Din eCigaret reviews

Din eCigaret reviews

7.6

Godt rettet op på dårlig behandling.

Jeg har haft en uheldig episode med manglende levering, og manglende tilbagemeldinger på mail.
Efter klage har firmaet dog rettet op på det med undskyldninger, leverance u/b og gavekort.
Så der er gjort hvad der kunne gøres, for at gøre en dårlig sag bedre...

For lang leveringstid.....

Det var første og sidste gang jeg bruger dette firma. Leveringstiden varer alt for længe næsten en uge. Det er for meget og bruger nu firmaer som ligger i DK, her kan man få de samme varer til samme pris.

Hej Tonny,

Jeg vil starte med at beklage den lange leveringstid du har oplevet. Vi har tidligere afsendt fra England hvilket desværre har givet alt for lang ventetid fra bestilling til modtagelse af en ordre. Vi har flyttet vores lager til Sverige hvilket vil nedbringe leveringstiden betydeligt. Jeg håber at du vil give os en chance til for at vi kan vise at vi nu kan levere hurtigt.

(Pas på med firmaer der sender fra Danmark da det ikke er lovligt at forhandle e cigaret produkter med nikotin i DK)

Vh. Kundeservice.

Super produkter til en fair pris!

Er helt tilfreds med din-ecigret. Deres produkter er høj kvalitet så der er intet at klage over. Det eneste lille minus er deres lange leveringstider. Har handlet der flere gange og synes altid mine varer kommer senere end de 4 dage, men det er til leve med nu hvor produkterne er i god kvalitet til en god pris!

gode produkter men

Gode produkter til gode priser, men meget lang lev tid da jeg bestilte første gang ventede jeg en uge , troede det var post dk der fejlede, men samme de efterfølgende gange alle gange har jeg bestilt søndag og ankommer først fredag lørdag.. Bestiller jeg andre firmaer går der et par dag ...

Hej Kristian,

Tak for din anmeldelse. Rigtig dejligt at høre at du er tilfreds med vores produkter og priser. Vi er klar over at vi det sidste stykke tid har haft forholdsvis lang leveringstid fordi vi har været nødt til at sende fra England.

Jeg kan glæde dig med at vi nu har flyttet vores lager til Sverige hvilket vil nedbringe leveringstiden væsentligt. Ser frem til at modtage flere ordrer fra dig og vi vil naturligvis gerne høre hvad du vil synes om vores nye leveringstid. Lagerflytningen forventes at være helt på plads og effektiv fra starten af næste uge.

Vh. Kundeservice.

Total iorden site og 12 stjerner for feedback og betjening.Skulderklap ;O)

Hej, Hurtig levering og extrem flinke mennesker. Havde bøvl med mit nye mod og sendte det ind. De ville lige tjekke det, hvis fejlen var min pga. mishandling el. ligende. Fair nok. Ifølge tjekket kunne det godt ha´ været min fejl..... Men ingen smalle steder i bredgade - Vi sender dig bare et nyt. SÅDAN, det er sgu´da kundepleje så det batter.
KAN KLART ANBEFALES :O)

Langsom levering, men god kundeservice

Det tog lidt tid før pakken kom, men den kom og jeg er tilfreds. Fik en rigtig god kundeservice og er nu fuldt tilfreds.

Skrevet med kundeservice og fik en god service. 5 stjerner giver jeg istedet for 1

Hej Mathias,

Jeg er glad for at din pakke kom frem i rimelig tid. Det endte jo med at den blev 1 dag forsinket og det beklager vi naturligvis.

Vh. Kundeservice

Langsom...

Har aldrig oplevet en langsommere leveringstid...
Og det er jo en smule irriterende når man nu gerne vil stoppe med at ryge. Her sidder man og prøver at undgå at købe en ny pakke cigaretter fordi man regner med at pakken snart dukker op. Men der er stadig ikke kommet noget, og pakken kan ikke trackes, så nu sidder jeg med en ny pakke smøger...
Fremover vil jeg undgå at bestille herinde fra...

Hej Mikkel,

Beklager meget at du endnu ikke har modtaget din ordre. Du bestilte mandag aften hvilket betyder at vi har afsendt din pakke tirsdag. Herfra forventer vi 2-4 hverdages leveringstid så din pakke skulle meget gerne komme frem på mandag hvor der er gået 4 hverdage. Beklager endnu engang ventetiden.

Såfremt din pakke ikke kommer frem vil jeg bede dig skrive til mig på info@din-ecigaret.dk så vi kan tjekke at adressen er korrekt udfyldt eller om der evt kan være andre problemer der gør at pakken ikke er kommet frem.

God weekend.

Sådan

Ikke noget at klage over, varene i orden.... Kunne godt ønske at leveringstiden var hurtigere... (-;

En god oplevelse.

Har intet og klage over.E-cigaretten virker upåklageligt,den var meget billigere,end hvad jeg ellers kunne købe den til,fin besked pr mail,og modtog pakken på fjerde dag.
Så alt i alt en gor oplevelse,og handle hos e-cigaret.

Fuldt tilfreds! :)

Jeg fik mine varer som ønsket, inden for den aftalte leveringstid.
Kvaliteten var i top og jeg kunne ikke være mere tilfreds!
Ville bestemt anbefale din-ecigaret.dk til andre :)

Gode produkter men lever ikke op til lovet leveringstid

Din e-cigaret lover 2-4 dages leveringstid.

