Waxilight reviews

8.9

fed service

Fede produkter og super god kunde service<3

Spændende produkt

Det er nogle flotte stager, og konceptet med udskiftning af både bund og sheets synes jeg er meget spændende. Og et sundere indeklima vil vi jo altid gerne have uden at miste hyggen med levende lys.

super

hurtig levering - super produkt. kan kun anbefale andre at prøve waxilight

Fantastisk

Lever fuldt ud til forventningerne. Sikrer et godt indeklima.

Helt fantastisk service

Waxilight ringede til mig en søndag for at høre, om jeg havde det rigtige tilbehør til det, jeg havde købt. Det havde jeg ikke og ændrede derefter min ordre. Fantastisk service!

nyt og spændende produkt

jeg har afprøvet de små olielamper som brænder godt og længe. Disse er også kønne i mine fyrfads stager og unik i et bowlerglas. Der er ingen sod og blafrende flamme, men de kan lugte lidt når de slukkes. Lugten synes jeg er en kvalmende og vammel kokos-olielugt, men hurtigt forbigående
Ved genbestilling ingen problemer.

Perfekt demonstration

Det var et fint home party med gode forklaring og visning af de gode produkter.
Jeg vil varmt anbefale det til andre.

Jeres ordrebehandling var i mit tilfælde til 5 stjerner

har modtaget 2 forsendelser
den første var ved jeres konsulent her på Langeland
god demonstration og visning af de forskellige olielamper.
meget behagelig at snakke med
2. gang var telefonisk bestilling af mere.
vedkommende jeg talte med var høflig og havde god tid til af få en
mindre søforklaring af mig..Ordren kom som lovet
jeg kan kun sige at levering er ok
hilsen Uffe Nyberg

Er meget tilfreds

Lysene er pæne, prisen er okay og der opstår ingen sort røg i stuen når du pustes ud

Ingen problemer overhovedet.

De nye lys er rare at bruge, holder længe og oser ikke. Det er fremtidens fyrfadslys for os.

Virkelig hygge!

Jeg har købt flere produkter fra Waxilight, hvor er de skønne.
Nu er de ingen sod ingen grim lugt når lyset bliver slukket. Bedst af alt har jeg ikke mere generende hoste når jeg slukker lyset.
Ja jeg er faktisk begyndt at give min familie disse lys i gave, så også de kan have levende lys når jeg er på besøg.

Aldrig mere stearin på dugen eller ubehagelig os i stuen!

Jeg er blevet så glad for de små olielys, som kan "forklædes" i de forskellige flotte stager, der kan skifte stil efter humør og anledning. Det lille lys, som brænder i 18 timer, og skulle man glemme at slukke det, slukker det bare af sig selv, når beholderen er tom. Dermed ingen stearin hvor det ikke skal være, og brandfaren i dekorationen er så godt som ikke- eksisterende.
Den hurtige levering er også et plus.
Skønt koncept! Lige efter min smag...

Ikke mere sorte lofter og partikler i luften.

Jeg så på Idenyt's hjemmeside en omtale af de skadelige virkninger af stearinlys og det fantastiske, nye produkt, der reducerede partikler i luften fra stearinlys med 90%. Jeg bestilte nogle flasker og er meget begejstret. Prisen er heller ikke afskrækkende, da jeg førhen købte de dyreste stearinlys. Jeg har nu set at der er kommet nye stager og fakler til sortimentet så der nu er flere muligheder for at udnytte dette gode produkt.

Et fantastisk firma

Et fantastisk firma, helt utrolig produkter kan kun anbefales. Mega hurtig levering. Har anbefalet dem til andre både på facebook og gennem astma og allergi forbundet. Syntes alle skal købe dem, både for deres egen skyld men også for miliøet. Jeg vil ikke undvære olielysene fra WaxiLight.

Meget tilfreds

Sælgeren er frisk og behagelig. Har ikke haft nogle problemer med hensyn til betaling og forsendelse. Og jeg er meget tilfreds med de produkter jeg har købt.

Super fine produkter.

Super fine produkter. Nem bestilling. Hurtig levering.

waxilight.com Details

Visit Waxilight