høre nærmere mht forløbet….
det lille vinhus henviser at det kun er det der bogstageligt står og at amarone ikke hører under italiensk vin...
det lille vinhus kan ikke engang se at italiensk vin og amarone kan gå under italiensk vinsmagning
ingen interess fra ejerens side for at finde en løsning
vi føler os snydt, ingen god kunderservice…

Reply from Det Lille Vinhus

Vi sendte dig en mail dagen før, hvor vi oplyst dig om at du havde booket forkert men du var ikke intresseret i andet en at bruge dit værdibevis til en langt dyre vinsmagning.

Det kunne vi desvære ikke gå med til og derfor blev du rigtig sur på mig.

Vi har importeret vin fra Villa Erbice siden starten af 2013, så vi er helt med på hvad Amarone della Valpolicella er og hvor det ligger ;-)

Vi har nu nye smagninger (maj 2014) med Amarone, de kan ses på forsiden af vores hjemmeside detlillevinhus og der kan du tilmelde dig. Der er super tilbud på dem nu.

God vin - levende fortællinger

Har været til vinsmagning i Det lille vinhus. Oplevelsen blev købt via et dealsite. Gode vine og god fortællinger om vinen. Man ser dog tilbuddet så tit, at man kunne mistænke tilbudsprisen for at være normal. Men fin oplevelse der godt kan anbefales.

En god oplevelse i det lille vinhus

Det var en rigtig god oplevelse at være til eftermiddagsvinsmagning hos det lille vinhus. Man sad tæt med de andre gæster og kunne ikke undgå at komme i snak med de andre gæster. Værten gjorde det rigtig godt og skabte en god stemning, med god viden omkring vinen og baggrunden for stedet. Min kæreste havde samme oplevelse som jeg, hvilket selvfølgelig gjorde det til en super lørdag eftermiddag.
Gode vine og OK tapas lignende mad bagefter.
Det kan varmt anbefales.

Super fed aften

Hel fantastisk aften. Kan varmt anbefales.

Fin aften dog uden imponerende vine

Hyggelig aften.
Værten har en god "balance" i forhold til gæsterne. Ikke for frembrusende og dominerende, men alligevel til stede og han har også humor. Han gjorde det godt.
Vi var dog slet ikke imponerede over vinen, som vi syntes var for dyr ift. kvaliteten. For os er ideen med sådan en aften, at vi prøver noget nyt og spændende med value for money. Dette oplevede vi ikke. Jeg vil nemt selv kunne finde vine, hvor jeg føler, jeg får langt mere for pengene.
Vi havde købt vores "beviser"/billetter på downtown.dk, hvor de var annonceret på tilbud til 299. Normalpris 499.
Dette må være et smart marketing-trick, idet aftenen så absolut ikke er 499 værd. Gå da hellere på en god restaurant og få bedre vin og mad end betale 499. Aftenen var 299 værd, men så heller ikke mere.
Næste gang vil jeg foretrække at gå på en almindelig vinbare, hvor jeg selv kan vælge de vine, der falder i min smag.
Men prøvet det. Det kunne være, at vinene falder i jeres smag.
Mad Aroma and Claus Hvidkjær found this review useful

Kære Ole

Tak for de flotte ord, jeg er glad for at du kunne lide min præsentation.

Jeg er naturligvis ked af at du mener 499 kr er for dyrt for et 2 timers foredrag, vinsmagning af 6 kvalitets vine samt en buffet med 4 slags pølser, pate, oliven, semi dry tomater, 4 slags oste, oliven tapanade, pesto i 2 varianter, tazaki, græske oliven samt lun brød på Store Kongensgade, i centrum af København!!

Jeg serverer altid vine på et højt niveau, i forskellige prisklasser, til alle vores smagninger og synes det er ærgerligt, at der ikke er en af de 6 vine, der falder i din smag.

Du er altid velkommen til at kontakte mig på pr telefon eller email.

