DinPcPartner reviews

DinPcPartner reviews

9.0

Hurtig og fejlfri

Skærm skiftet hurtigt og fungerer upåklageligt

God kunderservice og rimelige priser

I forretningen i Reberbansgade i Aalborg får man virkelig god og hurtig service. Personalet er imødekommende og venlige. Jeg har fået skiftet glasset på min Iphone adskillige gange og det er har taget 30 minutter til en time hver gang - Superhurtigt! Det kan betale sig at bruge den samme forretning/værksted når uheldet er ude!

Den bedste service!

Min telefon blev stjålet i Jomfru Ane Gade i December, så jeg var jo selvfølgelig dybt ulykkelig! Men da tyven har indleveret min telefon hos Din Pc Partner, ringer de til mig og fortæller at den er hos dem og at jeg bare kan komme og hente den! Min mor og jeg hentede den så et par dage efter, hvor han fortæller mig, at den var blevet repareret for over 1500 kroner - og den fik jeg altså med helt gratis. De var rigtig hjælpsomme og forklarede os alt om hvordan og hvorledes det hele foregik, og som tak for hjælpen havde min mor og jeg købt en stor Anton Berg guld æske til dem ;-)
Det var super fedt endelig at få min telefon tilbage igen, også selvom jeg havde fået mig en ny i mellemtiden.
Jeg ved ikke hvilken stand telefonen blev indleveret i, men siden der har været reparationer for 1500 kroner må den have været meget smadret.. Og den var helt perfekt lavet da jeg fik den igen, rigtig flot arbejde (bortset fra at den var gået fra hvid iPhone til sort iPhone, ikke noget der betyder noget for mig). Jeg anbefaler deres service til alle!

PcPartner i Randers, - bedste service!!

Jeg kan ikke mindes at jeg har fået så effektiv og god service i Danmark nogensinde, eller i hvertfald i lang tid. Touch funktionen var gået i stykker på min Samsung Galaxy, det blev undersøgt om det kunne laves uden at skulle skifte skærm, det har der ikke været tale om de andre steder jeg har været med telefonen, jeg har forhørt mig flere steder:-( Skærmen skulle skiftes, det blev den, endda til den bedste pris jeg er stødt på her i DK. Hurtigt nemt og effektivt, og med yderst høflig og sød betjening:-)

Rigtigt godt eller meget skidt

Min søn indleverer en Iphone4S til reparation hos DinPcPartner i Aalborg. Fejlen er at tænd/sluk knappen sidder fast. De vil lave telefonen. Da telefonen hentes fortæller de flinke personer, at der er sket en fejl. En lærling har lavet en fejl ,og det varer ca. en halv time inden telefonen er færdig. Det viser sig, at fejlen gør, at der skal en ny skærm til, nyt LCD og touch. Telefonen virker igen, men der er nu et blåt skær i højre hjørne. Forretningen siger, at de vil rette på fejlen uden beregning. Min søn skal hjem og fejlen bliver ikke rettet lige nu. Så sker uheldet, en albue trykkes uheldigt mod skærmen, og den går itu og tænd/sluk virker iøvrigt igen ikke. Ringer til DinPcPartner som er meget hjæpsomme. Telefonen repareres med ny skærm uden blåt skær og tænd/sluk knappen laves påny. Det er ikke DinPcPartners skyld at en albue trykkes ned i skærmen. De reparerer uden beregning og med et smil på læben. Nu tænker man så. Man indleverer en telefon med defekt tænd/sluk knap og får en "anden" telefon retur. Gik skærmen nemt itu, da det nok ikke er en orginal skærm. Går skærm m.v. nemt itu igen ved mindre uheld. Skal man give 5 stjerner eller 1. Jeg vælger 3 og håber telefonen holder. Når det er sagt var betjeningen fin i forretningen.

Hurtigt og BILLIGSTE priser - klart anbefalelsesværdig

Fik repareret mine højtaler i bunden på min Iphone 4S på Liv & Stil messen i Scandinavian i Århus.
Det tog max 7 min og så fik jeg 20% rabat.
Søde og hjælpsomme, styr på tingene!

Priserne er virkelig konkurrencedygtige - I århus er den billigste pris 300 for samme ydelse.

