Sonymobile reviews

Sonymobile reviews

4.9

SKOD Xperia Z

Min mand og jeg har begge en Xperia Z. For ca. 3 uger siden gik min mands telefon i stykker. Han satte sin telefon til opladning og pludselig gik skærmen i sort. Der var stadig lys i, men kun sort baggrund. Samtidig ville telefonen ikke lade. Den lå så i næsten 4 timer og genstartede af sig selv. Den nåede kun til de der farvede bølger der kommer. Så gik skærmen i sort igen og lå med lys i skærmen indtil den genstartede igen. Det gjorde den indtil den løb tør for strøm. Den kunne ikke slukkes eller noget som helst andet. Min mand har passet utrolig godt på sin telefon og selvom den skulle være vandtæt har den aldrig nogensinde fået vand. Samme dag som den gik i stykker blev den sendt til reparation. Værkstedet fik først telefonen en uge efter vi havde afleveret den. (Dette er dog ikke Sony's skyld men Telia eller Telecares.) En halv time efter vi fik den første sms om at TeleCare havde modtaget telefonen kom der en ny sms om at den var sendt videre til Sony. I dag kan vi se at I påstår at telefonen er væskeskadet. Dette virker dog meget ulogisk i vores optik da den som tidligere nævnt aldrig har været i kontakt med vand og at den gik i stykker da den blev sat til opladning. Det er sidste gang vi har købt et Sony produkt når servicen er SÅ dårlig. Den her skylder I godt nok en god forklaring på. RCSCCL102201 Jeg ved ikke om dette noget I kan bruge til at checke op på sagen med, men jeg forventer et svar.

SUPER SERVICE !!

Just had the best experience ever - on the chat with Ali - quick response - and what seemed to be quite complecated - Ali solved in 2 minutes .
Super proffesional and kind !!

Thanks Ali - Your company should be proud !!

Kind regards Tina

Fidèle à la marque!

Malgré les bugs que j'ai rencontré fréquemment avec mon ancien mobile (W910i), je suis toujours SE! le téléphone tout en un!

Buggy sony software. Ikke sonys problem ifølge dem selv

Købte en sony xperia mini pro.
Problemet er bare at den ikke kan holde strøm mere end et par time pga deres egen facebook integrations app. Den tømmer det på 4-5 timer.
Så snakker man med support og man får det sædvanlige at vide at man skal prøve at reparere softwaren med deres program. Det hjælper ikke. Så siger det ikke er deres problem, det er facebooks problem. De har lavet softwaren. Det hjælper ikke mig noget. Nu har jeg købt en sony telefon og hvis ikke facebook integrationen virker, så fjern softwaren og sig det. Der skulle åbenbart heller ikke være andre med problemet end mig, selv om en google søgning siger noget andet.
Alt i alt er jeg så skuffet over deres support at jeg vil anbefale alle at holde sig væk fra dette firma.

Well designed and highly intuitive mobile phones

I've owned a range of mobiles from a range of manufacturers in the past but for the last 6 years or so I've loyaly stuck to ericssons. I'm a pay as you go kinda guy and I generally spend up to 100 on a phone but as the technology advances and the functionality of the product increases the price does too. This is fair enough though. Last year I spent 170 on a refurbished Xperia P. I don't know if I'd recommend buying refurbished however as I've had some problems with connectivity and wireless.
I was told it would be repaired for free as it's under warranty but being the idiot I am, I misplaced the reciept.
Back to the point I was making, sony make good phones in general and at a substantially reduced rate when compaired to the iPhone.

Go and buy one. New.

Hold jer fra Sony

Jeg havde en sony xperia go. Øv Øv Øv
I følge anvisningerne kan den klar mange ting.
Så min telefon kom i lommen og ud i naturen med den.
Men her tog jeg fejl.
Jeg ville løbe med den og kom den i mine løbebukser.
Da jeg kom hjem efter denne tur, ja hvad var der så sket. Telefons glas var gået i stykker. Jeg skyndte mig og sende den til Rep. Men Sony afviste den, med den eneste forklaring; Telefonen har været udsat for skade der ikke er dækket af garantien.
Altså det var det, telefon lægger i et par løbebukser og det kan den ikke holde til.
Kære Sony
I mange år har jeg været en stor tilhænger af jeres produkter, har kun haft sony telefon, men det slutter nu.
Så kære andre der overveje og købe sony lad være.
Jeg står med en direkte telefon der ikke kan bruges. Og tænk sig, at det koste ikke Sony det helt stor, men det ønsker de ikke. Skam Jer det ville ikke koste jer ret meget. rep nummer er rcs224779

Sony render fra en aftale.

