Dfaservice reviews

Dfaservice reviews

7.6

Service ud over det sædvanlige !!!

Jeg havde været dum og tabt mit kamera med min Nikkor 24-70 mm på gulvet. I faldet knuses mit UV-filter og sætter sig urokkeligt fast i objektivets gevind. Objektivet virker stadigvæk fint, men resterne af filteret kan jeg godt se at jeg ikke selv får af. Jeg tager derfor forbi DFA Service. Jeg havde ringet på forhånd og fået at vide at det nok ville tage noget tid, da de havde ret travlt.

Da jeg ankommer til værkstedet og klager min nød, siger de at de lige vil tage et hurtigt kik.
5 min. efter er filterringen fjernet, gevind rettet og der er kommet lidt sort maling på en ridse i objektivet. Jeg havde stålsat mig på at undvære mit ynglings objektiv i flere uger, men takket være en super service stod jeg her 5 min. efter igen på gaden - med mit objektiv.

Mange tak for en super service

Hurtig og effektiv service

Jeg sendte mit D7000 afsted til Nikon Check & Clean om tirsdagen og fik det tilbage, renset og opdateret, om fredagen. Inden da snakkede jeg med DFA service et par gange for at sikre mig, hvordan servicen fungerede, hvor jeg også modtog en fremragende service.

Dårlig kundeservice

Jeg har et Nikon P90 Kamera, hvor front linsen er defekt pga. en tordenflue er kommet ind mellem 2 linser, denne linse kan tages af på under 10sek. dog kun med værktøj.
Jeg kontakter DFA service da de er ene reperatør af Nikon, med håbet om at jeg kan købe den før omtalte linse, jeg sender billeder af linsen og serie nr på udstyret.
DFA Service vender straks tilbage (god service) at de skal skifte hele objektivet i kameraet, men jeg vil jo gerne vide hvor meget sådan en opgave vil komme til at koste, bare +-500,-
Dette er bare en umulig opgave for DFA Service, de kan kun give priser hvis de får tilsendt udstyret.
Så det bliver mere end svært at tage en beslutning, kamaret har vel kun værdi for 1500,- så det er vel forventeligt at mam ikke bruger det samme beløb eller mere på rep.

Så god fornøjelse med DFA Service

DEN BEDSTE!

DYBT professionelle! og gør deres arbejde YDERST godt... jeg kommer 100% IGEN!!! også når jeg om et års tide skal have renset mit kamera... BRUG DEM BRUG DEM BRUG DEM!! de er nogle af de bedste!

Totalt uacceptabel oplevelse!!!!

Jeg sidder for ca. en måned siden med mit kamera, og tager billeder herhjemme. Mens jeg holder det i hånden, går skærmen på displayet pludselig i stykker. En uge efter går jeg ned til Photocare hvor kameraet er købt, for at sende det til reparation. Jeg får en god service hos Photocare, hvor jeg bliver fortalt, at mit kamera er hjemme igen om to uger. Andet siger de ikke. Efter en uge modtager jeg et brev fra DFA service, som åbenbart har vurderet, at kameraet er gået i stykker pga. tryk/stød. Regningen lyder på 1712.-DKK. Jeg bliver meget overrasket over denne vurdering, da det ikke er gået i stykker sådan.. Jeg beslutter mig for at ringe til DFA service for at forklare min situation. Jeg bliver mødt at en phoner, der med det samme siger, at min situation er meget meget sort, og at der ikke er noget at gøre. Der vælger jeg så at acceptere dette, og vil prøve at sende mit kamera til reperation et andet sted. Men så finder jeg ud af, at de vil kræve 500,- for arbejdet.. For det første føler jeg ikke, det er den rette vurdering af kameraet, og derfor vil jeg ikke betale de 500 kr. Jeg fortæller, jeg aldrig er blevet oplyst om en sådan pris. Manden i røret bliver med det samme meget sur, og siger, han ikke har noget med det at gøre, og jeg ikke er hans kunde, men at jeg må brokke mig til Photocare. Når jeg forsøger at fortælle ham, at jeg sidder med et tilbud i hånden fra ham, og regningen på de 500,- skal gå til HAM, må jeg jo også tage diskussionen med ham. Men jeg får igen af vide, at jeg ikke er HANS kunde, og han taler nedladende om, at han kun handler med photocare og ikke mig! Jeg bliver frustreret, fordi jeg kun hos DFA kan ordne min sag, men kan tydeligt mærke, at de ikke har tænkt sig at hjælpe mig. DFA ender med til sidst at smække røret på, og jeg står tilbage med en endnu dårligere oplevelse end da jeg ringede til dem. Jeg er mildest talt chokkeret over den nedladende og uprofessionelle service jeg fik hos DFA.....

Is Dfaservice your company?

Visit Dfaservice