Ville ønske at der var en butik her!

100% tilfredshed!

Utilfreds

Jeg havde tabt min mobil for en måned siden, og derfor fik af vide at jeg kunne tage til Din Pc Partner og få den lavet. Det gjorde jeg så og var tilfreds med det, manden sagde endda også at jeg kunne komme med den hvis jeg fik det samme problem eller noget andet lignende. Efter ca. en uge ryster min skærm inderst og ugen senere flækker glasset af sig selv. Dette sker så efter en måned at jeg Idag tager tilbage til butikken og fortæller dem problemet samtidig jeg viser dem mit garantibevis, men nej han vil ikke tage min iPhone 4's imod og desværre er jeg virkelig skuffet over jeres service!

Det VAR min værste oplevelse med en butik i mit liv.

Kommer ind med en iphone og skal have skiftet fronten og kameraet, da jeg havde købt den af en veninde.

Får så en telefon tilbage, med en ny front der er flækket nede i bunden, og en telefon hvor volume knapperne ikke virker. Det finder jeg ud af da jeg kommer hjem, og ringer så og spørger om jeg kan komme ind med den morgenen efter? Men nej, det kan jeg ikke da skaden så kan være sket hen over natten... selvom jeg ringer en halv time efter jeg har forladt butikken, det giver jo ingen mening.

Så tilbage til butikken efter jeg fandt nogen til at køre mig de 30km.
De skifter så skærmen og jeg får at vide at de sikkert har ødelagt volume stikket, men at det ikke er deres skyld da den har fået vand?

Da jeg kom hjem denne gang virkede home button så heller ikke, og en uge efter faldt begge skruer ud. Prøvede så at skrue dem i men de har ødelagt gevindet eller noget, så de kan ikke skrues i igen.

Så sidder nu med en iphone hvor følgende ikke virker selvom jeg har betalt for at få den lavet:

Homebutton
Volumeknapper
Lydløs knap
Bagskærm sidder ikke fast.
Skruer falder ud af bunden.

Synes ærlig talt det er dårlig service... grunden til jeg ikke er gået tilbage med den igen? Fordi der er for meget besvær med det, når det alligevel ikke virker efterfølgende, og i ikke kan erkende jeres fejl.

EDIT:
Jeg har nu efterfølgende fået lavet min mobil ved DinPcPartner og denne gang virker den upåklageligt! Har haft den godt en uge nu, og det hele det spiller bare. Venlig og effektivt personale inde i butikken, der ved hvad de snakker om.
Kunne hente min telefon få timer senere, og har intet at klage over denne gang, hvilket også vil sige at jeg kommer tilbage til dem næste gang jeg skal have lavet noget, pga den gode pris.

Hej Jens

Det virker mig højest besynderligt at den slags kan ske hos os
vi går meget op i kvalitet og kunde service
jeg har ikke hørt om sagen så jeg kender intet til det andet end det du skriver
og dem i butikken kan ikke huske episoderne

men det skal ikke stille dig dårligere
du er meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail
kontakt@dinpcpartner.dk
så skal jeg garantere at der kommer orden på din telefon meget hurtigt

Med Venlig Hilsen
Jens Jensen

"Streger" på skærmen

Jeg har tidligere fået lavet skærmen inde ved din pc partner, hvor den har virket upåklageligt. Men tilbage i august 2013 fik jeg så lavet skærmen, men i november/december måned begyndte skærmen lige pludselig at "hoppe" helt vildt meget. Jeg gik så ind med min iphone den 2. januar 2014 og fik besked på, at jeg skulle vise bonen fra sidst, da der var garanti på. Bonen havde jeg selvfølgelig smidt væk, da jeg ikke vidste, at der var garanti på. Dog fik jeg dog lavet skærmen gratis alligevel eftersom, at jeg kunne bevise via min netbank, at jeg havde fået lavet min skærm. Men nu den 22. januar 2014, er skærmen gal igen og der er en slags streger henover min skærm. Ved snart ikke hvad jeg skal stille op.

