dk.bestseller.com reviewed by

Aarhus, DK

Dejlige ting meeeen...

Jeg har købt mange lækre ting på tilbud i Pieces som er rigtig dejlige :) - Meeen! Jeg skulle købe STØVLERNE i pieces, og jeg spurgte dem hvornår de kunne have dem hjemme i min størelse. Ekspedienten sagde de kom hjem om 2 uger og at de så ville komme på halv pris. Så 2 uger efter tog jeg ned til pieces igen... "De havde dem hjemme men de kunne først sælge dem imorgen..." Okay, så tager man derned dagen efter "Tilbuddet starter først på mandag" sagde den nye ekspedient så, men hun sagde jeg jo kunne prøve den anden pieces butik i Århus, hun tilbød ikke at ringe derned og høre om de var hjemme. Hun fortalte mig også at hun godt nok havde støvlerne men ikke måtte sælge dem. Nu var jeg godt nok knotten da jeg gik ned mod den anden pieces da jeg ville være i udlandet om mandagen, og jeg havde ventet i 2 uger, men hurra! De havde dem så i den anden pieces, og de var rigtig søde og jeg endte med at brænde 500,- af fordi de havde sådan nogle gode tilbud. Men jeg er træt af servicen i den første pieces, jeg tog trods alt 2 timer fri for at finde ud af skoene ikke var der selvom ekspedienten havde lovet det (Bruuns galleri - Århus) , men den anden var i top (Strøget i Århus).