Orvillemedia reviews

Orvillemedia reviews

8.1

Leverer god kvalitet

Vi er supertilfredse med vores samarbejde med Orville og køber alt de kan levere i de lande de opererer i. Kan kun anbefale dem til andre annoncører...

Sebastian Vikkelsøe-Engelbrecht
123hjemmeside.dk

Intet svar

Hej

jeg har ansøgt os jer, men får intet svar, har et cashback-point system & og har snakket med pointshop og de siger at de har et samarbejde med jer som alle åbenbart kan få, så tænker hvornår jeg bliver godkendt og kan komme igang.

Det kommer man aldrig ud af

Hvis man een gang har sagt ja til at de må sende email, er det efterfølgende UMULIGT at komme ud af. Hold jer langt væk.
De fanger en med en konkurrence og det er umuligt at afmelde deres nyhedsbreve

Modtager deres mail flere gange dagligt på trods jeg unsubscriber hver gang

en af mine bedste samarbejdspartnere

Har flere forskellige samarbejdspartnere og det som adskiller Orville media fra alle de andre - er at der altid er rene linier, aftaler bliver overholdt og altid tid til en snak og venskabelig gennemgang af forretningen og sparring på hvordan vi sammen kan få butikken til at vokse.

Fælde for godtroende

Man får tilbudt et gratis par sko mod at besvare nogle spørgsmål. I virkeligheden er virksomheden ude på at få folk til at give tilsagn til deres betingelser - når man har givet det, kan man blive kontaktet af stort set alle former for virksomheder, pr. mail, telefon, SMS.
Nettet er et godt hjælpemiddel i samfundet; Orville Media og andre uden moral ødelægger det.

Orvillemedia rykker for vildt!!!!!!

GLIMRENDE - KANON OG FANTASTISK er åbenbart de eneste ord man her på TP må bruge om Orvillemedia, bruger man negative vendinger om Orvillemedia, ja så bliver man sørme anmeldt af???? Og ens beskrivelse af oplevelsen af Orvillemedia forsvinder på mystisk vis fra TP???
Ja hvem kan det dog være som er utilfreds med negativ omtale??????????
Da jeg, forleden efter en explotion af frustration over Orvillemedia fortsætter med deres sms reklamer til min mobil, UDEN min tilladelse, ville se hvad folk skrev om Orvillemedia på TP, var der nærmest kun gode og enestående fantastiske anmeldelser af firmaet, kun nogle ganske få dårlige, men de er forøvrigt og sammen med min anmeldelse, alle væk nu????????? SÅ KONKLUSIONEN MÅ JO VÆRE : ORVILLEMEDIA RULES!!!!!!!!

Et netværk i særklasse!

Som publisher har jeg arbejdet med flere forskellige netværk, men Orville Media har med sit store udvalg og altid nye og spændende kampagner været mit foretrukne netværk.

Systemet er nemt at navigere rundt i, hjælpen er altid at finde og pengene lander altid på kontoen til tiden.

Intet andet end ros og positive ord herfra.

Jeg ser frem til et fortsat langt og godt samarbejde.

Orvillemedia = kvalitet på alle punkter

Jeg har igennem flere år samarbejdet med OrvilleMedia både som publisher og annoncør, og kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Ikke nok med at de er sindsygt flinke, så er de nogle af de mest professionelle i branchen, som på alle måder kan deres kram til fulde, og kan finde ud af at drive en forretning der er til fordel for ALLE parter.

Det spiller bare hver gang

Som annoncør får man altid det maksimale ud af sine kampagner hos Orville.
Samtidig stilles der altid professionel sparring til rådighed i forhold til optimering og kampagnernes opbygning i det hele taget. Oven i købet hjælper de ofte med den grafiske udvikling så vi kan lancere nye tilbud med det samme.
Orville er de bedste i branchen - intet mindre!

Keep up the good work

5 stjerner!

Har personligt haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Orville Media siden 2009 og samarbejdet bliver bedre og bedre!