Reply from DinPcPartner

hvis der er problemer med din telefon
skal du selvfølgelig komme i butikken
det er det garanti er til for
vi bytter ALTID hvis ikke det er selvforskyldt
kvittering skal man altid gemme sådan er det alle steder
du er så heldig at hos os kan man også fremvise betaling
fra netbank det er en extra service vi har valgt at give vores kunder

Hurtig service, men...

Indleverede mine produkter lørdag, blev ringet op tirsdag om at de var færdige og at jeg kunne afhente dem hverdage indtil 17.30 og lørdag 10-14.
Da jeg bor 40 min. Fra Randers, kørte der ned lørdag kl 10.10 og 12.10, hvor jeg mødte en låst dør!!! Uden nogen form for information om hvorfor der ikke var åbent.
Havde tilfældigvis tid mandag, kørte den lange vej igen, og så var der åbent, nævnte for personalet at jeg havde været der 2 gange lørdag, hvor der var lukket.
Fik at vide at chefen havde givet dem fri, og ikke ville ringe efter en fra Ålborg til at passe butikken???
Så det bliver kun til 3 stjerner

Hej Nicstimar

der har selvfølgelig ikke været lukket pga. jeg jeg har givet nogen fri og ikke har villet sende andet personale

der er blevet sagt til dig mandag at den pågældende medarbejder ikke havde vagt ja
da han i følge vagt planen ikke har lørdags vagt hver anden lørdag

den person som så havde vagt var blevet syg og var forhindret i at møde af gode grunde da den pågældende medarbejder som havde fri weekend havde lavet andre aftaler og ikke var i nærheden kunne han ikke tage vagten

vi var også ramt af sygdom i aalborg men der fandt vi en afløser
derfor var der ikke mulighed for at sende personale til butikken i Randers da der simpelhen ikke var nogen der havde mulighed for at tage vagten derfor havde vi lukket grundet sygdom og der har heller ikke været mulighed for at få en ned og sætte en seddel på døren

Lukket grundet sygdom har fremgået på vores hjemmeside DinPcPartner.dk under kontakt

vi har af gode grunde ikke haft mulighed for andet

Mvh DinPcPartner

De drenge er for vilde!

Kan klart anbefale dem!. Fik selv lavet min iPhone 5, og er fuldt ud tilfreds!

Fantastisk!!

Min IPhone var revnet, igennem hele skærmen. Det tog drengene - 10 min. At klare det, og så var jeg ellers kørende igen. Varmeste anbefalinger herfra!!!

God service - men meget sårbar skærm

Jeg var inde hos pc partner i Aalborg for at få skiftet skærmen på min iPhone 4s. Endelig havde jeg en telefon uden ridser og flækket skærm! Så gør selvfølgelig alt for at passe på den! Den bliver puttet i cover, men men men, taber den igen på mit træ gulv hjemme, og hvad sker der? Skærmen går i stykker og den er lige til at sende til reperation igen (dog er det lidt for dyrt på SU)! Har aldrig oplevet at den efter ét tab går i stykker. Ellers skal det siges at de er helt fantastisk søde, de har masser af humor og de er evigt smilende. Er super tilfreds med den beste service!

hej Danny

det er da træls at du har tabt din iPhone men jeg kan ikke se hvad det har med os at gøre men du er meget velkommen i butikken igen så kan vi kigge på om der skulle være et problem med glasset

men jeg syns du skal kigge på disse to klip fra youtube det vil vise dig lidt om hvordan glas fungere der skal utroligt meget til at smadre glas som du ser på det første klip jeg linker til

men på klip 2 er det en lille spids syl og bang så er det knust

Super service!

Har brugt butikken i Aalborg flere gange, og er hver gang blevet behandlet godt! Har oplevet én fejl - den blev rettet hurtigt, og uden problemer!

Kan kun anbefales :)

Super god service til billige penge

Super god service til billige penge uden ventetid

Super god service hos DinPcPartner

Fantatisk god og hurtig service. bruger kun dem når jeg skal ha lavet telefon, da jeg synes man bliver behandlet så godt.

Virkelig god service til ingen penge.

Oplevede en god service til ikke særlig mange penge.

Hos Din pc partner er der god service og mega hurtig leveringstid.