Har nu bestilt hos dem 2 gange i år.
Første gang bestilte jeg en mandag - og fik leveret lørdag.
Denne gang bestilte jeg en fredag - og fik leveret lørdag ugen efter.

Det er for sløvt.
Så handler jeg hellere hos min tidligere "pusher" - hvor den samlede pris i øvrigt er 100 kr lavere for samme mængde.

.....
Tak for svar. Jeg er klar over at jeg afgav mine bestillinger om aftenen, det er der jeg har tid.
Når I skriver at leveringen er på 2-4 dage, skal den være det (ekskl. evt. weekend).
Havde I skrevet at jeres leveringstid er på 5-6 dage, havde I fået 5 stjerner.

Mvh. Henriette

Hej Henriette,

Beklager meget at du har oplevet ekstra leveringstid på dine 2 sidste ordre.

Din sidste ordre bestilte du fredag aften kl 20.38. Når det bestilles efter kl 16.00 kan vi først afsende ordren næste hverdag, der i dette tilfælde jo så var mandag.
Begge ordrer har altså overskredet leveringstiden med 1 dag, hvilket jeg endnu en gang gerne vil beklage.

Vh. Kundeservice

god e-juice

fremragende Premium serie i e-juice

lang leveringstid og god kundeservice der gør noget for kunderne..

jeg har bestilt for første gang ved "Din-ecigaret.dk" efter opfordring fra min lillebror.. som fortæller mig det er samme produkter som de sælger ved "smoke-it.dk" som jeg følger hans anbefalling og bestiller nogle clearomizere og e-væsker ved dem den 29/11, senere samme dag får jeg en mail om nu er min ordre afsendt og jeg venter nu spændt på min pakke kommer.. der står på hjemme siden 2-4 hverdage om levering.

kan dog ikke se på hjemmesiden hvad jeg har bestilt og henvender mig til kundeservice, hvor de fortæller den er på vej og det er bare en teknisk fejl, så jeg venter videre..

jeg skriver til dem igen 6/12 og spørger hvor min pakke fra dem bliver af..
for et svar tilbage fra dem den 9/12 hvor de fortæller de oplever forsinkelser med deres fragtselvskaber.

jeg venter så lidt videre og den 12/12 spørger jeg igen hvor den blir af og for sendt et "Tro og love erklæring" frem som jeg udfylder og sender retur til dem dagen efter. hvor jeg har været på posthuset og efterspørger min pakke. hvor de ikke havde den.

da jeg har sendt den afsted modtager jeg en mail kort efter hvor de skriver "de har sendt en ny pakke afsted" blir også spurgt om jeg havde lavet en anmeldes af dem her på trustpilot. som jeg havde..

senere samme dag modtager jeg en mail hvor der står "Jeg har sendt en ekstra pakke afsted til dig med 2 flasker e-juice og en 3 pakke CE5 clearomizers"
ved ikke om dette er for den lange vente tid jeg nu har måtte vente..

nu venter jeg fortsat på om min pakke kommer frem i næste uge..

efter denne service trækker det to stjerner op..
Hr Hansen found this review useful

Hej Kasper,

Vi forstår ikke hvis du ikke har fået svar på dine email henvendelser. Er du sikker på du har skrevet til:
info@din-ecigaret.dk
Det er desværre umuligt at slå dig op og undersøge fejlen når vi kun har dit fornavn. Send gerne en mail til os med dit ordrenummer. Så vil vi naturligvis undersøge sagen nærmere.

Vh. Kundeservice.

Har ikke modtaget ordre - og intet svar på mail.

Bestilite startkit 1/12-13 (ordre #100007608). Mail 2/12-13 om at den er afsendt og pengene er trukket på min konto. Men har endnu ikke modtaget noget. Forsøgte at kontakte dem pr mail 6/12, som jeg ikke har fået svar på… Det er op ad bakke.

Vh
Rasmus

edit:
Har efterfølgende fået svar fra kundeservice, med svar om at der er en periode med forsinkelse fra det engelske postvæsen. Jeg har derfor ændret fra 1 til 3 stjerner (acceptabel oplevelse, dog med noget irritation)
Hr Hansen found this review useful

Hej Rasmus,

Beklager den ekstra ventetid du har oplevet. Som du selv nævner skyldes forsinkelsen en fejl ved Royal Airmail, men pakken er på vej.

Vi takker for ændringen af din anmeldelse til 3 stjerner og ønsker dig og din familie en glædelig jul.

ok service

ingen problemer god service

KANON

Tak, for en super god service , har modtaget mine vare
Ingen problemer

Perfekt service

Altid levering som aftalt. Ingen bøvl ved ombytning. Generelt tilfredshed over held linjen.

God oplevelse

Det er første gang jeg handler på Din-ecigaret men bestemt ikke sidste. Gode produkter, gode priser, kort leveringstid og god kommunikation fra deres side i forhold til ordrebekræftelse og afsendelse.
Helt klart anbefalelsesværdigt

Fænomenalt

Jeg har prøvet flere gange med at holde op men det er ikke lykkedes, men nu har jeg brugt E-cigaret 2-3 uger, og er nu nede på 4-6 cig og tror selv at jeg kommer ned på 0
1-2uger endnu, så jeg er meget glad for E-cigaret.
M.v.h. Kurt

Din-ecigaret.dk v/ Schake Ltd. Details