dk.bestseller.com reviewed by

God handel - kom dog for sent grundet problemer med betalingssystemet

Forsøgte at bestille nogle varer tirsdag aften som skulle bruges til en julefrokost i næstkommende weekend. Det var bare ikke muligt at betale med kreditkort overhovedet. Jeg skrev til sidst til dem, og forsøgte dagen efter at få handlen igennem. Da jeg endelig efter 15-20 forsøg kunne betale, sidst på eftermiddagen onsdag, kunne varerne ikke nå at blive afsendt samme dag. Efter at systemet var oppe at køre igen, fik jeg så endelig det svar, at der havde været problemer med betalingssystemet - ikke før, og intet var nævnt på hjemmesiden. Skrev om det var muligt at fremskynde ordren da jeg skulle bruge den til julefrokost, og fik da at vide at det blev sendt fra deres centrallager i Tyskland, og at de derfor ikke kunne garantere levering inden weekenden. De afsendte torsdag, men jeg fik desværre først pakken mandag - 2 dage for sent til det oprindelige formål. Varerne er fine, men ville godt have haft besked om, at de blev sendt fra Tyskland, da jeg så kunne have vurderet selv om jeg ville satse på at det kunne nåes. Og kunne godt have tænkt mig en form for besked på hjemmesiden om betalingsproblemerne - og ville gerne have haft tilbudt at få lov til at købe via faktura - uden det vanlige gebyr for dette.
Problemerne har dog ikke skræmt mig væk til en anden gang ;o)