Dezire reviews

Dezire reviews

4.4

Tyveknægte

De dumme polakkere der har denne side er kun ude på at snyde dig og tage dine penge! Har du tidligere handlet på siden, kan du komme i kontakt med dem Ågade 19 2. Tv 9000 Aalborg.

De positive vurderinger, har de selv skrevet..

Ikke fået min vare men de har trukket pengene!!

Dårlig service de har endnu ikke svaret på e mail.. samt ikke fået vare og det er 1 måned siden.... :(

Modtog forkert kostume, fik aldrig svar

Jeg bestilte et kostume, og modtog så et, som slet ik var det samme som på billedet. (deres catwoman kostume) .. Det er noget rent lort og jeg fik aldrig svar mht retur da jeg skrev mails og ringede.. Min veninde har også haft problemer med dem nu her op til karneval.. Kan ikke anbefales!

Fantastisk kostume og god service

Hurtigt, smertefrit og god kvalitet

Fik mine varer efter 2 dage, selvom der stod 10-14 dages levering ved købet.

Kostumet er bare så fed - faktisk meget federe end på billedet!

Ikke modtaget min vare!

Jeg har skrevet op til flere mails til dezire, om hvornår min pakke kommer eller hvad der er gået galt, men har ikke fået et eneste svar!
Varen er betalt gennem pay-pay.
Der er ikke noget tlf. nr jeg kan kontakte dem på, og jeg har heller ikke fået noget pakkke nr. jeg kan spore pakken på. Der står bare den er afsendt.
Jeg kan slet ikke anbefale denne side!

Super service:)

Kan kun stærkt anbefale denne webshop efter at have handlet der flere gang og har kun blevet mødt af en meget venlig betjening. Det er billigere end nogle andre steder på nettet derfor også lidt længere leverings tid men er man i god tid er det det hele værd. Tak til dezire.dk

Jeg har den 29/11 bestit ej leveret varer!!

Jeg fik ingen kvittering på min mail, men de hævede mine penge via PayPal. Jeg har sendt dem en mail men ingen svar fået.

ØV!!!

Har ikke modtaget vare, eller fået penge retur

Bestilte vare på deres hjemmeside 24/5, har i dag (11/07) stadig ikke modtaget nogle vare.

Har kontaktet dem flere gange, men har ikke fået nogen svar fra dem, eller mine penge retur.

Kan slet ikke anbefale dem.

Har sendt varer retur, men ikke modtaget pengene

Købte kostumer hos dezire.dk

Da størrelserne ikke passede ville jeg sende varene retur jvf deres returvare politik.

Først fortalte de mig at de i ugen op til karneval ikke modtager returvarer, noget de ikke skriver på deres hjemmeside noget sted.

Efter lidt tovtrækkeri, bliver vi dog enige, og jeg sender kostumerne retur, det er nu 2 måneder siden, og har ikke fået pengene retur endnu. De svare desuden ikke længere på mine henvendelser.

Komplet useriøst firma.

Is Dezire your company?