Djursauto reviews

Djursauto reviews

6.1

Brugt bil, under lovet standart

Bilen blev købt til 45.000 kr. +vores gamle bil , februar 2010. Vi blev lovet en bil der kørte godt, og var billig i drift. Intet af dette holdt stik. Bilen gav bøvl fra første dag, hvor vi måtte have Falckassistance , fordi benzinfilteret stoppede til. Bilen har siden været hentet af Falck eller Adac 9 gange, vi fik ødelagt 2 feriedage, pga. bilproblemer, og vi har nu, 10 måneder efter garatien udløb, ofre 40.000 kr. på bilen heraf er hovedparten af pengene gået til reperationer på dele som ifølge djurs auto var blevet skiftet til nyt eller var i god stand ved levering af bilen.
De "nye" sommerdæk, var for gamle og eksploderede på den tyske autobahn i sommer, den "nye" tandrem, var så slidt at den skulle skiftes , de "nye" bremser er også skiftet fordi de var defekte og ikke bremsede ordentligt på det ene forhjul, styreboksen var tæret og er skiftet, Vi fik kun en nøgle og ingen instrukstionsbog, og trods utallige rykkere i garantiperioden, har vi selv måtte både skaffe og betale dette, og sådan kunne jeg blive ved. De problemer vi opdagede indenfor garantiperioden såsom defekt kobling, defekt dørhåndtag, utæt ventil i hjul, stoppet benzinfilter, hængende støddæmpere m.m afhjalp autoværkstedet indenfor garantien, men de dyre reperationer vi har haft siden udløbet af garantien, som næsten alle (ifølge vores værksted)kan føres tilbage til defekter som var tilstede da vi købte bilen, har vi selv måttet bekoste.. Djurs Auto har som plaster på såret tilbudt at købe bilen tilbage for 25.000 kr., - hvilket er langt under hvad vi har bekostet i reperationer. De har også tilbudt finde en anden fin bil til en god byttepris til os. vi har afslået begge dele, da vi har mistet tilliden til forhandleren. Denne er uforstående over vores utilfredshed og han mener ikke vores dårlige anmeldese er fair, fordi alle hans andre kunder angiveligt er yderst tilfredse. Men uanset hvad andre kunder mener, og om han juridisk set har opfyldt sin forpligtelse overfor os, har mødet med Djurs Auto været en meget dyr og ubehagelig oplevelse for os, som vi helst havde været foruden.

Is Djursauto your company?

Djursauto Details

Visit Djursauto