Her er min erfaring med Sony i dag. d. 31.10.2012

*Den 28.09.2012 købte jeg mig en Sony Xperia Go ST27i smartphone i Elgiganten. Dejlig mobil. Jeg købte også en "strømpe" til at have den i, for at passe ekstra godt på den.

*Den. 15.10.2012 taber jeg mobilen, som er i strømpen, fra hoftehøjde på gulvet. Den lander med bunden mod gulvet og ligger sig om på ryggen. Resultatet var meget uheldigt og meget overraskende at skærmen indvendigt nu var i stykker.
Jeg kører straks til Elgiganten, forklare hvad der er sket og får sendt den til rep. hos deres reparatør (DeltaService a/s).

*Den 23.10.2012 mener DeltaService at den har lidt fysisk overlast og at jeg skal betale 1237,50,- for udskiftning af skærmen. Jeg kører til Elgiganten endnu engang, for at hører om dette kan være korrekt. Efter en fornuftig snak, blev vi enige om at tage kontakt til Sony. Hos Sony er det en svensk-talende mand vi kommer i kontant med. Efter lidt besvær med at få forklaret ham hvad det går ud på, forklare han mig og servicemedarbejderen hos Elgiganten at det er et kendt problem at denne model mobil har en svag skærm. Vi blev bedt om at sende mobilen ind til Sony og maile Sony min adresse, så jeg kunne modtage en ny mobil efter 4-5 dage.

Den 31.10.2012 - Gik turen til Elgiganten igen, min nye mobil er ikke kommet som lovet. Jeg får fat i samme servicemedarbejder som sidst (yderst hjælpsom). Vi bliver enige om at kontakte Sony igen. Denne gang er det en dansk-talende mand, ved navn Jon, som ikke er særlig forstående. Han forklare Elgiganten's servicemedarbejder og mig, at der er sket en fejl og sådan håndtere Sony ikke sådanne sager. Dvs. at der ikke kommer nogen ny mobil til mig, for det var imod reglerne. Jeg ringede efterfølgende op igen og bad Jon om at komme i kontakt med hans overordnede/chef, men det kunne ikke lade sig gøre eftersom at Jon åbenbart var chefen (det sagde han i hvert fald selv).

Er det virkelig sådan Sony behandler deres kunder?
Det er i hvert fald at holde folk for nar, først at love noget og derefter give en fingeren.

Forståeligt nok at det ikke ser mere positivt ud for Sony her på Trustpilot.

Holder mig fra Sony Ericsson!

Min første Sony Ericsson var modellen T630. Jeg fik så dårlige oplevelser af SE T630 at jeg ikke købte flere produkter fra samme producent.

Hvad var problemet med tlf?
1: Joypadens virkede kun begrænset i 6-7 måneder før at den langsomt ikke virkede efter hensigten. Efter 1,5 år virkede den slet ikke.
2: Dens "usability" er ret dårlig. Ulogisk menu system og enormt rodet.
3: Dens ordbogen er svær at betjene i forhold til de andre mobil mærker som jeg har haft.
4: Kamera kvaliteten er mildest talt noget "beep". Der er utrolig meget støj/grums på billedet. Det giver ingen mening at have et kamera integreret i et produkt hvor kvaliteten er utrolig ringe.

Min konklusion er at SE ikke har haft tid til at teste sine produkter ordenligt før produktet blev lanceret på markedet. Selve tlf'en ligner noget som har kostet 50 dkk at fremstille og dens egentlige funktion lever ikke op til de 1300 dkk som tlf'en dengang har kostet. Det er ærgerligt at SE levere et så dårligt produkt på markedet, som giver et helt forkert første hånds indtryk, og det gør at jeg ikke skal købe flere SE tlf'er. Det skal siges at jeg købte tlf'en som ny engang i 2005 og den holdte kun i 1,5 år før at joypaden helt fik i stykker. Siden da, har jeg ikke haft flere tlf'er.

købte en xp mini pro

Det værste skrammel jeg nogensinde har haft.
Den kører max 24-48 timer på en opladning. Der loves 260 timer!!