Holdet bag Orville er velstruktureret og ved præcis hvordan man får mest ud af sin trafik.

Der burde være 6 stjerner på denne skala!

Vi har arbejdet sammen med Orville igennem de sidste par år. Orville har fra starten være bund professionelle og leverer altid varen med gode kampagner.

Deres system fungerer optimalt og pengene falder altid til tiden.

Så alt i alt en stor, kærlig og varm anbefaling herfra

Lidt snak - meget handling

Både som affiliate og som kunde kan samarbejdet med Orville Media for vores vedkommende beskrives med få ord: Konkret, præcist og pålideligt - kort sagt, Professionelt!

Jeg kan på det varmeste anbefale Orville over for andre, der enten skal bruge et godt og solidt affiliate netværk eller skal ud med deres budskab.

En af de ting, jeg værdsætter mest, er den personlige sparing, der ofte er med til at styrke ens egen forretnig.

Ikke en finger at sætte på noget.

Jeg har samarbejdet med Orville igennem en år række, og har aldrig oplevet andet end positive mennesker og engagement.

Har altid fået mine betalinger til tiden, altid et godt råd om en kampagne og nemt system at styre rundt i.

Så kort sagt ikke en finger at sætte på noget.

stor overraskelse

I dag fik jeg en pakke og undrede mig havde ikke bestilt noget nej jeg havde vundet og den var endda blevet afleveret på min gamle adresse men havde fundet vej til min nye så nu er jeg spændt på hvad der mere vil ske

Virkelig godt

Stor overraskelse, modtog en gave med posten, havde for 'en gang skyld faktisk vundet noget. Glæder mig til at se hvad der cidere sker. Det lyder som en spændende opgave at teste produkter, jeg læser jo selv anmeldelser inden jeg køber så glæder mig til at være en af dem der skal skrive sådan en anmeldelse

Seriøst og proffesionelt affiliate netværk

Min kone og jeg er affiliates hos Orvillemedia, og er 100% tilfredse.
Tidligere har vi været tilknyttet clickbank, blamads, maxbounty, commision junction, partner-ads, euroads og flere andre, men Orville er faktisk blevet vores favorit, og dem vi sender 80% af vores trafik.
De er venlige, hjælpsomme, betaler til tiden, har givet os forskud og deres hjemmeside er hurtig og nem at arbejde med. Kommisionen er også den høj og kampagnerne passer godt til den type trafik vi har.
Så vi kan kun give 5 stjerner
Jon Sommer
Sommer Eriksen Marketing

Lækker overraskelse!

Jeg fik mulighed for at tilmelde mig som produkttester. Ville da gerne teste en mobil. Men indrømmet, jeg troede ikke rigtig på, at jeg blev udvalgt.
Stor var overraskelsen og glæden, da jeg pludselig stod med en helt ny og lækker Samsung Galaxy S3. En top lækker mobil!
Jeg håber, at jeg en anden gang bliver udvalgt som tester.

Helt igennem OVERRASKENDE

Jeg blev kontaktet med mulighed for at teste en iPad mini, min skepsis var stor, kunne det nu også være sandt ??
Jeg valgte at forsøge mig, og til min store overraskelse var jeg blevet udtrukket til at teste iPad'en. En rigtig god oplevelse, også selvom alle naturligvis ikke kan / bliver udtrukket, det er sådan verden er.

Jeg vil helt klart forsøge mig som tester igen.

Mange hilsner
Helle

Glimrende affiliate netværk

Orville er et rigtig godt affiliate netværk, som leverer rigtige gode tilbud som kan bruges.

Jeg har altid været tilfreds med dem.

Kanon !!

Jubii!! Jeg modtog en pakke fra Orville med en iPad mini. Jeg kunne dårligt nok tro det. Har deltaget i mange af deres konkurrencer med produkttest, men har aldrig troet at man kunne vinde noget. Men det gjorte jeg og jeg blev virkelig glad for det. Jeg kan med sikkerhed anbefale Orville.

Visit Orvillemedia