Det Lille Vinhus reviews

Det Lille Vinhus reviews

6.0

Hyggelig og inspirerende aften

Vi var fire piger til vinsmagning. Det var hyggeligt og meget inspirerende, hvor vi fik smagt gode vine. Vi glæder os til portvinssmagning.

Intentionerne kræver et mere ensartet publikum

.... aj hold da lige op! ---- nå

Rigtig god vin med en fin præsentation - og god tapas! Jeg kunne godt have tænkt mig at delene havde været integreret, således at det spiselige blev integreret/var sideløbende med vinen.

God mad og gode vine

Deltog i en vinsmagning hvor der var en tapasanretning til. Arrangementet foreløb fint og der var en god stemning hele vejen igennem

Perfekt aften

Dejlig afslappet atmosphære. Kyndig og behagelig gennemgang af vin og mad.Fornuftige priser

interessant og lærerigt i en varm atmosfære

en oplevelse der er anbefalelsesværdig. vinsmagningen foregår i en uhøjtidelig atmosfære, i dejlige lokaler og på en måde der fanger selv en som jeg der ikke er vinkender. det virker proffessionelt, og jeg havde en klar fornemmelse af at Lars ved hvad han taler om. det er usnobbet og konkret. en oplevelse jeg snart skal for tredie gang. det bliver nok ikke den sidste.

God vin oplevelse, skuffende tapas oplevelse.

Selve vinsmagningen var en sjov og god oplevelse, og da ejeren fortalte at han også var uddannet kok, blev forventerningerne lige skruet lidt ekstra op til den kommende tapas.
Men der fik jeg en stor skuffelse, for i kokkens verden var tapas lige pludselig blevet lig med 3 forskellige pølser, lidt lufttørret skinke, humus, 3 slags tapanade, lidt patê og 4 slags ost. Rigtig ærgeligt at også en kok kan finde på at bruge ordet Tapas om et udvidet pølse/oste bord.
Det Lille Vinhus

Reply from Det Lille Vinhus

Kære Marlene

Tak for de rosende ord om vinsmagningen :-)

Mht. vores mad, så kalder vi maden tapas inspireret, på både www.detlillevinhus.dk og på de sider, hvor vi har kørt med vinsmagnings tilbud.

På siderne beskriver vi, hvad den tapas inspireret buffet består af, så der ikke opstår tvivl omkring hvilken mad vi serverer.

Vi vil tage til efterretning om vi skal ændre vores tekst, i annoncerne og på wwww.detlillevinhus.dk

De bedste hilsner
Lars Kroman

God vin til gode priser fra god forretning

det lille vinhus leverer altid lidt mere end forventet til lidt mindre end forventet. Tak :-)

god vin og god mad!

god vin og god mad!

En rigtig god opplevelse i hyggelige omgivelser

En god opplevelse i hyggelige lokaler. God vin presenert av en vinkjenner. En hyggelig Tapas Buffet som afslutning. Kommer gerne igen.

Rigtig hyggelig og kompetent

Vi var et selskab på 4 til en hyggelig vinsmagning. Præsentationen af vinene foregik i en rar atmosfære og var meget kompetent. De ledsagende snacks passede fint til vinene.

Fantastisk sted med skøn atmosfære

Det lille vinhus har en dejlig atmosfære med gode oplevelser og fortællinger om vine. Foredrag og information er krydret med inspiration og gejst. Jeg vil klart anbefale stedet til andre. Jeg bliver ved med at komme tilbage!

Kvalitet til sidste dråbe

Det Lille Vinhus er et lille sted hvor værten oser af glæde for at bringe budstkaber om god vin ud til sine gæster

Hyggeligt, lærerigt og vine helt i top.

Hvis du vil smage vin på en ny måde, så kan det lille vinhus være det rette sted at prøve det!

Her møder du en kyndig vært, som kan guide dig sådan, at det at drikke vin bliver til en oplevelse.

Det lille vinhus importerer selv deres vine, og Lars Kroman finder, og ud vælger selv sine vine.

Kort og godt PRØV DET!

Levede bestemt op til mine forventninger

Jeg havde sammen med min mand købt en vinaften hos "Det Lille Vinhus" via Downtown. Det skulle indbefatte vinsmagning samt tapasbord. Da vi kom blev vi budt velkommen af værtsparret og vi følte os meget velkommen. Værtsparret (som ejer "Det Lille Vinhus") var meget imødekommende og der blev hurtigt skabt en god stemning blandt gæsterne. Udover at værtsparret ved meget om "deres vine" - så havde de også fået et familiemedlem fra én af "deres vingårde" til at komme og fortælle om netop denne vin - det gav lige lidt ekstra bonus til aftenen. Alt i alt havde vi en dejlig aften - og jeg vil til enhver tid anbefale "Det Lille Vinhus".

Dejlige vine, god atmosfære og passioneret ejer.

Jeg var til vinsmagning hos Det Lille Vinhus for et par måneder siden. Det var en rigtig god og sjov oplevelse med dejlige vine - det bedste var nok ejeren, der ved præsentationen af hver vin passioneret fortalte hyggelige historier om vinens oprindelse, de vinbønder, der havde dyrket den osv. så det ikke bare var en vin, vi smagte på, men en historie. Kan kun anbefales.

Fremragende vine til alle anledninger!

Jeg kan kun anbefale Det Lille Vinhus, som gang på gang imponerer med perfekt udvalgte vinhuse, som man ellers ikke oplever i Danmark!

Prøv også deres berømte vinsmagninger!

En velsmagende aften

Vi var til gourmet-aften i Det Lille Vinhus i St. Kongensgade i starten af oktober, og det var en hyggelig og vel tilrettelagt aften med gode vine og lækker tapas.
Vinene var lidt af hvert - der var spansk cava, franske hvidvine, italienske rødvine - og i det store hele var det glimrende vine til en fornuftig pris. En enkelt hvidvin faldt lidt ved siden af for mit vedkommende, men da smag jo er forskellig kunne jeg fornemme, at andre syntes bedre om den end jeg selv gjorde. Vi sluttede af med en fantastisk rødvin, som vi straks måtte købe nogen af - og vi skal nok også ned og hente flere.
Lars Kroman er en dygtig og underholdende vinmand, som forstår at fortælle det mest interessante om vinene, uden at aftenen får præg af at være ét langt foredrag.
Vi gik mætte, glade og tilfredse derfra efter 4 timers hyggelig aften - og vi kommer meget gerne igen en anden gang!

lækkert

Havde en super hyggelig aften med lækker tapas og ikke mindst skøn skøn vin, og gode og sjove beretninger om vinhusene og familierne bag. Kan kun anbefales

Vidende med et humoristisk touch

Inspirerende, vidende vinsamgning samtidig med at det foregik i en atsmosfære med plads til godt humør fra såvel deltagere som vineksperten.

"Jeg kommer selv med varerne"

Super service!!
Jeg bestiller varer i webshoppen og bliver efterfølgende ringet op af Lars Kroman, der spørger om jeg er hjemme. Han skulle alligevel forbi i omegnen, og han tilbyder derfor at tage vinen med og levere personligt. :)

Det Lille Vinhus Details

Visit Det Lille Vinhus