Skærmen er meget dårlig og upræcis, det er svært at markerer små felter og den virker meget træg, der skal altid klikkes 2-3 gange på skærmen før telefonen fatter det.

Selve telefonen er ofte meget langsom og funktionerne ulogiske.

Kontaktede SE, der ikke kunne hjælpe.

Finder efterfølgende ud af at telefonen selv sender udenlands sms til SE i Sverige på min regning.

Købte en Nokia, det ved man hvad er. Min datter fik SE, så hænger hun på den.

WOW

=) =) =) =) =) =) =) =)

SonyEricson Cedar telefon

Køber en Telefon fra SonyEricson kaldet Cedar, bruger den i nogle dage finder ud af at der er spil på, hvilke jeg så prøver 5 min inde i spillet står der jeg skal registrere spillet, men det er gratis og IKKE et køb, dette gør jeg, men får en sms tilbage med (Fejl vi kan ikke finde en tjeneste der passer til din besked) jeg har ingen kontrol over hvem der bliver sendt til det gør spillet selv, så finder jeg ud af at jeglige har betalt 50 kr for noget som jeg aldrig har bedt om..
Jeg ringer til SonEricson, som ud over at love mig det bliver fixet Tirsdag, (det blev det ik) siger til mig at jeg lyver OG at jeg har købt spillet/aplicationen? hvilket jeg jo har beviser fra min telefon at jeg ikke har, hårdnakket siger de vi gør dig en tjeneste og giver dig pengene tilbage?? pff ja selvfælgelig skal jeg have mine penge tilbage, men at de påstår at de gør MIG en tjeneste er da plat og latterligt, de siger så jeg kan få dem overført til min bank, hvbilket jeg fortæller dem at jeg ikke har en dasnk bank pt og de gerne må sende mig pengene på check, de siger at på grund af interne proccedure kan det ikke lade sig gøre?? jeg er da bedøvene med deres procedure, hvis de sender dem til min bank skal jeg betale ca 3 kr for at få dem udbetalt, hvilket giver mig en MER udgift, hvilket e ruacceptabelt, det er deres telefon som er fejlbefægt, skal siges at der er 17 fejl ialt på denne telefon og har tjekket på de ndre greenheart foner samme fejl, anyay, jeg ville jo gerne kunne aflevere denne her skod telefon tilbage, men pga SonyEricon forhaler og ikke gidder løse situationen inden for rimelig tid er jeg tvunget til at have telefonen som papirvægt på skrivebordet, og samtidig have brugt 50 kr på noget som jeg aldrig har købt..
jeg siger fy for satan SONYERICSON

favorit

Har nu i flere år valgt sony mobiltelefoner.. de er bare super og har ikke haft nogle problemer med disse..

tåbeligt i silende regn

Dette er ikke en anmeldelse af telefoner eller køb af produkter, men deres reklamer.
Sony Ericsson har en reklame, hvor Caroline Wozniacki spiller tennis i silende regn. Og i forløbet tager hun sin Sony Ericsson telefon frem, som hun tydeligvis har haft på sig under kampen i silende regn.
Hun betjener telefonen i silende regn.
Og er der lige noget som en telefon af den viste type ikke kan tåle - så er det fugt.
Det er en OM'er.

Defect on 2 year old W760I: Do not receive support answer

I am not able to charge my 2 years old W760i because the loading port is loose. When I have asked SE'e productsupport how to find spare parts and have my SE 760i repaired I get no answer! Possible SE do not have spare parts to SE 760i although it is still part of thier active product-line.

Jeg kan ikke oplade min 2 år gamle W760i fordi opladningsporten er gået løs. (Produktgarantien på 2 år er desværre lige netop overskredet ;-). Når jeg spørger SE's produktsupport om hvordan jeg kan finde reservedele og få min W760i repareret, så får jeg ingen svar. Måske SE slet ikke har nogen reservedele?

Is Sonymobile your company?

Visit Sonymobile