Jeg har været hos din pc partner og få repareret glasset på min iPhone. Det var både billigt og godt. Det var en af mine kolleger, der anbefalede stedet, da hun også bare var tilfreds.

God service - god pris

Dejligt med en butik heroppe, som kan klare problemerne hurtigt. Og så til en fin pris...

Intet overblik og manglende info

Tog til den nyåbnede butik i Aalborg, da jeg fik dem anbefalet, og hjemmesiden viser de bedste priser og hurtig service (4 hverdage) for skift af htc skærme. Vi blev vel modtaget, men fik hurtigt indtryk af manglende overblik, da ekspedienten nævnte en anden pris end hjemmesiden. Det kom dog hurtigt på plads, og han noterede e-mail, mens vi fik vores nummer. Telefonerne skulle være klar torsdag/fredag. Fredag tog vi ned og fik beskeden tirsdag/onsdag, hvorefter beskeden var torsdag/fredag. Vi endte med at få dem en uge efter vi forventede det og 5 hverdage mere end hvad der stod på hjemmesiden. Prisen var også steget igen, så vi skulle give 200 kr mere pr. mobil - vi fik dog rabat (100 kr pr mobil) pga den manglende information på trods af de havde vores mail. Stadig mere end der står på nettet, så vi må gå i butikken for 6. gang.
Resumé; prisforvirring, manglende info og kontinuerlig udskydelse af levering.

Hej Kathrine

vi er ikke en nyåbnet butik, vi har lagt på Reberbansgade siden 1/10-2011
og før det lå vi på kayerrødsgade i aalborg et halvt år. før dette 4 måneder på et kontor i vejgaard

på vores hjemmeside står der at vi tager forbehold for pris ændringer. da det ikke er os der laver priserne på disse produkter kan det sagtens ske at der kommer ændringer som vi ikke er blevet gjordt opmærksom på, da vi benytter et andet værksted til disse reparationer og det system som vi ser vores priser på er direkte fra dem. desværre er det ikke mulige at de priser opdatere automatisk.

du har helt ret i at der står at vi kan lave det på 4 hverdage men dette er vejledenede og der tages forbehold for udsolgte vare
dette kan desværre også ske da vi ikke har direkte adgang til lager tal fra værkstedet som tager sig af reparationerne

jeg kan godt forstå at det virker som om at vi ikke har styr på når man står som kunde og har set noget på hjemmesiden og vi så siger noget helt andet, men det kan jeg forsikre dig om at vi har

på trods af at vi har muligheden for at skrive os ud af det og holde jer op på at det koster det som det koster
så vil vi meget gerne give jer det til den pris der fejlagtigt står på hjemmesiden og som vil blive ændret til den rigtige pris så snart vi møder mandag.

DinPcPartner | iPhone Reparation

Iphone 3G Reparation

Reparation af iPhone 3G Reparation mens du venter! iPhone reservedele af bedste kvalitet og så er vi billigst!

iPhone 3GS Reparation

Reparation af iPhone 3GS Reparation mens du venter! iPhone reservedele af bedste kvalitet og så er vi billigst!

IPhone 4 Reparation

Vens mens din iPhone Reparation bliver udført det tager kun 30 minutter! iPhone 4 Skærm Udskiftning af kvalitet

iPhone 4S Reparation

Trænger Din iPhone 4S Til et iPhone Fix? Så er vi Det Førende iPhone 4S Værksted

Service Og Kvalitet På 30 Minutter | iPhone Reparation

iPhone og Mac Værksted! Hvorfor Vælge en Dyr Forkromet løsning? Når du kan få Kvalitet, Ærlighed og Service Til Priser der er rimelige

Visit DinPcPartner

Ring og få en snak Det Betaler sig

Call us on: +45 72 20 66 52
We live here: Reberbansgade 13
9000 Aalborg

Phone Repair

DinPcPartner.dk | iPhone Reparation

Vi er Danmarks Førende iPhone Værksted

iPhone Reparation! iPhone Reparation er det vi kan og vi er dygtige til det ! Reparation af iPhone 4 og iPhone 4s. vi laver selvfølgelig iPhone fix på 3G og 3GS. iPad og iPad 2 Reparation Aalborg Der ud over laver vi Mac reparation og bærbar reparation Aalborg