Dinbilpris reviews

Dinbilpris reviews

Very low
2.0

Forbrugere vandt

Forbrugere sejrer over online bilvurderinger
Over 200 bilejere har henvendt sig til Forbrugerrådet Tænks rådgivning, fordi online bilvurderingssites har sendt dem regninger, de ikke har accepteret.

Nu har Sø- og Handelsretten givet forbrugerne medhold, og de kan få deres penge tilbage.
Det er en vigtig sejr for forbrugerne

Svindel og humbug!

Har aldrig oplevet noget så usselt, man har ikke en chance for at undgå at de sender en et girokort!
Og hvem gider at betale for at der sidder en gut med en fin printer, og sender et stykke papir med en pris på en forkert bil!
Det er efterfølgende ikke til at komme i kontakt med dem, og når man endelig gør, sidder der en eller anden kegle og siger: "Det kan jeg ikke tage stilling til, hvis du allerede har sendt en mail, så er det en anden der tager sig af det."
Så, JA!!, jeg er utilfreds!!! Har aldrig oplevet noget lignende, svindel fra ende til anden!!

Din bil pris

Jeg har også modtaget et brev fra deres inkasso firmaet.
Jeg har skrevet emails og ringet til dem så mange gange at det ik kan tælles på 2 hænder og der er ingen der svare.
Jeg har meldt det til forbrugerklagenævnet

Snyd og bedrag se link i teksten nedenunder

Advarsel fra forbrugerombudsmanden:

Lorte firma

Modtog lige pludselig en mail tilbage i feb. hvor de skriver at jeg har oprettet en profil hos dem.. Skynder mig at skive tilbage, at jeg INTET har oprettet hos dem, og de meget gerne må slette.. Jeg hører INTET.. så i dag, modtager jeg pludselig en mail, hvori de skriver at jeg skylder dem penge..

Jeg skiver igen tilbage, at jeg INTET har oprettet og at jeg ikke agter at betaler noget som helst.. ( jeg har slet ikke bil)

Jeg får en mærkelig mail tilbage, hvori de skriver, at de ikke kan svare på min mail, da der allerede er en korrespondance via denne mail og denne ikke er afsluttet, derfor skal jeg sender via en anden mail???

SERIØST.. Hold jer væk, og jeg agter ikke at betale.

svindler har fået en mail på at regning er slettet tog kun 8 måneder

fik en rykker som de kalte rykker nr 2 kun fået denne ene hvor de truede med inkasso
lavede en mail med logo fra forbrugerstyrelsen og politi logo men det var også anmeldt begge steder.men sendte en mail med samme indhold lavede en mail robot der sendte 750 mail fra 5 mail adresser.det virkede nu har de lukket sagen .ellers havede jeg stormet dem med mails.

GÅ langt uden om..

Det er rent bondefangeri

Man kan kan ikke afbestille via email så snart man har trykket sendt. der skal man ind og lede igennem deres vilkår får at finde ud af hvor man skal gøre det - og det skal gøres inden 15 min...

Når man skriver til dem på mail får man først svar 4 dage efter at den vej kan man ikke afmelde.

De anbefalinger de kommer med er der ingen køb på - man kan lige så godt brænde den 399,- man vil får det samme ud af det.
mvh Ulrik

At nægte at betale

Hej Alle der er faldet i fælden, ligesom som jeg også lige har gjort.

Hvad er jeres erfaring med at ignorere firmaet rykkere og stopper de til sidst.

Hvad kan firmaet jurisk gøre for at få deres penge ind. det må da falde under en bagatel grænse når det ikke mere end 399 kr.

MVH

Peter Gjøl

Plat og humbug

Dette firma er kun til for at tage røven på dig
Mit barnebarn lede efter en specifik bil og havnede i den forbindelse på deres hjemmeside, med en regning til mig til følge - det var fra min IP adresse som der blev søgt.
Derfor Hold jer langt væk fra dette Mafia lignende firma

Bondefangeri !!!

Det er det rene bondefangeri, det firma laver, så hold jer langt væk !!! Man betaler for noget som er gratis andre steder, fortrydelsesretten er ikke eksisterende, selvom de skriver det. Hele siden er gammeldags opbygget, og de har adresse i Tallin med dansk telefonmummer og dansk kontonummer. Har kun givet den 1 stjerne fordi man skal bedømme virksomheden....

HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE SIDE !!!!

Efterfølgende har min far været i kontakt med FDM, og de får cirka 10 anmeldelser om ugen på dette firma. De vil anmelde det til forbrugernævnet, men pga sommerferie i forbrugernævnet tager de først sagen den 1. august. Desværre siger de der nok ikke er ret meget at gøre da ingen advokater vil tage sagen. Håber sgu de får det svineri til bondefangeri stoppet hurtigst muligt !!!!

dinbilpris.com

rent bluf,har fået at vide at jeg skal lade være med at betale efter at have snakket med forbrugerstyrrelsen og fdm

ikke andet end fup

Pas på, ikke andet end fup og fusk

Worst kind of scam artists

De ganske enkle nogle fidus magere - De har ikke givet mig noget, der på nogen måde kunne være nyttig for mig, i forsøget på at vurdere min bil.
De tilbyder kun det, som mange websites tilbyder gratis.
Deres hjemmeside er vildledende - Ja, når jeg kigger på siden igen, så kan da godt se prisen som er trykt med nogle meget små bogstaver, hvilket naturligvis at meget vildlede for brugerne, da denne typer vurdering ellers altid er gratis, hvorfor ingen forventer det at koste 399DKR.

Jeg har KUN betalt, fordi jeg ikke ønsker at spilde mere tid, og fordi ikke gider at have min kreditværdighed sat i et dårligt lys.
Hvilket meget kunne tyde på, er en del af deres forretningsstrategi!
Først vildledning via deres website - Når brugere så opdager, at der kræves 399kr for nul og nix, så rykker med Første rykkergebyr 100,- DKK PLUS Ekspeditionsgebyr 50,- DKK.
Dertil kommer første trussel om næste rykker, som vil være på 175,- DDK og efterfølgende inkasso... Virkelig en "flot" forretningsstrategi!

Jeg kan kun på det kraftigste advarer mod dinbilpris.com

Fup og fidus

hold jer fra det - det er blot en pengemaskine fra Estland. De tjener styrtende med penge, og med trusler om incasso, gebyrer m.m. skræmmer de folk til at betale for fred. Deres ydelse svarer til at trække en vurdering i en automat.

Kan i øvrigt ikke forstå at ratingen viser 2 stjerner, når jeg kan se at alle kun giver én??

Pas på dem.

De er svindler og bondefanger:
Jeg bestilte en vurdering, men fortrød, og da der ikke engang var gået en time afmeldte jeg den vurdering, men fik besked, for sent vi er i gang med den vurdering, ikke mit problem, da man i henhold til Dansk købelov har en fortrydelseret.

Jeg modtog så en sms, om at de var gået igang med den vurdering og jeg svarede tilbage, ja men så er den sku også gratis, men nej, de vil have penge, jeg vil ikke betale og de truer med inkassor, hvor er jeg ligeglad, jeg sender sagen til forbrugerstyrelsen.

Så pas på derude, de er nogle svindler, bondefanger, der ikke henholder sig til loven.

Din bil pris - ikke andet end fup!

Enig! - Den skod side er ikke andet end fup!
Lige godt noget af det værste jeg har været udsat for!
at få en kvittering på 400,- for absolut intet!

Lad endelig være med at bruge den side!

FUP FIRMA

Er kun enig med den anden anmeldelse. Dette er et fup-firma, så hold Jer væk, med mindre man vil give 400 kroner for en vurdering af sin bil, som man får gratis mange andre steder på nettet.

ville ikke anullere vudering

når man skriver til info@dinbilpris.com at man ikke vil have nogen biler vuderet, skriver de tilbage over et døgn senere at der er et afmleldings system man skal bruge inde for 24 timer og når man har trykket start er det bindende hvis man ikke bruger det system de har men vælger at skrive en mail i stedet for.
hilsen en vred kunde..
PS. sagen er meldt til forbrugerklagenævnet også...

Is Dinbilpris your company?

dinbilpris.com Details

Visit Dinbilpris