Lars Kroman

Sprudlende bobler, dybrød vin og fremragende tapas

Jeg var forbi Det Lille Vinhus den 4. oktober og blev straks begejstret over det glas bobler der blev hældt op til mig. (jeg købte faktisk en flaske med hjem, så god var den)

Alt i alt var det en hyggelig aften med fine fortællinger om de forskellige vine vi blev introduceret til uden at der gik for meget foredrag i den. Vi afsluttede med en let tapas bestående af forskellige pølser, oste, oliventapanade, pesto og oliven. Det hele var superlækkert og meget tiltrængt efter en rejse i vinens verden. :)

Bondefangeri, snyd og vildt overpriced

Jeg købte med stor forventning en sweetdeal til halv pris - en såkaldt
gourmet-vinsmagning hos Det Lille Vinhus. 250 kr. - i stedet for en
normalpris på 500.
Vinsmagningen viste sig at bestå af i alt 5 vine og 1 cava. Jeg fik det, der
svarer til knap et halvt normalglas af hver af de 5 vine og 1 cava. Vinene
kostede i butikken i gennemsnit ca. 120 kr. Med mindre de andre gæster fik
mere, svarer det til, at Det Lille Vinhus skænkede vin for under 1.500 kr.
den aften, som de i alt 25 deltagere den aften via sweetdeal havde betalt i
alt 6.225 kr. for...

Så var der såkaldt tapasbuffet bagefter. Der står i beskrivelse af
tilbuddet: "...'Det Lille Vinhus' ... inviterer til vinsmagning af 6 glas,
samt en spansk-inspireret tapasbuffet". Det gav mig klart forventningen om,
at det var vinsmagning MED tapas. Men nej. Her kunne vi KØBE vin til. Igen
vanvittigt prissat. Fx tog de 80 kr. for et glas vin, der pr. flaske kostede
144 kr. som butikspris.

Jeg kan kun på det kraftigste fraråde enhver at lade sig bondefange af det
lille vinhus.

Kære Per schultz eeg

Jeg er naturligvis ked af, at du føler dig snydt og at du mener der foregår bondefangeri i Det Lille Vinhus.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor det er du er blevet snydt? Vi serverer normalt ca. 9 cl vin til vores vinsmagninger pr. vin, da der er tale om en vinsmagning. Vi serverer 6 vine, tapas buffet, samt et 2 timers foredrag, det er også det der står på dit værdibevis.

Det er korrekt, at I fik mere vin end normalt, næsten et halvt glas som du selv skriver, da der denne aften, ikke var fuldt hus, så kunne I lige så godt få fyldt godt op.

Vinsmagningen startede med 10 min. forsinkelse, da vi ventede på gæster der var forsinket. Derfor blev der skænket ekstra cava til alle på husets regning, da der jo skal være noget i glasset når jeg byder velkommen.

Det er sådan at vi betaler Sweetdeal for markedsføringen, derudover har vi udgifter til, indkøb af råvare, lønninger til personale, husleje, osv. derfor holder dit regnstykke desværre ikke.

Jeg er naturligvis ked af, at du har læst annoncen forkert og forventet maden til selve smagningen. Man kan let påvirke en vin, når man serverer mad til den og på den måde, får du ikke oplevelsen af, hvordan vinen "rigtig" smager. Derfor serverer vi maden efter smagningen.

Inden smagningen startede blive du oplyst om, at du kunne købe vin til maden eller gemme den sidste vin til maden. Det gør vi fordi, vi gerne vil give vores gæster mulighed for at nøjes med de 6 vine, der er til smagningen (Vi oplever tit vores gæster føler sig beruset efter 6 glas og et 7. kan være lidt for meget)

På alle restauranter vil du opleve, at feks. sodavand og vin, er væsentligt dyre end i en butik, det skyldes, at det er rigtig dyrt at drive en restauration i Danmark. Der er udgifter til serverings personale, opvask osv.

Det er korrekt, at vi sælger den nævnte vin for 144 kr. og det er et rigtig godt køb i vores butik.

Da vi talte sammen i telefonen, nævnte du for mig, at du var rigtig glad for at komme hos en anden vinhandler og synes bedre om han´s vinsmagninger.
Jeg håber naturligvis ikke, at denne anmeldelse er skrevet på baggrund af dine tætte relationer til en anden vinhandler.

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe til mig, vi kan jo altid få en god vinsnak.

Det Lille Vinhus

En aften du får lyst til at opleve igen...

Rigtig god aften med god vin og super betjening. Helt sikkert et besøg værd.

Perfekt og inspirerende arrangement

Dejligt og inspirerende miljø. God præsentation af vinhuset og vinene vi skulle smage, hertil dejlig mad alt sammen serveret i hyggelige omgivelser i et godt selskab med andre vinnydere.

professionel og venlig ved arrangementer.

Jeg var til vinsmagning med tilhørende tapas. Det var gode vine, god tapas og rar stemning. Kunne vældig godt lide at man selv skulle sætte ord på det man smagte og ik bare fik facit.

Det Lille Vinhus Details

Visit Det Lille Vinhus