Directsong reviews

Directsong reviews

4.2

Scam, Scam, Scam

4-6 weeks my ass. Ordered the Skyrim soundtrack August 14th and never got it. Here we are end of October. Too late to file anything with Paypal. BE WARNED! You will not get what you pay for other than a headache

Scam

Ordered 5 elder scrolls 5 cd's and 3 prey 2 cd's. Charged my card fine. Never shipped the product. Have 2 seperate unresolved tickets with an unresponsive direct song support site from 2 months ago. The 4-6 weeks is so that if you do not get it by then, it's too late to file a paypal dispute. Be warned.

Ligeglade med kunder

Jeg bestilte mit Guild Wars 2 soundtrack i august, lovet leveringstid 4-5 uger..
Den 11.oktober bliver det afsendt, men dukker først op i tracking systemet 1 uge efter.
Da soundtracket ankommer den 1. november er det afsendt i en almindelig konvolut, og er blevet knust, og skiverne ødelagt af de utallige plasticstumper.

Jeg skriver dagligt i support systemet og beder dem sende en ny, først 11 dage senere reagerer de og lover omgående at sende en ny..
3 gange siden har jeg nu bedt om en opdatering på sagen, og den 11. januar bliver sagen lukket pga. inaktivitet... Intet svar, intet soundtrack.. 5 måneder efter de har modtaget pengene nægter de stadig at levere og endda at kommunikere!

Lige siden start har de undskyldt sig med leveringsproblemer fra 3. part, men på trods af de stadig ikke kan sørge for de første bestillinger bliver ordnet, kan man stadig købe soundtracket fra butikken med lovet leveringstid 4-5 uger!

For lang leveringstid - for lidt kommunikation

Også jeg bestilte et Skyrim Soundtrack som julegave. Jeg troede jeg var i god tid, 6 uger før jul - på hjemmesiden stod anført, at det ville tage 4-6 uger, og at en bekræftelse på forsendelse via mail ville dukke op.

Intet af det dukkede op før slutningen af januar. I starten var de kommunikative i den tråd, man som kunde skal oprette for at få kontakt til dem - men det ændredes.

Da Soundtracket endelig ankommer må jeg konstatere, at det er blevet sendt i en skrøbelig boblekonvolut, og er beskadiget ved ankomst. Ak, tilbage på deres hjemmeside og skrive.

I dag, d. 8 februar står jeg endelig med gaven, der var ment som en julegave, men planlagt ankomst før jul.

Dette blev ikke tilfældet og det var yderst frustrerende ikke at modtage en forsendelses bekræftelse i første omgang. Jeg modtog først forsendelsesbekræftelse på erstatnings-varen.

De skal have ros for at sende en erstatningsvare uden yderligere omkostninger. Derfor modtaget de ikke kun 1 stjerne. Soundtracket blev i anden omgang sendt forsvarligt, i en papæske. Var det sendt sådan første gang, ville meget besvær - og forlænget ventetid - kunne have været undgået

En anden, og stor kritik herfra er, at dette firma trækker pengene næsten samme dag som du har placeret din ordre.

Jeg kontaktede dem for at høre nærmere, og beskeden var, at det var helt normalt i USA. Det er det blot ikke; jeg har handlet adskillige andre stedet over nettet hos butikker i USA, og aldrig oplevet dette. Hos dem er pengene først blevet trukket på afsendelses-datoen, hvilket også bør være tilfældet.

I directsong.com ´s tilfælde fik de lov at have mine penge stående i 2 måneder uden at min vare blev sendt.

Ikke troværdigt som firma, og det giver bestemt ikke kunden den tryghed, der er nødvendig, i sær i forbindelse med ordre til et andet land.

2 stjerner udelukkende grundet, at jeg i det mindste har modtaget en erstatningsvare uden problemer.

Glemte at afsende vare

Bestilte et Skyrim soundtrack i julegave som de var de eneste forhandlere på, de glemte at afsende cd'en, men dagen efter jeg sendte en mail til dem om at jeg endnu ikke havde modtaget varen (skrev efter 6 uger) var den afsendt, og så gik der under 2 uger før jeg havde, de får 4 i stedet for 5 da den gik direkte igennem tolden, frygtede lidt at den ville blive fanget af gebyr gribbene :)

Is Directsong your company?

directsong.com Details

Visit Directsong