Dinkage reviews

Dinkage reviews

8.0

Lynhurtig levering.

Jeg vil forsøge at lave min første fondantkage og under min søgning på Google efter ideer og råd endte jeg på dinkage.dk. God og overskuelig hjemmeside, med mange skønne ting. Gode beskrivelser af produkterne, så selv en nybegynder som jeg kan følge med.
Billige priser og lynhurtig levering til GLS pakkeshop. Alt helt i top og jeg vender tilbage, hvis jeg også bliver bidt at en gal kagebager. :-)

Virkelig ringe service

Jeg bestilte i august en masse kageting hos denne virksomhed. Det viste sig så, at der manglede en enkelt ting, hvilket er helt acceptabelt, da fejl jo kan ske. Dette skrev jeg så til ejer af virksomheden, og fik svar tilbage, at hun nok skulle kigge på det. Vi er nu i november, og jeg har nu 4 gange skrevet til virksomheden ang. den manglende vare. Sidste kontakt var for 2 dage siden, beskeden er set, men der er ingen svar kommet retur. Det er ikke mange penge det drejer sig om, men jeg synes det er en dårlig service, at der ikke sker noget.

Stort plus med dag-til-dag levering. Fin hjemmeside med en god inddeling af de forskellige varegrupper. En rigtig god handels oplevelse.

Super god service

Super god, hurtig og venlig service! Kan varmt anbefales

god AllRound

Gode vare, gode priser, lyn hurtig modtagelse, hurtig besvarelse af spørgsmål. Hjemme siden er let at finde rundt på og det er let at betale. Tak Din kage for en god butik jeg har tillid til.

Kun positive oplevelser :)

Jeg har flere gange bestilt diverse ting fra din kage og har været tilfreds hver gang. Jeg er også medlem af deres facebook gruppe, som er, efter min mening, en af de bedste kage grupper der er. Der er både små konkurrencer og man får muligheden for at dele sin viden med andre og få nye ideer fra andre. Kan kun anbefale din kage til andre, hurtig levering, gode produkter og fair priser, for ikke at glemme den service der er hvis der er sket en fejl i ens ordre :)

Super hurtig levering, pakket fint så intet er gået i stykker ved modtagelsen.
Ps. Tak for din fine bolsjer.................

Vare af dårlig kvalitet

Jeg har tidligere benyttet Dinkage til stor tilfredshed, så jeg var helt tryg ved at bestille derfra igen.
Pakken kom ligesom sidst hurtigt efter bestilling, og indeholdt også de rigtige ting.
Men jeg blev skuffet over et af de bestilte produkter. En ny pastefarve som de med egne ord kalder intens i farven og egnet til farvning af bla fondant. Det var dog alt andet end min oplevelse, og jeg endte med at måtte smide fondant ud og købe en ny farve et andet sted.
Jeg har sidenhen fået svarpå kritik af produktet fra shoppen, og er blevet tilbudt kompensensation. Og ændrer derfor antallet af stjerner.

Nemt og hurtigt

Jeg var på udkig efter en chokoladesmelter, og fandt denne, og nogle skåle til, på denne hjemmeside, som havde den billigste og bedste chokoladesmelter efter mit behov.
Varerne var klar til afhentning på gls pakkeshop (som man selv vælger), to dage efter min ordre gik igennem.
Som en lille ekstra detalje, fik jeg to små fine bolsjer med i den fint indpakkede pakke, hvor der stod "din kage på". Alt hvad jeg bestilte var desuden pakket fint ind i lilla silkepapir, som passede til bolsjerne.
Jeg har kun positive ting at sige, da jeg intet negativt oplevede ved handelen. De var desuden gode til hele tiden at informere om hvor i landet min pakke var, og hvad status var på den.
Alt i alt god service og produktet lever fuldstændig op til mine forventninger!

Alt fungerede fint

Fine priser og rigtig godt servicesystem, der holder kunden opdateret på pakkens status under hele forløbet.

Dårlig behandling/service.....

(Jeg har min datters profil til denne anmeldelse, da jeg ikke benytter sociale medier)

Har i forbindelse med min datters bryllup, benyttet dinkage.dk..

Da jeg modtog min pakke, manglede der en vare (som jeg har betalt for), og også havde bestilt nogen bageringe med vejledning og opskrifter, hvor bageringene var skæve og opskrifter+vejledningen manglede...

Det overstående klager jeg over via mail d. 3/10-12, skrev faktisk 2 mails, men har stadig intet, INTET hørt...
Jeg benytter aldrig dinkage.dk igen...!!!

Helt i top !

God side med alt hvad du har brug når du står og skal lave lækre kager. Det hurtigste levering nogen sinde - det er bare så godt! Dinkage kan bestemt anbefales.

Fuld plade herfra!

Jeg bestilte en enkelt ting fra dinkage.dk og den kom ganske hurtigt til mig. Bestillingen gik nemt :)
De bedste anbefalinger herfra.

Hurtig levering og gode priser

Jeg bestilte mine vare hos dinkage.dk onsdag aften - meget sent. Jeg skrev en bemærkning at det hastede lidt så jeg ville sætte stor pris, hvis de kunne nå at få sendt min ordre allerede om torsdagen.
Fredag fik jeg besked via sms at min pakke var ankommet til pakkeshoppen - super hurtig service og rigtig gode priser.

Absolut fair priser

Rigtig god side med et stort udvalg og med mulighed for gratis fragt;-)
Kan klart anbefales.
Har tidligere haft en enkelt reklamation, i det der var glemt en vare i pakken. Efter en henvendelse pr. mail fik jeg varen dagen efter, hvilket er helt acceptabelt.
Den eneste årsag til, at jeg kun giver 4 stjerner er, at jeg synes, at der er langt imellem, at der bliver fyldt op på hylderne. Denne gang går jeg og venter på bodgstaver, kantudstikkere, en 20 cm form samt muffinsforme.

godt

plejer altid at bruge dinkage.dk har altid oplevet god service kan anbefales..

Nem, hurtig og billigt.

Jeg bestilte søndag aften og allerede tirsdag formiddag kunne jeg hente min pakke. Via mails oplevede jeg en rigtig god service. Der er et bredt udvalg og som konditor/bager kan man kun glædes over denne side.

Rigtig god service!

Super godt udvalg af spændende sager til kagebagning. Mine varer skulle leveres med GLS. Jeg modtog devsærre ikke en mail med at den var leveret (ikke noget som dinkage.dk har ansvaret for) så jeg kontaktede dinkage.dk på mail (man kan ikke ringe til dinkage.dk direkte) for at bede dem om at hjælpe mig med status på min pakke. Inden der var gået ½ time kontaktede dinkage.dk mig for at hjælpe med at finde pakken - Rigtig god service og super hurtigt må man sige! Det ville dog være fint at der var et tlf. nummer, hvor man kunne komme i kontakt med dinkage.dk direkte i stedet for at skulle sende en mail og vente på at de ringer tilbage.

Et godt sted for ALLE kage bagere

Jeg er vild med alt fra jeres udvalg og priser til fragttider og super service. Er der noget man mangler eller ikke kan finde er i lette at få kontakt med pr. mail og facebook side og jeg har sparret mange mange penge på at handle lidt for meget hos jer ;-) 5 stjerner

Godt udvalg og god levering

butikken har et fint udvalg omend man ikke altid finder det man skal bruge. Eneste minus er en forholdsvis dyr fragt.

Is Dinkage your company?

Dinkage byder dig velkommen