Airshoppen reviews

Airshoppen reviews

7.7

Ingen problemer..

Med siden, bestilling af varer, betaling online eller udlevering af varerne.
Vi bruger også altid shoppen til at booke bestemte pladser i flyet - uden problemer.
De svarer også altd venligt pr. Mail og via tlf.

God efterservice.

Under en rejse købte vi bl.a. nye ure til vores børn.
Desværre viste det sig senere at der var problemer med det ene af urene. Defekten viste sig efter at det ½ år med formodningsreglen var udløbet.

Vi kontaktede airshoppen, som ønskede at få uret sendt tilbage sammen med en kvittering for køb.
7 dage senere modtog vi med posten et sprit nyt ur, sammen med et brev hvori airshoppen beklagede at uret var defekt (jeg tror ikke de reelt har haft tid til at undersøge uret, men bare sendt en nyt, for at vi ikke skulle vente for længe). Sammen med brevet og uret lå der en lille gave, som skulle være et plaster på såret, og som kompensation for de par småkroner vi havde brugt på porto. Jeg kan med sikkerhed sige at den "lille" gave rigeligt dækkede portokronerne.

Mange tak for god service, og vi ses næste gang vi skal ud og rejse.

Mvh Thomas Sørensen og Carina Andersen, Hundested

Is Airshoppen your company?

Visit Airshoppen